17+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

BigHope13

Juliekp skriver:

Halvvejs er jo også lige rundt om hjørnet Synes bare lige du har offentliggjort din graviditet og nu er du 17+, men hvor er det dejligt for jer   

Puha ja må være ærlig og sige at den sidste tid føles som en evighed! Man bliver bare sååå utålmodig..

Ved godt det ikk er det samme, men næsten.. Jeg fik gennem hele min graviditet af vide hvor lille jeg var, ih og åh og NEJ det er bare IKLE sjovt at få kastet i hovedet.

Ja den ene uge tager den anden og pludselig siger vi uge 20 og halvvejs. Ja nogen gange følelse det også som om det var i sidste uge vi stod med den positive test

jeg frygter den sidste tid hvor man bare længes efter at se basse og have ham i armene lige nu går den jo med at vende sig til alle de forandringer der er i kroppen og venter i spænding til at jeg kan mærke lidt aktivitet derindenfra
må bare nyde tiden har hvor jeg føler den flyver forbi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

BigHope13

DianaRj skriver:

orh du er sku da hammer smuk gravid!!!!!

og de kommentarer folk kommer med skal du bare tage positivt

Det viser jo bare bebsen har det godt der inde og er ved at lave sig et slot

og prinser og prinsesser skal jo have slotte ikke

Åhh sikke en sød kommentar

det da klart at prinsen skal have et kæmpe slot
Tusind tak

Anmeld

27. maj 2013

M (:

BigHope13 skriver:

Tusind tak

åh ja det tror jeg gerne. det heller ikke sjovt da
jeg skal nok bare vende mig til at smide det ud af det andet øre igen. jeg synes jo selv at maven er hyggelig og kæresten ligeså.
Forstår bare ikke folk ikke kan holde kommentarerne for dem selv, ofte er det midaldrende kvinder som vel sagtens selv har stået i samme situation.
ja det kommer ihvertfald aldrig ud af min mund

Jeg tror også bare man er nødt til at sige "ja, ja" og så ikke bekymre sig mere over det. 

Det er som om, at dem der SELV har været gravide er de mest ufølsomme.. Måske de lige skal betale tilbage for de kommentarer de selv fik dengang? 

Anmeld

27. maj 2013

BigHope13

M (: skriver:

Jeg tror også bare man er nødt til at sige "ja, ja" og så ikke bekymre sig mere over det. 

Det er som om, at dem der SELV har været gravide er de mest ufølsomme.. Måske de lige skal betale tilbage for de kommentarer de selv fik dengang? 

Ja du siger noget, det kan være det er der skoen trykker
jeg ved ihvertfald at jeg vil tænke mig om en ekstra gang når jeg skal sige noget til gravide om deres kropsform.

Anmeld

27. maj 2013

DianaRJS

BigHope13 skriver:

Åhh sikke en sød kommentar

det da klart at prinsen skal have et kæmpe slot
Tusind tak

det var så lidt

og kommer du til at høre mere for maven må du forklare dem om slotte

og så kan du tænke på mig, for jeg venter tvillinger, så jeg kommer nok til at ligne en omvandrende flodhest

MEN.... er også kun med glæden om 2 små dejlige babyer

Anmeld

27. maj 2013

BigHope13

DianaRj skriver:

det var så lidt

og kommer du til at høre mere for maven må du forklare dem om slotte

og så kan du tænke på mig, for jeg venter tvillinger, så jeg kommer nok til at ligne en omvandrende flodhest

MEN.... er også kun med glæden om 2 små dejlige babyer

Så har du ihvertfald en dejlig undskyldning for at blive lidt stor
hvor er det da også fantastisk med to små babyer

Hihi ja må jo lige give en forklaring på prinser og slotte

Anmeld

27. maj 2013

UnderStjernerne

Ved du hvad, din mave sidder SÅ flot!

Er så misundelig, for min ser slet ikke gravid ud endnu, men jeg får stadig kommentarerne om, at jeg bare bliver monster-stor.. Det gør sgu ondt, når man i forvejen render rundt med lidt ekstra! Har dog overvejet bare at give igen og sige "nå! Det gør du også kan jeg se!"..  

Anmeld

27. maj 2013

Sabone

BigHope13 skriver:

tiden går, klokken slår. Tiden flyver afsted, faktisk så meget at jeg helt glemte at få taget et billede 16+ ups.

synes selv der er sket lidt de sidste to uger, maven er nemlig begyndt at strutte lidt istedet, og den sidder knap så højt, så synes ikke selv den er så voldsom som den føltes for 2-3 uger siden.

Dog får jeg hele tiden kommentare om der nu ikke er to derinde, og hold fast hvor bliver du bare stor det gør mig lidt trist når jeg nu er en stor pige i forvejen, førhen har jeg gemt maven ved at trække den ind og tage oversize tøj på, men kan for dutten da ikke skjule denne dunk

Her to styk billeder fra 17+1 (under 3 uger til halvvejs jubiiii hvem siger jeg tæller)

Du er så flot søde!! 

Hvorfor skulle man dog skjule så fin en mave?? 

Anmeld

27. maj 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
BigHope13 skriver:

Tusind tak. Ja du har nok ret, skal nok bare lige vende mig til at hælde det ud af det andet øre

Ja. Men det også nemmere sagt end gjort. :-\ Men du skal være stolt over din egefine babyhule.

Anmeld

27. maj 2013

BigHope13

UnderStjernerne skriver:

Ved du hvad, din mave sidder SÅ flot!

Er så misundelig, for min ser slet ikke gravid ud endnu, men jeg får stadig kommentarerne om, at jeg bare bliver monster-stor.. Det gør sgu ondt, når man i forvejen render rundt med lidt ekstra! Har dog overvejet bare at give igen og sige "nå! Det gør du også kan jeg se!"..  

Åh tusind tak

Haha fed kommentar, den vil jeg have liggende i baghovedet Haha, så der nok nogen der tænker sig om en anden gang de prøver at spå ens gravide kvindkrop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.