17+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

tiden går, klokken slår. Tiden flyver afsted, faktisk så meget at jeg helt glemte at få taget et billede 16+ ups.

synes selv der er sket lidt de sidste to uger, maven er nemlig begyndt at strutte lidt istedet, og den sidder knap så højt, så synes ikke selv den er så voldsom som den føltes for 2-3 uger siden.

Dog får jeg hele tiden kommentare om der nu ikke er to derinde, og hold fast hvor bliver du bare stor det gør mig lidt trist når jeg nu er en stor pige i forvejen, førhen har jeg gemt maven ved at trække den ind og tage oversize tøj på, men kan for dutten da ikke skjule denne dunk

Her to styk billeder fra 17+1 (under 3 uger til halvvejs jubiiii hvem siger jeg tæller)

Du er så fin! Og husk nu, at maven vokser i ryk, så måsker ender den ikke med at blive så stor som folk går og tror Men jeg kender det alt for godt.. Man er altså bare lidt for nærtagende og sensitiv når man er gravid!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

esioul

BigHope13 skriver:

tiden går, klokken slår. Tiden flyver afsted, faktisk så meget at jeg helt glemte at få taget et billede 16+ ups.

synes selv der er sket lidt de sidste to uger, maven er nemlig begyndt at strutte lidt istedet, og den sidder knap så højt, så synes ikke selv den er så voldsom som den føltes for 2-3 uger siden.

Dog får jeg hele tiden kommentare om der nu ikke er to derinde, og hold fast hvor bliver du bare stor det gør mig lidt trist når jeg nu er en stor pige i forvejen, førhen har jeg gemt maven ved at trække den ind og tage oversize tøj på, men kan for dutten da ikke skjule denne dunk

Her to styk billeder fra 17+1 (under 3 uger til halvvejs jubiiii hvem siger jeg tæller)

så fin

Anmeld

26. maj 2013

M (:

BigHope13 skriver:

SUPER flot mave!

Kan trøste med at de modsatte kommentarer er lige så sårende.. Jeg fik i uge 26 kommentaren "Guuuud, er du gravid!? Det kan man slet ikke se!" og blev af apoteksdamen også i uge 26 beregnet til at være MAKS i første trimester.. Hvordan tolker man lige det?! Som i at ens mave er lille, eller som i at de synes man er småfed normalt.. 

Anmeld

26. maj 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
BigHope13 skriver:

Sikke dog en fin baby hule  

Syntes helt bestemt, at du bare skal lukke ørene for de negative kommentarer (nemmere sagt end gjort). Men du bære det så fint 

Anmeld

27. maj 2013

Babydrøm

BigHope13 skriver:

Så flot en mave  

Anmeld

27. maj 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Så flot en mave  

Tusind tak

Anmeld

27. maj 2013

BigHope13

1+1=2 skriver:

Sikke dog en fin baby hule  

Syntes helt bestemt, at du bare skal lukke ørene for de negative kommentarer (nemmere sagt end gjort). Men du bære det så fint 

Tusind tak. Ja du har nok ret, skal nok bare lige vende mig til at hælde det ud af det andet øre

Anmeld

27. maj 2013

BigHope13

M (: skriver:

SUPER flot mave!

Kan trøste med at de modsatte kommentarer er lige så sårende.. Jeg fik i uge 26 kommentaren "Guuuud, er du gravid!? Det kan man slet ikke se!" og blev af apoteksdamen også i uge 26 beregnet til at være MAKS i første trimester.. Hvordan tolker man lige det?! Som i at ens mave er lille, eller som i at de synes man er småfed normalt.. 

Tusind tak

åh ja det tror jeg gerne. det heller ikke sjovt da
jeg skal nok bare vende mig til at smide det ud af det andet øre igen. jeg synes jo selv at maven er hyggelig og kæresten ligeså.
Forstår bare ikke folk ikke kan holde kommentarerne for dem selv, ofte er det midaldrende kvinder som vel sagtens selv har stået i samme situation.
ja det kommer ihvertfald aldrig ud af min mund

Anmeld

27. maj 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Du er så fin! Og husk nu, at maven vokser i ryk, så måsker ender den ikke med at blive så stor som folk går og tror Men jeg kender det alt for godt.. Man er altså bare lidt for nærtagende og sensitiv når man er gravid!!!  

Tusind tak søde ven jeg fornemmer også selv at den vokser i ryk og fornemmer jo ikke den er blevet meget større på de sidste ja 4-5 uger den ændre bare form
ja kan også skrive under på at være lidt mere sensitive og nærtagende under graviditet Hehe

Anmeld

27. maj 2013

BigHope13

esioul skriver:

så fin

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.