mistet det først barn/foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.171 visninger
32 svar
12 synes godt om
23. maj 2013

Camilla Gajhede Pedersen

Hvor mange her inde har mistet sit først barn/faster.

Hvor langt var i ca. henne?

og ved i hvorfor i gjorde det?

Tog det hårdt på jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Kris89

Vi mistede 9+3 - ved ikke hvorfor, da vi aldrig nåede til scanning..

Det tog rigtig hårdt på mig - kæresten tog det lidt mere "afslappet", men der gik også et år uden at det ville lykkedes igen og vi endte i behandling.

Jeg var psykisk helt ude og "skide" efterfølgene.

denne gang håber vi det ender med et sundt og raskt barn

Anmeld

23. maj 2013

Amandasmor

Camilla Gajhede Pedersen skriver:

Tog det hårdt på jer?

mistede første gang i midten af januar 08..
hvor langt jeg var henne det ved jeg ikke, men jeg var ikke ked af det eller noget som helst, for jeg viste faktisk ikke at jeg ventede mig.. også blev jeg gravid igen den 6 feb med amanda
og hun blev der sq  

Anmeld

23. maj 2013

Tulipan

Mistede min første rigtige graviditet i 8. Uge. Har ud over den haft en bio før og en bio efter

Ved ikke hvorfor, men har fået at vide at over 50 % af befrugtninger går til grunde, så regner med jeg bare er uheldig. De udreder først en for hvorfor der er noget galt når man har haft 3-4 egentlige aborter

Det har været hårdt specielt den første måned efter, er stadig ikke helt ovre det, og tænker at kun en ny graviditet kan gøre mig ordentlig glad igen. Det var i februar 

Anmeld

23. maj 2013

onlyme

Tog det hårdt på jer?

Jeg mistede det første,. Omkring 9 uge,.
Det tog hårdt på mig og jeg kan da også sidde og blive enormt ked af det den dag idag,. Men jeg glæder mig over mine 2 skønne børn og vores store pige i mavsen som snart kommer til verdenen,.!
Man skal bare op på hesten igen

Anmeld

23. maj 2013

Camilla Gajhede Pedersen

Jeg har selv mistet vores først barn/foster.

var ca.8 uger henne da vi fandt ud at af det var død på sygehuset.

Det var hårdt i et styk tid men da jeg blev gravid igen var jeg bange for det skete igen.

Anmeld

23. maj 2013

Annemette07

Jeg mistede de første barn/foster. Det gjorde jeg den 4/12 og var 7 uger henne. Hvorfor vides ikke men fik det sædvanlige svar med at det højest sandsynlig var fordi det havde nogle misdannelser. :-(

Det tog rigtig hårdt på os men blev gravid måneden efter og jeg er idag 18+3 :-) så lykken kom hurtigt igen

Anmeld

24. maj 2013

Disarobi

Det er vist flere end man lige regner med der har været igennem det.. Vi mistede vores første i uge 5, vores anden i uge 8 og vores tredje i uge 12  Blev undersøgt uden man kunne finde en årsag til at vi blev ved med at miste... Det var uden tvivl det værste år jeg har oplevet!!! Nu er jeg gravid i uge 18 og vi har været til ekstra scanninger gennem hele forløbet og det ser ud til at lykkes denne gang, vores lille dreng følger i hvert fald med udviklingsmæssigt som han skal 

Anmeld

24. maj 2013

BabyDrømme23

Jeg har selv mistet vores først barn/foster.

var ca.8 uger henne da vi fandt ud at af det var død på sygehuset.

Det var hårdt i et styk tid men da jeg blev gravid igen var jeg bange for det skete igen.

Jeg sidder selv meget med de tanker om det skulle ske at jeg mister, og så hører man om nogle som kommer til scanning og så er foster/barnet død. 

Det må være hårdt at gå igennem 

Men tænker på, altså kan du huske om dine symptomer var blevet mindre inden den scanning eller det blev mindre sidst i processen?

Jeg er i min første graviditet kommer ind i uge 8 i morgen man disse tanker strejfer mig..

Anmeld

24. maj 2013

FrkDitte

Tog det hårdt på jer?

Hejsa,

Mistede første gang i 2011. Ca 7+?

Vidste ikke hvorfor, men jeg holder mig til den forklaring at naturen har sorteret det fra fordi der var noget galt. 

Så vi tog det ikke så hårdt.. 

D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.