Ehm det kan være farligt hvis det er udenfor livmoderen? Og at du kender en der blev nedprioriteret pga andre der evt løj om deres tilstand, kan du slet ikke vide om var sådan. Nu er jeg i sundheds faget og ved at mange gange bliver man slet ikke tager seriøst hvis man ikke har mange smerter eller råber højt, så måske skulle dem du kendte have råbt højt ? Du skriver tænk på dig selv og andre, ja jeg er faktisk egoist og tænker på mig selv før andre ?
Der er intet i trådstarters symptombeskrivelse, der indikerer, at der skulle være tale om GUL - og helt ærligt, hun er 11+4, nok ikke det mest sandsynlige, vel?
Jeg havde undskyldt dit råd med udvidenhed, men det gør ondt i fagligheden, at du rent faktisk er i sundhedsfaget og stadig vælger at komme med sådanne udtalelser.
Vi kan godt lave en pisse-konkurrence herinde og se, hvem der klarer sig bedst, men i de mange år, jeg har arbejdet i sygehussystemet, har jeg set både dem, der overdriver symptomer og de, som underspiller, og der er slet ingen tvivl om, at patienter, der er relevante og giver en korrekt anamnese og sygdomsbillede, er dem, der modtager den korrekte behandling hurtigst.
Derudover vil jeg lige understrege, at vi sidder i et system med begrænsede ressourcer, der er tvunget til at prioritere udfra de givne oplysninger, og det kan godt være, at du mener, at det er meget uskyldigt at lyve, så man bliver prioriteret i forhold til andre, det mener jeg så ikke, der er rigtig mange, der står på lange ventelister, der bare bliver længere, fordi andre føler behov for at snyde foran i køen, fremragende næstekærligt menneskesyn......eller nowet