17+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

Flot mave du har fået  Kender udemærket godt de kommentarer, dem får jeg selv 

tusind tak ja det bare ikke rart at få at vide hele tiden var sammen med min mor i weekenden da det igen blev sagt af nogle af hendes veninder, og ihhh hvor det bare sårer mig. MIn mor siger jo så jamen det jo ikke dig de siger bliver stor, det er maven, Amen for hulan altså så skal de sige din mave bliver godt nok stor, istedet for at løfte øjenbrynene og nedstirre maven og sige "DU bliver godt nok STOR"
da jeg var 9-10 uger henne sagde en venindes svigermor også til mig du bliver godt nok stor, du kommer til at tage over 20 kg på hmmmmmm det tror jeg så nok ikke lige nej, jeg er så overvægtig i forvejen så det har jeg bare ikke råd til..

Ihh de skal bare holde deres kommentare for sig selv altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

BigHope13

Juliekp skriver:

Puha tiden går stærkt, men du er bare så fin

ja tiden flyver bare afsted, og kæresten er nærmest i chok over vi næsten rammer halvvejs ugen men ihhh hvor vi glæder os, og selvom det gået stærkt indtil videre vil jeg vædde på at de sidste uger vil føles som år
og tusind tak

Anmeld

26. maj 2013

BigHope13

Anonym23 skriver:

Det gør ikke noget at maven er stor når den er så flot det klær dig godt smuk mave!

åh sikke en dejlig kommentar, tusind tusind tak hvor er du sød

Anmeld

26. maj 2013

Miss-86

Hvor er din mave flot

Anmeld

26. maj 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

Hvor er din mave flot

tusind tak søde du

Anmeld

26. maj 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

tusind tak søde du

Hihi, så lidt

Anmeld

26. maj 2013

Juliekp

BigHope13 skriver:

ja tiden flyver bare afsted, og kæresten er nærmest i chok over vi næsten rammer halvvejs ugen men ihhh hvor vi glæder os, og selvom det gået stærkt indtil videre vil jeg vædde på at de sidste uger vil føles som år
og tusind tak

Halvvejs er jo også lige rundt om hjørnet Synes bare lige du har offentliggjort din graviditet og nu er du 17+, men hvor er det dejligt for jer   

Puha ja må være ærlig og sige at den sidste tid føles som en evighed! Man bliver bare sååå utålmodig..

Ved godt det ikk er det samme, men næsten.. Jeg fik gennem hele min graviditet af vide hvor lille jeg var, ih og åh og NEJ det er bare IKLE sjovt at få kastet i hovedet.

Anmeld

26. maj 2013

DianaRJS

orh du er sku da hammer smuk gravid!!!!!

og de kommentarer folk kommer med skal du bare tage positivt

Det viser jo bare bebsen har det godt der inde og er ved at lave sig et slot

og prinser og prinsesser skal jo have slotte ikke

Anmeld

26. maj 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

tusind tak ja det bare ikke rart at få at vide hele tiden var sammen med min mor i weekenden da det igen blev sagt af nogle af hendes veninder, og ihhh hvor det bare sårer mig. MIn mor siger jo så jamen det jo ikke dig de siger bliver stor, det er maven, Amen for hulan altså så skal de sige din mave bliver godt nok stor, istedet for at løfte øjenbrynene og nedstirre maven og sige "DU bliver godt nok STOR"
da jeg var 9-10 uger henne sagde en venindes svigermor også til mig du bliver godt nok stor, du kommer til at tage over 20 kg på hmmmmmm det tror jeg så nok ikke lige nej, jeg er så overvægtig i forvejen så det har jeg bare ikke råd til..

Ihh de skal bare holde deres kommentare for sig selv altså

Du må prøve at lade det gå ind af det ene øre - og ud af det andet, selvom jeg ved det er svært  Jeg har også lidt ekstra på maven efter jeg var gravid med Bella og det har jeg ikke tabt, så jeg  ser automatisk lidt større ud denne gang, men lader mig ikke påvirke (endnu) 

Anmeld

26. maj 2013

Menne

Du ser så fin ud.. Den mave kan du godt være stolt af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.