mistet det først barn/foster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Ciss

pcoramt skriver:

Vi mistede tvillinger i uge 7.. Det tog forfærdelig hårdt på mig, og kan faktisk stadig græde over det på trods af at det er mere end 7 måneder siden og på trods af at vi venter os to tvilling drenge <3

Jeg snakkede med lægen og forklarede at jeg havde behov for en at snakke med, men det blev afvist med beskeden at det jo ikke var babyer kun to klatter

Der har formentligt været en defekt som har gjort at de er blevet udstødt..

Pyh, for en ting at sige!

For mig er der gået seks år, og det er da stadig en ting, jeg tænker på og er lidt ked af. Bare fordi man mistede betyder det ikke, at det bare var en klat, eller at det ikke har været en grum oplevelse, som har sat sine spor. For nogen er det ikke en dramatisk oplevelse, for andre er det, og det er jo helt horribelt bare at afvise dig og være nedladende på den måde.

Siden du er gravid nu kan du måske spørge din jordmor om hjælp i denne sag? Jeg ved ikke, hvilke muligheder de har, men de er jo ofte meget indstillet på at hjælpe, så den gravide kan have det bedst muligt både psykisk og fysisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

pcoramt

Ciss skriver:

Pyh, for en ting at sige!

For mig er der gået seks år, og det er da stadig en ting, jeg tænker på og er lidt ked af. Bare fordi man mistede betyder det ikke, at det bare var en klat, eller at det ikke har været en grum oplevelse, som har sat sine spor. For nogen er det ikke en dramatisk oplevelse, for andre er det, og det er jo helt horribelt bare at afvise dig og være nedladende på den måde.

Siden du er gravid nu kan du måske spørge din jordmor om hjælp i denne sag? Jeg ved ikke, hvilke muligheder de har, men de er jo ofte meget indstillet på at hjælpe, så den gravide kan have det bedst muligt både psykisk og fysisk.

Ja har heldigvis fået et par ekstra scanninger da det er tvillinger mærker dem også hver dag nu, så tryghed er der noget mere af nu

Anmeld

25. maj 2013

CroQuis

l.kjoeller skriver:

kan jeg sagtens forstå. men der er intet der taler for det sker igen . det er kun ens egen frygt

Det er rigtigt 

Og hvis man ser på det sådan: så har jeg jo ikke den æggeleder mere, så den kan fosteret jo ikke sætte sig i igen 

Anmeld

25. maj 2013

Alberte&Mor <3

Vi mistede vores den 1 i uge 6. Jeg var ked af det længe bagefter, og er det stadig. Det var i november og det har ikke lykkedes os at blive gravide endnu! Jeg havde ventet 3 år på manden blev klar til baby, så det var et kæmpe slag i hovedet;/ jeg har nu en cyklus som fusker totalt- den er regelmæssig men med en længde på 49 dage... 

Anmeld

25. maj 2013

l.kjoeller

CroQuis skriver:

Det er rigtigt 

Og hvis man ser på det sådan: så har jeg jo ikke den æggeleder mere, så den kan fosteret jo ikke sætte sig i igen 

præcis

Anmeld

25. maj 2013

H+S Skjolgborg.

Hvor mange her inde har mistet sit først barn/faster.

Hvor langt var i ca. henne?

og ved i hvorfor i gjorde det?

Tog det hårdt på jer?

ja jeg har midste 8 gange i alt.

1 abort i uge 19( en død pige)

1 Sa i 96 i uge 10.(med min datters far poul i aug 2006)

Fik så Emma d.29/11-97 (med min søns far kenneth)

så fik jeg min søn i jan 2001(med kenneth)

også midste jeg 3 gange efter min søn mellem uge 5-10 fra 2002 til 2004(med min søns far)

Så 1 Sa den 19/2-2005 i uge 7+0 der fandt man ud af derefter i april jeg have slapslimhinde(med min datters far)

fik jeg min datter i aug 2006 men hjælp af progestan 3 gange om dagen ind til uge 12+0 + scannes være 14 dag.(med Poul)

så en medicinske abort i april 2007 i uge 8+5(med poul)

så single i 6 mdr så møde jeg steen

vi fik så en søn i dec 2009 også ved hjælp af progestan 3 gange om dagen til uge 12+0 + ekstra scanningen være 14 dag.

fik så fjerne min livmoder grundlovsdag sidste år så ikke flere børn til mig har også 3 + 1 bonus søn og en engle datter/Emma.

Anmeld

25. maj 2013

H+S Skjolgborg.

HIHI.

Mit er nok lidt rode men nej var ikke sammen med to på en gang.

jeg var sammen med Poul fra 94 til 96 så single i 1 år så sammen med Kenneth i 7 år 1 engle barn så fik vi endelig Benjamin også 3 Sa så single igen så begynde Poul og jeg sammen igen vi var sammen i 2½ år og 1 Sa igen også  fik vi vores datter Victoria så var jeg single igen i 6 mdr så fandt jeg Steen og vi fik så Tobias 2½ år efter (steen og jeg har boede tæt på hinanden som børn og jeg lege med nogle af dem steens venner have af søskene eller ligne ret sjovt)

Jeg ville lige sige med Benjamins far gik jeg på p-piller i nogle år efter vi midste Emma og da jeg smid dem gik der næste et år før jeg vente Benjamin og efter Benjamin gik vi til gynækolog i ca 3 år uden anden 3 Sa bag os.

Med poul efter min Sa d.19/2-2005 gik der 10 mdr så teste jeg positiv og vente vores datter. jeg gik til gynækolog fra april til okt 2005 og teste positiv 1 dec 2005 ja og fik så Victoria i aug 2006.

Med steen var jeg på P-sprøjte så udløb den og der gik 4 mdr så var jeg gravid  tros han var 39 og jeg 33 år 

Henriette

Anmeld

25. maj 2013

pussekat

Camilla Gajhede Pedersen skriver:

Hvor mange her inde har mistet sit først barn/faster.

Hvor langt var i ca. henne?

og ved i hvorfor i gjorde det?

Tog det hårdt på jer?

hejsa
jeg her være gravid 3 gang med min x og de 2 gang død det i 8 og 7 uge og3 gang føde jeg min søn som død 3 time efter i arm på mig da han have når med og med min nye mand her jeg være gravid 3 gang og 2 sa i uge 7+4 og 8+5 med TVILLINGER som være lave på sygehus og en bio i 5 uge som være hjemmelave og jeg her ikke være gravid siden og er ikke udreder i nu da det ikke tæller dem med min x det tæller kun dem med min nye mand og her kamp i over 8 år nu

Anmeld

25. maj 2013

dina1980

kæmpet i maaange år , blev gravid naturligt i 2011, fødte i uge 21 en lille dreng. gik i fødsel af mig selv, har pco og hader alt ved det hele.

Anmeld

8. juni 2013

Sommerfugl86

Puha hvor er det dog trist, at læse jeres historier
Jeg har heldigvis ikke selv prøvet at miste, men det er jo altid ens værste frygt
Stort til jer alle,med ønsket om snarlig graviditet/ perfekt baby, til dem der fortsat venter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.