Jeg her til aften er jeg begyndt at bløde... Jeg har den sidste lille uges tid haft brunt udflåd sådan on and off men her til aften har det taget til i styrke. Jeg har taget bind på nu og efter 2 timer var der hvad der svarer til en 2 krone og synes det er begyndt at blive lysere i farven, frem for at være det helt mørkebrune, gamle blod.
Og selvfølgelig er det fredag med en hel weekend til jeg kan få fat i min læge. Jeg er så pisse bange for at jeg er igang med at miste min baby
Jeg er i dag 11+3 om 1 uge, på næste fredag er der planlagt NF og et eller andet inden i mig siger at den kommer jeg aldrig til....
JEG ER SÅ PISSE BANGE OG JEG LIGGER BARE HER OG KAN IKKE GØRE EN SKID!!!!!!!!!!!!!
Var ellers begyndt lige så stille at glæde mig. Maven vokser, (er 2.gangs) og i går og i dag synes jeg, jeg har mærket ligesom "skvulp" eller lige som en fisk der slår med halen i vand, derinde. En svær følelse at beskrive, men følelsen af noget der bevæger sig gennem vand, derinde i min mave. I går aftes lå jeg en da med et smil på læben og grinede lidt af mig selv, hvorfor jeg dog var så nervøs for at noget skulle være galt.... MEN JEG FUCKING BLØDER OG JEG ER PANISK!! Og jeg ved godt der ikke er noget at gøre... Jeg må bare se tiden an, krydse fingre og be til at den trods alt har det godt derinde og at jeg er en af de heldige der bløder, men stadig får en sund og rask baby ud af det.
Der er bare alt for lang tid til i morgen og især til på mandag lige nu....

Anmeld