7 dage med sex på TV3.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

MyLove E

Miss-86 skriver:

Okay, det lyder ikke af meget

Nej det er det heller ikke. Men vi har ikke overskud og derfor heller ikke meget lyst:-( Ja og så får jeg voldsomt ondt efter:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

Miss-86

Tauf skriver:

Nej det er det heller ikke. Men vi har ikke overskud og derfor heller ikke meget lyst:-( Ja og så får jeg voldsomt ondt efter:-(

Øv, det lyder ikke rart at du har ondt bagefter

Anmeld

13. maj 2013

MyLove E

Miss-86 skriver:

HHa

Øv, det lyder ikke rart at du har ondt bagefter

Har været ved læge og hun havde taget et celleskrab. Fik svar i dag og der er lidt forandring så skulle lige forbi en gynægolog ...
Så må vi se..

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

Tauf skriver:

Har været ved læge og hun havde taget et celleskrab. Fik svar i dag og der er lidt forandring så skulle lige forbi en gynægolog ...
Så må vi se..

Jeg  og håber på det bedste

Anmeld

13. maj 2013

MyLove E

Miss-86 skriver:

T

Jeg  og håber på det bedste

Atak:-):-)

Anmeld

13. maj 2013

frkanonym

Miss-86 skriver:

Her er det os mig der er nymfo'en
Men min kæreste kan li' det - Dog er han indimellem træt pga. sit hårde job, så derfor må vi lige vente en dag eller 2.
Men der går aldrig uger imellem.
Jeg elsker sex og som du skriver, så betyder det også MEGET for mig.

Vil dertil tilføje, at jeg altid har elsket sex, men efter p-pille stop sidste år, så er det blevet helt vildt..

hehe, har det på præcis samme måde. har også altid elsket sex 

og vil gå så langt at sige; ingen sex - intet forhold.
det er vigtigt for mig, at man kan være intime sammen og nyde hinanden på de punkter også. 

Anmeld

13. maj 2013

Timmner

Vi har været sammen i snart 8 år. og vi har ca sex hver 2-3 dag nogle gange mere !!!

Anmeld

13. maj 2013

Diana2013

mor88 skriver:

Max 2 gange om måneden! Jeg kunne godt hver dag, men han gider ikke. Og når det så sker, holder han max 5 min., Og det er langt fra nok til mig. Sådan har det altid været, og det er nok også det, der er kærnen til de fleste skænderier i vores forhold. 

Føles nogle gange som det er år siden jeg rigtig har sexet sidst.

Same here :/

Anmeld

13. maj 2013

Dorthe1986

mor88 skriver:

Max 2 gange om måneden! Jeg kunne godt hver dag, men han gider ikke. Og når det så sker, holder han max 5 min., Og det er langt fra nok til mig. Sådan har det altid været, og det er nok også det, der er kærnen til de fleste skænderier i vores forhold. 

Føles nogle gange som det er år siden jeg rigtig har sexet sidst.

Det indlæg kunne jeg have skrevet

Anmeld

14. maj 2013

MortilElias2010

Tauf skriver:

Så må vi se..

Uh søde  Herfra også. Giver du en Opdate på pb - celleforandringer .. dont like. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.