7 dage med sex på TV3.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2013

B&J

vi har snart været sammen i 5 år og ja det er meget forskellige hvor meget og hvor lidt sex vi har, hvis det har været en måned med sygdom og håre dage ja så bliver det ikke til så meget men hvis måned kør helt alm er det tit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2013

MortilElias2010

Miss-86 skriver:

Jeg har set reklamen for 7 dage med sex på TV3 og det skal jeg da helt sikkert se.
Sex betyder meget i et forhold.

Hvor meget sex har I ? Og hvor længe har I været sammen?

Vi har været sammen i 9 år  Og har i gennemsnit nok sex 5 gange om ugen ..

Vi har været sammen i 5 år og har sex et par gange om måneden. 

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

Jeanette W. Randrup skriver:

Ved du hvornår det bliver sendt? 

Den 21. maj kl.21, starter det

Anmeld

13. maj 2013

frkanonym

skal også helt klart se det! sex betyder rigtig meget i et forhold -  for mig. det betyder ikke nær så meget for min kæreste. her i forholdet er det mig, der er nymfomanen 

jeg kan hver dag, hvorimod min kæreste saaagtens kan gå 2-3 uger imellem. 

vi har været sammen i snart 4 år. i starten havde vi sex som kaniner (hver dag, flere gange dagligt), men det dalede en del, men kom op at køre igen. nu kan der godt gå 2-4 uger imellem 

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

Elgaard73 skriver:

Vi har været sammen i 8 år... Jeg syntes at det er svært at sætte tal på... I perioder er det hver dag og i perioder er det bestemt ikke hver dag. Det er op og ned.

Ja, altså da min kæreste har et hårdt fysisk krævende job, så er der lidt perioder vi ikke har sex,da han kommer hjem, når jeg sover og han er træt, men ellers er det tit. Nogle gange hver dag.

Men hovedsagen er at man har lysten/gnisten

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

LilleLene skriver:

vi har været sammen i lidt oer 2½ år  og det er meget i perioder

Men havde min kæreste ikke sådan en ordenlig *biiiiiiip* så havde vi nok gjort det hver dag

men har brug for min. 1 dag til at komme mig igen

Haha

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

Loa skriver:

Tror da også jeg skal se det.... Bare lige for at se hvordan det går dem

Ja, os her.
Man er da lidt nysgerrig

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

B&J skriver:

vi har snart været sammen i 5 år og ja det er meget forskellige hvor meget og hvor lidt sex vi har, hvis det har været en måned med sygdom og håre dage ja så bliver det ikke til så meget men hvis måned kør helt alm er det tit

Ja, altså da min kæreste har et hårdt fysisk krævende job, så er der lidt perioder vi ikke har sex,da han kommer hjem, når jeg sover og han er træt, men ellers er det tit. Nogle gange hver dag.

Men hovedsagen er at man har lysten/gnisten

Anmeld

13. maj 2013

Miss-86

MortilElias2010 skriver:

Vi har været sammen i 5 år og har sex et par gange om måneden. 

Øv, det lyder ikke af meget

Anmeld

13. maj 2013

LilleLene

Miss-86 skriver:

Haha

ja det lyder lidt komisk

men det er faktisk mega neder'n jeg har nogle gange overvejet om det skulle være os, pga det :/

det er sq træls ikke bare at kunne tage en quiky eller bare gøre det når man har lyst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.