Hejsa:0)
Jeg er også en af dem der lige kigger en ekstra gang og tænker mit, når jeg ser en amme et stort barn( for mig nok også over et år)
Jeg er ikke imod at man ammer sine børn og heller ikke længe, men synes bare at når de runder et år, så er det ikke et sult behov der længere skal stilles, så er det lidt tryghed og kan forstå hvis man vælger stadig at beholde nattåren og en morgen tår, hvor det foregår hjemme. Synes ikke man lige behøver at amme sit barn i den aler i offentlighed, da jeg ikke ser at barnet har behovet.
Forstår godt hvad du skriver med amme bryster eller sex bryster, men for mig bliver det lidt "klamt", når de bliver så store.
Nogle gange ser men jo også dem, hvor barnet bare frit går hen og løfter op i blusen og bare tager for sig. Der står jeg helt af.
Jeg kan også godt forstå det du skriver med at du jo ikke bare kan tage det fra hende, og det synes jeg bestemt heller ikke du skal, bare fordi du møder fordomme. Men evt. kan du jo trappe ned( ved ikke hvor meget du stadig ammer) hvis det er det du ønsker.
Tjah det er et svært emne, for er sikker på der er lige så mange meninger som vi er mennesker:0)
Anmeld