Jeg bløder og er pisse bange...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Maria-s

Lilje82 skriver:

Åh Maria, håber alt er som det skal være og at det bare er en rigtig lille bandit, der allerede nu formår, at give sin mor bekymringer 

Det håber jeg også. det har heldigvis aftaget her til morgen, så det er ikke på nogen måde kritisk endnu tror jeg. Men derfor er jeg stadig skide nervøs. At bløde og være gravid hænger bare ikke sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

DianaRJS

Maria-s skriver:

Tak for dit indlæg. Det ser heldigvis ud til at det ikke har udviklet sig hen over natten, så jeg krydser fingre for at det ikke begynder igen, nu her hvor vi er stået op og jeg går rundt...

det der gør mig nervøs er at jeg har sådan on and off smerter, men jeg kan ikke ordentligt definere dem, om det er ligamenter eller murren. Det startede sidste uge ved at jeg havde arbejdet for hårdt med noget brænde og der havde jeg ondt og en trykkende fornemmelse de næste par dage, men tog den med ro og det forsvant.  

kan sagtens forstå dig, jeg var også hammer nervøs der skulle være sket noget med de små pus....

men gudskelov var alt fint

og ja det der kender jeg også godt, men eftersom de har det fint går jeg jo også bare ud fra det ikke er noget jeg skal være bekymret for

men har læst at mange gravide godt kan få ondt i mane her i første trimester

har dog aldrig selv oplevet det men det er også noget helt andet den her gang..

har aldrig haft kvalme i nogen af de andre gravidteter men jeg skal lige sørge for at den har meldt sig ind denne gang -.-

Anmeld

25. maj 2013

Carina:-)

Smerter er helt normalt.

Jeg har været gravid en del gange,og alligevel tror jeg at jeg abortere når jeg har ondt.

Blødning har rigtig mange især i starten.

Og så længe du ikke bløder voldsomt med stærke smerter i lænden ville jeg tage det roligt-selv om det er lettere sagt end gjort.

Anmeld

25. maj 2013

Frk. Himmelblå

Jeg er ikke læge eller det der ligner, men jeg vil mene, at aborterer man i uge 12, så er det langt fra smertefrit!

Jeg vil helt klart sætte mine penge på, at gør det ikke voldsomt ondt, så er der ikke fare på færde. 

Men jeg ville sgu også selv være ved at dø af skræk! Ingen tvivl om det!

Anmeld

25. maj 2013

ønskebørn74

Maria-s skriver:

Jeg her til aften er jeg begyndt at bløde... Jeg har den sidste lille uges tid haft brunt udflåd sådan on and off men her til aften har det taget til i styrke. Jeg har taget bind på nu og efter 2 timer var der hvad der svarer til en 2 krone og synes det er begyndt at blive lysere i farven, frem for at være det helt mørkebrune, gamle blod.

Og selvfølgelig er det fredag med en hel weekend til jeg kan få fat i min læge. Jeg er så pisse bange for at jeg er igang med at miste min baby  Jeg er i dag 11+3 om 1 uge, på næste fredag er der planlagt NF og et eller andet inden i mig siger at den kommer jeg aldrig til.... 

JEG ER SÅ PISSE BANGE OG JEG LIGGER BARE HER OG KAN IKKE GØRE EN SKID!!!!!!!!!!!!!

Var ellers begyndt lige så stille at glæde mig. Maven vokser, (er 2.gangs) og i går og i dag synes jeg, jeg har mærket ligesom "skvulp" eller lige som en fisk der slår med halen i vand, derinde. En svær følelse at beskrive, men følelsen af noget der bevæger sig gennem vand, derinde i min mave. I går aftes lå jeg en da med et smil på læben og grinede lidt af mig selv, hvorfor jeg dog var så nervøs for at noget skulle være galt.... MEN JEG FUCKING BLØDER OG JEG ER PANISK!! Og jeg ved godt der ikke er noget at gøre... Jeg må bare se tiden an, krydse fingre og be til at den trods alt har det godt derinde og at jeg er en af de heldige der bløder, men stadig får en sund og rask baby ud af det.

Der er bare alt for lang tid til i morgen og især til på mandag lige nu....

Øhvor bor i henne? Den klinik hvor vi købte tryghedsscanninger har åben alle dage hele året.. Man sender bare en SMS.. Så fortæller de hvornår de har en tid samme dag.. 

Anmeld

25. maj 2013

Maria-s

Vi bor nær Horsens....

Anmeld

25. maj 2013

ønskebørn74

Maria-s skriver:

Vi bor nær Horsens....

De har en klinik i Fredericia...

Anmeld

25. maj 2013

Maria-s

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg er ikke læge eller det der ligner, men jeg vil mene, at aborterer man i uge 12, så er det langt fra smertefrit!

Jeg vil helt klart sætte mine penge på, at gør det ikke voldsomt ondt, så er der ikke fare på færde. 

Men jeg ville sgu også selv være ved at dø af skræk! Ingen tvivl om det!

Tak for krammer. det varmer (selvom jeg stadig er nervøs) er dog ikke i helt så stor panik som i aftes, da jeg synes min blødning er aftagende  Skal lave nul og nix i dag og håber det har en positiv effekt

Anmeld

25. maj 2013

Maria-s

ønskebarn74 skriver:

De har en klinik i Fredericia...

Har du en hjemmeside eller et nummer?...

Anmeld

25. maj 2013

ønskebørn74

Maria-s skriver:

Har du en hjemmeside eller et nummer?...

Mobilen du kan sende en SMS på er 42 42 88 99

Hjemmesiden er jordemoder.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.