7 dage med sex på TV3.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

Lund18

Lige pt. er det ca. en gang i ugen, den forholdvis store mave gør det ikke nemmere, og lysten er ikke sååå stor da jeg kan sove KONSTANT Men vi ved jo der venter os en lækker bebs så håber da lysten og overskuddet kommer tilbage 

Men før maven blev for stor var det ca. 3 gange i ugen,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Miss-86

Anonym23 skriver:

Vi er på 7. Måned, men har været igennem 1 spontan abort og 2 biokemiske, så det er ikke alle måneder vi har prøvet...

hvordan går det med dit PB?

Årh, det er jeg virkelig ked af at høre :/
Håber snart I får lidt medgang på den front.

Jamen, vi er ikke igang. Min kæreste er endnu ikke klar

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

Lund18 skriver:

Lige pt. er det ca. en gang i ugen, den forholdvis store mave gør det ikke nemmere, og lysten er ikke sååå stor da jeg kan sove KONSTANT Men vi ved jo der venter os en lækker bebs så håber da lysten og overskuddet kommer tilbage 

Men før maven blev for stor var det ca. 3 gange i ugen,

Ihhh, ja det er skønt at I venter en bebs, så kan man nok overleve det..

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

SjeBets skriver:

Vi har været sammen i 4 år og det svinger mellem hver dag og 3-4 gange i måneden. 

Vi har til sammen 4 børn, og han er selvstændig med over 80 timer om ugen, så synes vi gør det helt anstændigt. 

Der er perioder hvor vi bare ikke gider, fordi vi er trætte eller syge børn eller andet. Og der er perioder hvor vi godt gider , og energien er oppe. 

men om man gør det 1 gange pr. mdr. eller man gør det 6 gange i ugen er da totalt underordnet, så længe begge er tilfredse. 

Så det med at have "ondt" af dem som gør det minde, eller mere end en selv forstår jeg ikke, jeg går ud fra folk gør det som de har fundet ud af fungere for deres forhold. 

Ja ok med mindre det er 4-5-6-7 mdr siden de sidst har været kærligt på nogle måder . 

Det er jo forskelligt fra par til par..

Jeg har det bare sådan, at fungerer sexfronten ikke, sååå er der også mange andre ting der hurtigt bliver til diskussioner..

Det er der også en anden der skriver her.. At de diskuterer meget og at det nok bunder ud i for lidt sex :/

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

1990h skriver:

fire år til juni og lige nu sexer vi ikke da jeg lige har født men førhen svingede det meget afhænglig af vores arbejde da jeg arbejde både dag og eftermiddag og han arbejde dag og nu arbejder han 3 holdskift men i gennemsnit vel nogle gange om ugen +/- en periode kun i weekenderne

Årh, ja der er så meget andet, når man lige har fået en bebs ..

Og tillykke med det

Anmeld

14. maj 2013

SjeBets

Miss-86 skriver:

Det er jo forskelligt fra par til par..

Jeg har det bare sådan, at fungerer sexfronten ikke, sååå er der også mange andre ting der hurtigt bliver til diskussioner..

Det er der også en anden der skriver her.. At de diskuterer meget og at det nok bunder ud i for lidt sex :/

jamen sexlivet kan jo sagtens være fungerende selv om man ikke gør det mere end 1 gang i måneden.  Selvfølgelig skal det være noget man er enig om.  

Ved godt i nogle forhold kan det blive en stor ting hvis den ene vil hele tiden og den anden ikke gider, men som sagt et godt sexliv er ikke ensbetydene med at man gøre det ofte, et godt sexliv er et hvor man er enig og har det godt med det man får og ikke føler man savner for meget. 

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

SjeBets skriver:

jamen sexlivet kan jo sagtens være fungerende selv om man ikke gør det mere end 1 gang i måneden.  Selvfølgelig skal det være noget man er enig om.  

Ved godt i nogle forhold kan det blive en stor ting hvis den ene vil hele tiden og den anden ikke gider, men som sagt et godt sexliv er ikke ensbetydene med at man gøre det ofte, et godt sexliv er et hvor man er enig og har det godt med det man får og ikke føler man savner for meget. 

Jamen det har du da ret i

Jeg mener bare, at hvis man kun har gjort det fx. 3-4 gange på ½ år, så er det noget galt - Men det er min mening

Anmeld

14. maj 2013

SjeBets

Miss-86 skriver:

Jamen det har du da ret i

Jeg mener bare, at hvis man kun har gjort det fx. 3-4 gange på ½ år, så er det noget galt - Men det er min mening

Det kan der godt være, men det kan også være at man har det ok med det, for mig er sex ikke alfa omega mere, nærvær er så meget vigtigere.  Vi falder i søvn hver nat i armene på hinanden, det er vigtigere for mig at vi kan det stadig og stadig savner hinanden og stadig ser frem til at komme hjem til hinanden end sex, ja jeg er glad for sex, men det andet er lige så vigtig. Så havde vi kun sex 4-6 gange på et ½ år, men alt det andet stadig var der villle jeg ikke være bekymret, skændes vi og surmulet og i den dur ville jeg være bekymret. 

Men som sagt manden er selvstændig med en 80 timers uge, de korte uger, og jeg jobber selv 40 timer, og hjælper ham 10-20 timer om ugen plus 4 unger og deres fritidsinteresseret, vi har meget at se til. Så nogle gange ja så bliver det sat til side for at indhente noget søvn. 

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

SjeBets skriver:

Det kan der godt være, men det kan også være at man har det ok med det, for mig er sex ikke alfa omega mere, nærvær er så meget vigtigere.  Vi falder i søvn hver nat i armene på hinanden, det er vigtigere for mig at vi kan det stadig og stadig savner hinanden og stadig ser frem til at komme hjem til hinanden end sex, ja jeg er glad for sex, men det andet er lige så vigtig. Så havde vi kun sex 4-6 gange på et ½ år, men alt det andet stadig var der villle jeg ikke være bekymret, skændes vi og surmulet og i den dur ville jeg være bekymret. 

Men som sagt manden er selvstændig med en 80 timers uge, de korte uger, og jeg jobber selv 40 timer, og hjælper ham 10-20 timer om ugen plus 4 unger og deres fritidsinteresseret, vi har meget at se til. Så nogle gange ja så bliver det sat til side for at indhente noget søvn. 

Ja, men jeg kender da alt til at arbejde meget, dvs. min kæreste er selvstændig og til tider arbejder han fra mellem 4-6 morgen til 23 eller senere aften, så er det jo heller ikke en nødvendighed med sex.

Men jeg synes det er dejligt, at det fungere optimalt og for mig er det ikke optimalt kun 1 gang om måneden :/
Men som skrevet til en anden, vi har ikke børn endnu, så jeg er godt klar over at tingene kan ændre sig!

Anmeld

14. maj 2013

SjeBets

Miss-86 skriver:

Ja, men jeg kender da alt til at arbejde meget, dvs. min kæreste er selvstændig og til tider arbejder han fra mellem 4-6 morgen til 23 eller senere aften, så er det jo heller ikke en nødvendighed med sex.

Men jeg synes det er dejligt, at det fungere optimalt og for mig er det ikke optimalt kun 1 gang om måneden :/
Men som skrevet til en anden, vi har ikke børn endnu, så jeg er godt klar over at tingene kan ændre sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.