17+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

BigHope13

Sabone skriver:

Du er så flot søde!! 

Hvorfor skulle man dog skjule så fin en mave?? 

Tusind tak søde ven

nej jeg har nu bestemt heller ikke lyst til at skjule den, jeg nyder at der er en skøn grund til at den buler, og bare han har det godt derinde på må han brygge ud lige så meget han har lyst til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Koen.

Den skal da slet ikke gemmes væk, den er så fin og rund den mave

Anmeld

27. maj 2013

BigHope13

Tanja. skriver:

Den skal da slet ikke gemmes væk, den er så fin og rund den mave

Tusind tak

Anmeld

27. maj 2013

Moma

Hoooold da op er du allerede så langt nu? Tiden går bare så stærkt. Ikke sikkert du synes det 

Synes maven sidder rigtigt fin på dig - den skal da bare vises frem.

Anmeld

27. maj 2013

M (:

BigHope13 skriver:

Ja du siger noget, det kan være det er der skoen trykker
jeg ved ihvertfald at jeg vil tænke mig om en ekstra gang når jeg skal sige noget til gravide om deres kropsform.

Ja, man skal lige huske de kommentarer man selv hadede! 

Anmeld

27. maj 2013

BigHope13

Moma skriver:

Hoooold da op er du allerede så langt nu? Tiden går bare så stærkt. Ikke sikkert du synes det 

Synes maven sidder rigtigt fin på dig - den skal da bare vises frem.

Jeg synes indtil videre at tiden er fløjet afsted da mig og kæresten i lørdags snakkede om at nu var der kun 3 uger til vi var halvvejs gik vi begge lidt i chok men nyder at tiden går stærkt.
Er sygemeldt så nogen dage kan godt virke lange men i den store helhed er det gået stærkt.

Det føler jeg nok ikke når vi skal vente med utålmodighed de sidste par uger.

Og tusind tak for de sæde kommentarer til maven

Anmeld

27. maj 2013

Juliekp

BigHope13 skriver:

Ja den ene uge tager den anden og pludselig siger vi uge 20 og halvvejs. Ja nogen gange følelse det også som om det var i sidste uge vi stod med den positive test

jeg frygter den sidste tid hvor man bare længes efter at se basse og have ham i armene lige nu går den jo med at vende sig til alle de forandringer der er i kroppen og venter i spænding til at jeg kan mærke lidt aktivitet derindenfra
må bare nyde tiden har hvor jeg føler den flyver forbi

Ja den ventetid er helt ulidelig, men ved en sød kæreste ved din side kan den jo gå hurtigt, for så har man en at dele ventetiden med  

Ihh det bliver så skønt at mærke bassen, det er så fantastisk  Men bliver man bestemt ikk mindre utålmodig af

Anmeld

28. maj 2013

BigHope13

Juliekp skriver:

Ja den ventetid er helt ulidelig, men ved en sød kæreste ved din side kan den jo gå hurtigt, for så har man en at dele ventetiden med  

Ihh det bliver så skønt at mærke bassen, det er så fantastisk  Men bliver man bestemt ikk mindre utålmodig af

Ja det rigtig rart at have en og gå og snakke med og dele alle forandringerne med.

Hehe kan det tror jeg gerne, nu længes jeg efter at mærke ham men efter en rum tid begynder jeg nok at længes efter at se hvem det er der sparker mig gul og blå

Anmeld

28. maj 2013

Juliekp

BigHope13 skriver:

Ja det rigtig rart at have en og gå og snakke med og dele alle forandringerne med.

Hehe kan det tror jeg gerne, nu længes jeg efter at mærke ham men efter en rum tid begynder jeg nok at længes efter at se hvem det er der sparker mig gul og blå

Hehe ja sådan er det jo altid  

Der går nok ikke længe før han begynder at gi lidt fra sig..

Anmeld

28. maj 2013

BigHope13

Juliekp skriver:

Hehe ja sådan er det jo altid  

Der går nok ikke længe før han begynder at gi lidt fra sig..

Jeg bilder mig selv ind at jeg nok i løbet af den næste mdr tid kan mærke et eller andet så det håber jeg på men mon ikke. Nu der heldigvis kun halvanden uge til md scanning så for vi da et kig et til ham i det mindste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.