Blødning uge 7+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.670 visninger
71 svar
26 synes godt om
30. maj 2013

CroQuis

Kunne bare mærke jeg blev våd i trusserne, og gik på wc. 

Der var en vandig blødning rød/brun så den er ikke helt som en mens, men kan være det bliver værre 

Er lige blevet scannet 7+0 og der var to fine hjerteblink, men kan jeg være ved at abortere?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

DianaRJS

Det er svært at svige desværre . Jeg ville ringe til lægen og så vil de formegentlig se dig. Så de Lan se hvor dit bløder fra da der kan være mange andre grunde nå du er gravid

men krydser fingre for at alt er som det skal være 

Anmeld

30. maj 2013

o1Mutte

CroQuis skriver:

Der var en vandig blødning rød/brun så den er ikke helt som en mens, men kan være det bliver værre 

Er lige blevet scannet 7+0 og der var to fine hjerteblink, men kan jeg være ved at abortere?? 

Håber det bare er en ubetydelig blødning

Anmeld

30. maj 2013

baby012

Jeg blødte MEGET igennem de første tre måneder af min sidste graviditet.. Og det var med klumper og det hele.. Min datter lever endnu 

Og når det er brunt, tyder det jo på at det er gammel blod, passer det evt. med at du skulle have mens omkring nu ??? Kan jo være der er lidt rester fra en tidligere cyklus 

Anmeld

30. maj 2013

l.kjoeller

CroQuis skriver:

øv da søde. håber virkelig de begge er ok ring til lægen så de kan skanne dig og tjekke

Anmeld

30. maj 2013

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Får du stadig progesteron?

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

ønskebarn74 skriver:

Får du stadig progesteron?

Nej? Det skulle jeg kun tage de første 15 dage efter ÆO 

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

Jeg blødte MEGET igennem de første tre måneder af min sidste graviditet.. Og det var med klumper og det hele.. Min datter lever endnu 

Og når det er brunt, tyder det jo på at det er gammel blod, passer det evt. med at du skulle have mens omkring nu ??? Kan jo være der er lidt rester fra en tidligere cyklus 

Vildt nok  Men rart at høre 

Forstår bare ikke det er så vandigt? Men det er måske bedre end tykt. Og det er jo heller ikke helt brunt, men rød/brunt, eller måske nærmere en mørk orange/okkerfave 

Sidst jeg havde mens var den 6/4, så teoretisk kunne det godt ligge som mensdag, da det passer med en cyklus på 27 dage. Min svingede fra 27-30 dage.

Anmeld

30. maj 2013

CroQuis

l.kjoeller skriver:

øv da søde. håber virkelig de begge er ok ring til lægen så de kan skanne dig og tjekke

Kan lægen det, eller skal man have fat i vagtlægen?

Klinikkens tlf er selvfølgelig lukket for idag 

Anmeld

30. maj 2013

baby012

CroQuis skriver:

Vildt nok  Men rart at høre 

Forstår bare ikke det er så vandigt? Men det er måske bedre end tykt. Og det er jo heller ikke helt brunt, men rød/brunt, eller måske nærmere en mørk orange/okkerfave 

Sidst jeg havde mens var den 6/4, så teoretisk kunne det godt ligge som mensdag, da det passer med en cyklus på 27 dage. Min svingede fra 27-30 dage.

Det var mit også slet ikke så tykt som rigtig meNs.. 

Det lyder altså til at være gammel blod spm slimhinden udskiller nu.. 

passer det med mens dag, så er det meget sandsynligt bare det har du smerter ? 

Men tag da og giv vagtlægen et kald hvis du er nervøs, jeg blev jævnligt scannet pga. den kraftige blødning, men hver gang, var alt fint 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.