Jeg bløder og er pisse bange...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

Diana2013

Rockertand skriver:

Jeg ved godt, at du giver sådanne dårlige råd, fordi du tror, at det hjælper trådstarter - men man skal ALDRIG lyve om helbredstilstanden, det kan skade en selv eller andre.

Jeg har selv lige oplevet, at et familiemedlem (10-årig dreng) blev nedprioriteret i skanner-køen og endte med akut operation, der var blevet livstruende, hvis der var gået få timer mere.........der skulle sådan set bare lige nogle få patienter, der ikke fortalte sandheden om deres smerter til, før han ville være der - hvordan ville du have det, hvis det var DIT barn??

Tænk dig om - og tænk på andre.....

Ehm det kan være farligt hvis det er udenfor livmoderen? Og at du kender en der blev nedprioriteret pga andre der evt løj om deres tilstand, kan du slet ikke vide om var sådan. Nu er jeg i sundheds faget og ved at mange gange bliver man slet ikke tager seriøst hvis man ikke har mange smerter eller råber højt, så måske skulle dem du kendte have råbt højt ? Du skriver tænk på dig selv og andre, ja jeg er faktisk egoist og tænker på mig selv før andre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Frk.S

Årh  søde, jeg krydser alt hvad jeg kan for at der ikke er noget galt med din lille bebs.

Jeg kan sagtens forstå du er bange - det tror jeg alle ville være. Men man hører jo om mange der blødet hvor alt er i skønneste orden. 

Anmeld

25. maj 2013

Maria-s

DianaRj skriver:

ved ikke om det kan berolige dig lidt..

men jeg har lige haft samme tur i uge 10+2 med tvillinger, jeg kom til læge og blev udnersøgt og begge bebser havde det rart og trygt

hvis det er blod, altså den klare røde farve, uden klumper eller noget, og ingen ondt i maven, fik jeg at vide at det formegentligt enten var fordi kroppen et eller andet sted mente man stadig skulle have menstruation, eller fordi at slimhinderne havde løsnet sig hvilket kan ske efter sex f.eks.

men er du helt ude af den så ring til læge vagten og forklar situation og sig at du er helt fra den, de burde tage dig in og lige tjekke da det er fredag og du ikke har mulighed for egen læge i morgen

håber det hjælper lidt

Tak for dit indlæg. Det ser heldigvis ud til at det ikke har udviklet sig hen over natten, så jeg krydser fingre for at det ikke begynder igen, nu her hvor vi er stået op og jeg går rundt...

det der gør mig nervøs er at jeg har sådan on and off smerter, men jeg kan ikke ordentligt definere dem, om det er ligamenter eller murren. Det startede sidste uge ved at jeg havde arbejdet for hårdt med noget brænde og der havde jeg ondt og en trykkende fornemmelse de næste par dage, men tog den med ro og det forsvant.  

Anmeld

25. maj 2013

Maria-s

Puha, ikke sjovt, jeg har selv prøvet det.

Du skal aflaste og prøve at slappe af så godt som muligt (så føler du selv, at du gør noget for at det skal gå godt), hvis du er ved at abortere, så kan du intet gøre, men der er også rigtig god chance for, at det blot er svage slimhinder/karsprængninger eller en blodansamling.

For mit vedkommende endte det med en sund lille krudtugle 28 uger senere

Krydser for dig.

Tak for kramemr og din positive beretning.

Jeg krydser alt hvad jeg har for at det ikke er alvorligt. Og så sørger jeg for minus belastning de næste dage og masser af sofaafslapning...

Anmeld

25. maj 2013

Maria-s

DianaBaastrup skriver:

Jeg blev akut scanning fordi jeg blødte lidt, og havde lidt ondt i maven. Men hvis du virkelig gerne vil scannes så smør lidt tykt på og sig
Du har ondt så de ikke som du siger, du må vente til mandag, for tiden er jo ekstrem lang. Er du ikke blevet scannet endnu, kan det den jo også være uden for livmoderen, det sagde jeg til vagtlægen dengang at jeg var bange for, og blev så scannet

taktrak for dit input.

jeg tror jeg har besluttet mig for at jeg ringer derind hvis jeg begynder at bløde mere. Men jeg tror også at jeg selv er af den holdning at de jo intet kan gøre alligevel.... De kan jo ikke stoppe noget, når jeg ikke er længere.... Jeg er bare skide bange for at når skanneren en gang kommer på maven, ja så ser vi ikke det vi håber på; en sund og rask baby.... Men vi må bare håber, håbe, håbe 

Anmeld

25. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Det er så forfærdeligt at gå rundt og være bekymret.

Nu kan jeg ikke se hvor du bor, men ellers behøver du ikke en henvisning til scanning, hvis du selv kan betale.

I KBH har vi "Lille Københavner" som tager 300 kr. for en drop-in tryghedsscanning.

Det benyttede jeg mig af.

Jeg håber det bedste for jer.

Anmeld

25. maj 2013

TbCp

Uha :-(
I min 2. graviditet blødte jeg af flere omgange, første gang omkring uge 7 og jeg var SÅ bange!

Jeg kom til scanning og det viste sig jeg havde nogle polypper siddende og det var så dem der blødte.

Der kan jo heldigvis være mange ufarlige årsager til at mn bløder lidt, så jeg håber for dig, og krydser fingre for at det er helt ufarligt.

Anmeld

25. maj 2013

Maria-s

Frk.S skriver:

Årh  søde, jeg krydser alt hvad jeg kan for at der ikke er noget galt med din lille bebs.

Jeg kan sagtens forstå du er bange - det tror jeg alle ville være. Men man hører jo om mange der blødet hvor alt er i skønneste orden. 

Hej søde. Ja det gør man. Men jeg er nok farvet af alt det min søster har været igennem, så jeg ved også bare at der også er de sørgelige desværre..... Men vi håber håber håber og umiddelbart ser det bedre ud her til morgen... 

Anmeld

25. maj 2013

Mini us

Ring til vagtlægen. Han kan henvise dig til en akut gynækologisk klinik som alle hospitaler har. Håber alt er ok

Anmeld

25. maj 2013

Lilje82

Åh Maria, håber alt er som det skal være og at det bare er en rigtig lille bandit, der allerede nu formår, at give sin mor bekymringer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.