Så blev det søndag... Hver gang jeg er oppe og laver det mindste begynder jeg at bløde. Ikke friskt, ej heller voldsomt eller med klumper. Men. Jeg er trist sådan rigtig TOM indeni. Jeg ringer til lægen i morgen tidlig. Jeg tror jeg er ved at forberede mig på jeg ikke længere er gravid. Jeg føler mig ikke længere gravid. Tror jeg. Måske jeg bare er så bange for at det skal gå galt at jeg prøver at "skåne" mig selv. Eller også er det min mavefornemmelse jeg kan mærke, og den plejer at være rigtig hver gang jeg har set tilbage, når jeg har ignoreret den.
Jeg kan ikke rigtig rumme at sige det på den her måde til min mand. Måske fordi jeg så er bange for jeg provokere det til at ske (det ved jeg jo godt (inderst inde) man ikke kan.....)
havde egentlig også tænkt på at skrive ano, men nu har jeg jo allerede oprettet denne tråd, så.......
kryds fingre for mig i morgen. At det bare er min hjerne der spiller mig et pus og min angst for at miste, jeg ikke kan kontrollere. Jeg håber min læge sender mig til en skanning i morgen, så jeg kan få vished.
Anmeld