7 dage med sex på TV3.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

Miss-86

frkanonym skriver:

skal også helt klart se det! sex betyder rigtig meget i et forhold -  for mig. det betyder ikke nær så meget for min kæreste. her i forholdet er det mig, der er nymfomanen 

jeg kan hver dag, hvorimod min kæreste saaagtens kan gå 2-3 uger imellem. 

vi har været sammen i snart 4 år. i starten havde vi sex som kaniner (hver dag, flere gange dagligt), men det dalede en del, men kom op at køre igen. nu kan der godt gå 2-4 uger imellem 

Her er det os mig der er nymfo'en
Men min kæreste kan li' det - Dog er han indimellem træt pga. sit hårde job, så derfor må vi lige vente en dag eller 2.
Men der går aldrig uger imellem.
Jeg elsker sex og som du skriver, så betyder det også MEGET for mig.

Vil dertil tilføje, at jeg altid har elsket sex, men efter p-pille stop sidste år, så er det blevet helt vildt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Ja, altså da min kæreste har et hårdt fysisk krævende job, så er der lidt perioder vi ikke har sex,da han kommer hjem, når jeg sover og han er træt, men ellers er det tit. Nogle gange hver dag.

Men hovedsagen er at man har lysten/gnisten

det vigtigste er man tænder på hinanden og man har lyst til hinanden, og hvis man ikke har sex jamen at man kan vise det uden man har sex også. her bliver det nok aldrig så tit som vi vil, men når vi er trætte dropper vi det for nemt men nok fordi vi ved vi altid kan sætte 2 timer af og ind i mellem er det altså lidt længe

men klager aldrig over det

Anmeld

13. maj 2013

MortilElias2010

Øv, det lyder ikke af meget

Det er hvad man gør det til, vi er jo forskelligt indrettede 

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

LilleLene skriver:

ja det lyder lidt komisk

men det er faktisk mega neder'n jeg har nogle gange overvejet om det skulle være os, pga det :/

det er sq træls ikke bare at kunne tage en quiky eller bare gøre det når man har lyst...

Ja, det lyder komisk. Men ja må være øv altså ..

Anmeld

13. maj 2013

MyLove E

Fire år og det sidste halve år har vi nok haft sex 6 gange...

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

B&J skriver:

det vigtigste er man tænder på hinanden og man har lyst til hinanden, og hvis man ikke har sex jamen at man kan vise det uden man har sex også. her bliver det nok aldrig så tit som vi vil, men når vi er trætte dropper vi det for nemt men nok fordi vi ved vi altid kan sætte 2 timer af og ind i mellem er det altså lidt længe

men klager aldrig over det

Nemlig lysten til hinanden er vigtigst. Det ville ikke være så sjovt, hvis ikke at man tænder på sin kæreste, så blir det jo bare mere et venskab :/

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

MortilElias2010 skriver:

Det er hvad man gør det til, vi er jo forskelligt indrettede 

Ja, det er vi da Og heldigvis, ikke kun på sex-fronten..

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

Tauf skriver:

Fire år og det sidste halve år har vi nok haft sex 6 gange...

Okay, det lyder ikke af meget

Anmeld

13. maj 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Nemlig lysten til hinanden er vigtigst. Det ville ikke være så sjovt, hvis ikke at man tænder på sin kæreste, så blir det jo bare mere et venskab :/

Jaaa nemlig....

og det er så vigtigt man kan snakke med hinanden om det eller vise det så man kan få sine fantasier osv. ud sammen

Anmeld

13. maj 2013

mor88

Max 2 gange om måneden! Jeg kunne godt hver dag, men han gider ikke. Og når det så sker, holder han max 5 min., Og det er langt fra nok til mig. Sådan har det altid været, og det er nok også det, der er kærnen til de fleste skænderier i vores forhold. 

Føles nogle gange som det er år siden jeg rigtig har sexet sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.