7 dage med sex på TV3.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

Miss-86

DianaBaastrup skriver:

Same here :/

Øvv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Miss-86

Dorthe1986 skriver:

Det indlæg kunne jeg have skrevet

Det lyder ikke godt

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

lassemor07 skriver:

Her er det forskelligt for jeg arbejder aften så er først hjemme ved 00 tiden og der sover manden tungt for han skal op 0530 Så det bliver ikke til meget når jeg er på arbejde men når jeg har fri så bliver det ca hver 2 dag

Dejligt, at lysten er der

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

Anonym23 skriver:

7 år og det svinger utrolig meget fra 3 x om ugen til 3 x om måneden... Det kommer an på hvor meget tid vi har og stress med studier osv.

Især i starten af PB var det rigtig meget nu prøver vi på at ramme ÆL uden at det skal blive pligt-sex, men syns det er svært:/

Hvor længe har I været igang med PB ?

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

Christina A skriver:

Når jeg læser hvor tit mange har sex kan jeg da godt forstå hvis kæresten herhjemme er lidt utilfreds til tider.. Her sker det måske hver 14 dag og hvis han så siger at nu måd det snart være tid så kan jeg finde på at sige. Ej vi har da næsten lige været sammen.

Godt han er så tålmodig, men synes bare at det fylder meget med de små børn lige nu. Vi har tre børn hvoraf de to er henholdsvis 19 mdr og 5 mdr, så tror begge vi er lidt på stand by hvad gælder sex. Men vi er da ved at finde gnisten tilbage synes jeg.

Ja, altså vi har jo ingen børn - endnu.

Så vi kan da lige tales ved, når vi har 2 små, så kan det jo sagtens være det heller ikke sker så tit

Men, dejligt I er ved og finde gnisten igen

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

pcoramt skriver:

vi har været sammen i 3,5 år.. vi har sex i perioder.. men i gennemsnit er det vel 4-5 gange om ugen. vi har da perioder hvor der kan gå 14 dage uden, og så andre gange hvor det er 3 gange om dagen

Ja, det er nok for alle i perioder

Men det er dejligt, at det fungerer..

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

mor88 skriver:

Max 2 gange om måneden! Jeg kunne godt hver dag, men han gider ikke. Og når det så sker, holder han max 5 min., Og det er langt fra nok til mig. Sådan har det altid været, og det er nok også det, der er kærnen til de fleste skænderier i vores forhold. 

Føles nogle gange som det er år siden jeg rigtig har sexet sidst.

Det lyder ikke sjovt..
Har I prøvet at snakke om det?

Tror personligt ikke jeg kunne holde til en kæreste der ikke 'gad' også når det endelig var kun kunne i 5 min

Anmeld

14. maj 2013

SjeBets

Vi har været sammen i 4 år og det svinger mellem hver dag og 3-4 gange i måneden. 

Vi har til sammen 4 børn, og han er selvstændig med over 80 timer om ugen, så synes vi gør det helt anstændigt. 

Der er perioder hvor vi bare ikke gider, fordi vi er trætte eller syge børn eller andet. Og der er perioder hvor vi godt gider , og energien er oppe. 

men om man gør det 1 gange pr. mdr. eller man gør det 6 gange i ugen er da totalt underordnet, så længe begge er tilfredse. 

Så det med at have "ondt" af dem som gør det minde, eller mere end en selv forstår jeg ikke, jeg går ud fra folk gør det som de har fundet ud af fungere for deres forhold. 

Ja ok med mindre det er 4-5-6-7 mdr siden de sidst har været kærligt på nogle måder . 

Anmeld

14. maj 2013

1990h

Miss-86 skriver:

Jeg har set reklamen for 7 dage med sex på TV3 og det skal jeg da helt sikkert se.
Sex betyder meget i et forhold.

Hvor meget sex har I ? Og hvor længe har I været sammen?

Vi har været sammen i 9 år  Og har i gennemsnit nok sex 5 gange om ugen ..

fire år til juni og lige nu sexer vi ikke da jeg lige har født men førhen svingede det meget afhænglig af vores arbejde da jeg arbejde både dag og eftermiddag og han arbejde dag og nu arbejder han 3 holdskift men i gennemsnit vel nogle gange om ugen +/- en periode kun i weekenderne

Anmeld

14. maj 2013

Tulipan

Miss-86 skriver:

Hvor længe har I været igang med PB ?

Vi er på 7. Måned, men har været igennem 1 spontan abort og 2 biokemiske, så det er ikke alle måneder vi har prøvet...

hvordan går det med dit PB?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.