mistet det først barn/foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Camilla Gajhede Pedersen skriver:

Hvor mange her inde har mistet sit først barn/faster.

Hvor langt var i ca. henne?

og ved i hvorfor i gjorde det?

Tog det hårdt på jer?

Vi var 15+2 da vi måtte afbryde graviditeten pga. en kromosomfejl.
Ja, det tog utrolig hårdt på os, især da vi ikke følte at lyttede nok til os på hospitalet. Det fyldte en del i de efterfølgende graviditeter.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

helle85

Tog det hårdt på jer?

ja jeg mistede det første.
jeg var 8 uger henne da jeg mistede, og jeg ved ikke hvorfor. lægerne sagde at det var meget normalt og at det højst sandsynligt var fordi der var noget galt med fosteret, og at kroppen så selv udskiller det.

og ja det tog rigtig hårdt på mig, især da min mands brors kone også var gravid, jeg måtte forlade rummet nå hende og min svigermor sad og snakket om baby ting for det kunne jeg slet ikke tåle at høre uden at bryde sammen, og det første stykke tid lå jeg bare hjemme på sofaen, og lavede igen ting, og den da idag kan jeg stadig godt indimellem tænke på at jeg kunne have haft 3 børn(det sker dog ikke så tit)

Anmeld

24. maj 2013

norenberg

Mistede første gang 8+5 tog det fint det var ik planlagt og med en kæreste som var voldlig og som jeg var ved gå fra så det var egentlig en lettelse....

Anmeld

24. maj 2013

CroQuis

Jeg "mistede" den første i november 2012 ved en operation pga GUL 

Nu er jeg gravid igen, men frygter så inderligt at jeg skal igennem det igen, eller arbortere, og jeg kan næsten læse i denne tråd, at selvom man er nået en del uger hen i graviditeten, er der ingen garanti 

Anmeld

24. maj 2013

l.kjoeller

Tog det hårdt på jer?

jeg mistede i uge 6-7 stykker 1 gang . tror stort set aldrig man ved hvorfor men sandsynligvis fordi fosteret var sygt. det var mega hårdt men primært for det lykkes første gang hvor efter vi fandt ud af min man ikke er særlig leveringsdygtig og vi måtte vente to år samt gå 2 iui forsøg og 1 ivf forsøg igennem - er dog den stolte på til cecilie på 1 år så alt dette tænker jeg ikke på <3

Anmeld

24. maj 2013

l.kjoeller

CroQuis skriver:

Jeg "mistede" den første i november 2012 ved en operation pga GUL 

Nu er jeg gravid igen, men frygter så inderligt at jeg skal igennem det igen, eller arbortere, og jeg kan næsten læse i denne tråd, at selvom man er nået en del uger hen i graviditeten, er der ingen garanti 

for alt det går godt. er sikker på din skanning viser et fint lille hjerte men kan godt forstå nervøsiteten. sådan havde jeg det også 2 graviditet efter at have mistet. risiko for abort bliver dog væsentlig mindre efter hjerteblink er set på skanning så prøv at tænke postive tanker. så skal det nok gå

Anmeld

24. maj 2013

CroQuis

l.kjoeller skriver:

for alt det går godt. er sikker på din skanning viser et fint lille hjerte men kan godt forstå nervøsiteten. sådan havde jeg det også 2 graviditet efter at have mistet. risiko for abort bliver dog væsentlig mindre efter hjerteblink er set på skanning så prøv at tænke postive tanker. så skal det nok gå

Mange tak, jeg håber også på hjerteblink  Men det kan desværre bare være svært at glemme de grimme ting man har oplevet 

Anmeld

24. maj 2013

l.kjoeller

CroQuis skriver:

Mange tak, jeg håber også på hjerteblink  Men det kan desværre bare være svært at glemme de grimme ting man har oplevet 

kan jeg sagtens forstå. men der er intet der taler for det sker igen . det er kun ens egen frygt

Anmeld

24. maj 2013

Ciss

I min første graviditet ventede jeg tvillinger. Jeg mistede den ene ved uge 10. På det tidspunkt vidste jeg ikke, at der var to, så det var først, da jeg fik ultralyd for at sjekke om alt var ude, at hun pludselig smiler til mig og vender skærmen og viser mig, at der er et hjerteblink.

Det er nu 6 år siden, og selvom jeg jo fik et barn, så tænker jeg rigtig ofte på den, jeg mistede. Hvis det ikke havde været tvillinger, havde det været langt hårdere. Jeg var helt knust, da jeg begyndte at bløde. Jeg har aldrig fået svar på, hvad årsagen var.

Jeg har senere fået endnu et barn.

Jeg kender flere, som har mistet en eller flere, men som alligevel har fået flere børn bagefter.

Anmeld

25. maj 2013

pcoramt

Tog det hårdt på jer?

Vi mistede tvillinger i uge 7.. Det tog forfærdelig hårdt på mig, og kan faktisk stadig græde over det på trods af at det er mere end 7 måneder siden og på trods af at vi venter os to tvilling drenge <3

Jeg snakkede med lægen og forklarede at jeg havde behov for en at snakke med, men det blev afvist med beskeden at det jo ikke var babyer kun to klatter

Der har formentligt været en defekt som har gjort at de er blevet udstødt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.