Jeg er så evig træt af at man skal diskutere disse emner som amning, samsovning osv til ukendelighed.
Vi er alle forskellige og har forskellige behov, dette gælder både børn og voksne.
Det er ikke alle børn eller voksne der kan affinde sig med at sove sammen eller sove seperat. Det er ikke alle der vil amme, det er ikke alle der kan, nogle vil længe andre ikke osv osv osv.
Der er fordomme, fordele, ulemper osv videre ved det hele.
Jeg er sikker på at alle familier gør lige nøgagtig det som der virker for en eller ej. Jeg er stærk tilhænger af at man gør lige det der fungerer for en, ens familie barn partner osv, og ikke skal tage sig af hvad omverdenen synes, mener tænker tror.
Har man lyst at amme éns barn længe, så skal man det, trods andre har en mening, jeg har også min, men fra at have en mening til at sige hvad andre skal, der er langt.
Har man ikke lyst at amme længere end til ens barn er fx 6 mdr, så gør man det, og så er det da ligegyldigt, hvad WHO og alle andre mener.
Ja det er bare min mening.
Det er sjovt at vi så gerne vil pådutte hinanden hvad man skal og ikke skal og hvorfor og hvorfor ikke.
Tjah, svært at forklare, men tænk hvis vi alle gjorde tingene på den samme måde, så ville vi mennesker være nopget så grå og kedelige:0)
Så HIP HIP HURRA for alle vores forskelligheder:0)
Anmeld