Piger, jeg har brug for jeres råd/hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2013

Anonym trådstarter

l.b. skriver:

I har ikke opgivet - I har valgt den beslutning der er bedst for jer, jeres familie og ikke mindst jeres datter. Det er stærkt at "indrømme", at man har brug for hjælp, og jeg tror de færreste ville kunne klare et mulitihandicappet barn derhjemme. 

ØS

Tak for dit svar

Jeg er også sikker på, at det er den rigtige slutning for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Respekt herfra!

Synes det er stort at i tænker på jeres barns behov, det kan i ikke blive ved med at dække når i ikke selv har overskud.

Jeg er sikker på hun får det helt fantastisk, og en masse skønne medarbejdere står klar til at give hende alt det hun fortjener.

mht til flere børn - der ved jeg faktisk ikke hvad jeg ville ha' gjort. Tror personligt jeg ville være plaget af dårlig samvittighed overfor det barn på institution. - men ville aldrig dømme nogle for at vælge anderledes

Jeg er også sikker på, at jeg ville have det rigtig svært med samvittigheden og det at skulle have et barn mere, og jeg er virkelig bange for det. 

Jeg ved, at jeg virkelig ønsker det og det er også selvom at L var hjemme, men ej hvor bliver det svært tror jeg.

Jeg er også sikker på, at hun får det godt - vi kender allerede stedet og er helt trygge ved dem

Anmeld

19. maj 2013

louisevl

Anonym skriver:

Vi ved allerede hvor hun skal hen

Det er der hun er i aflastning og de er bare så super søde og helt fantastiske med hende

Dejligt og så er det jo også en fordel at både L og i kender stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.