17+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.044 visninger
58 svar
46 synes godt om
26. maj 2013

BigHope13

tiden går, klokken slår. Tiden flyver afsted, faktisk så meget at jeg helt glemte at få taget et billede 16+ ups.

synes selv der er sket lidt de sidste to uger, maven er nemlig begyndt at strutte lidt istedet, og den sidder knap så højt, så synes ikke selv den er så voldsom som den føltes for 2-3 uger siden.

Dog får jeg hele tiden kommentare om der nu ikke er to derinde, og hold fast hvor bliver du bare stor det gør mig lidt trist når jeg nu er en stor pige i forvejen, førhen har jeg gemt maven ved at trække den ind og tage oversize tøj på, men kan for dutten da ikke skjule denne dunk

Her to styk billeder fra 17+1 (under 3 uger til halvvejs jubiiii hvem siger jeg tæller)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

tiden går, klokken slår. Tiden flyver afsted, faktisk så meget at jeg helt glemte at få taget et billede 16+ ups.

synes selv der er sket lidt de sidste to uger, maven er nemlig begyndt at strutte lidt istedet, og den sidder knap så højt, så synes ikke selv den er så voldsom som den føltes for 2-3 uger siden.

Dog får jeg hele tiden kommentare om der nu ikke er to derinde, og hold fast hvor bliver du bare stor det gør mig lidt trist når jeg nu er en stor pige i forvejen, førhen har jeg gemt maven ved at trække den ind og tage oversize tøj på, men kan for dutten da ikke skjule denne dunk

Her to styk billeder fra 17+1 (under 3 uger til halvvejs jubiiii hvem siger jeg tæller)

Så fiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnn..... 

Anmeld

26. maj 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Så fiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnn..... 

tusind tak søde du
nu hvor du har lagt det første billede op regner jeg jo stærkt med at der kommer nyt billede hver uge tihi

Anmeld

26. maj 2013

Swerg

Uha det går hurtigt! Så fin!

Anmeld

26. maj 2013

Laulund87

Det er virkelig virkelig en flot mave, den sidder så pænt på dig!

Anmeld

26. maj 2013

Clisolka

Flot mave du har fået  Kender udemærket godt de kommentarer, dem får jeg selv 

Anmeld

26. maj 2013

Juliekp

BigHope13 skriver:

Puha tiden går stærkt, men du er bare så fin

Anmeld

26. maj 2013

Tulipan

Det gør ikke noget at maven er stor når den er så flot det klær dig godt smuk mave!

Anmeld

26. maj 2013

BigHope13

Elias2010<3 skriver:

Uha det går hurtigt! Så fin!

ja det går så stærkt tusind tak

Anmeld

26. maj 2013

BigHope13

Laulund87 skriver:

Det er virkelig virkelig en flot mave, den sidder så pænt på dig!

åh hvor er du bare sød, tusind tusind tak for din dejlige kommentar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.