Nogen der har prøvet Alli?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Cris skriver:

Men jeg har lige set denne tråd og jeg vil spørge: hvordan får man at vide hvor meget BMI man har i kroppen? Nu hører jeg så meget om det, men jeg ved ikke selv, hvordan man måler det. Skal man til et eller andet sted for det?

Og den der Nupo og andre shakes af den slags. Er de ikke bare protein, fiber for at mætte og vitaminer? Kunne man ikke lave en shake selv med protein pulver (der er mange forskellige slags på markedet) noget fiber (måske husk?) og så en vitamin pille til? Det kunne faktisk blive pludseligt meeeeget billiger. Eller måske bage selv nogle havre boller, hvor halv delen af melet kunne bliver erstated med fiber pulver? Så kan man tage så en "power" bolle til frokost... Det er bare noget jeg kom i tanker, men jeg ved ikke noget om. Jeg spørger bare... Jeg må kikke på nupos hjemmeside...

Og ja, der er nogle slags medicin, som ikke liiiiige hjælper, når man vil tabe sig. Men så snart man stopper sker der en helt masse. Men Rikke, hvis dit profil billed er aktuelt, så ser du godt ud! Der er nogle som faktisk bliver ret stor mens de skal til behandling af et eller andet.

Eva, du har ret at man skal være udvilet og i fred for de bedste resultat. Og første år med en baby er hård, men min søn er 17måneder og stadig holder fest om natten  Jeg kan mærke at de dage, hvor jeg har fået noget søvn har jeg meget mere overskud og kroppen fungere bedre!

Jeg har prøvet nupo, men de der shakes syntes jeg smagte forfærdeligt
Har spist suppen og syntes den smagte ok, men det er ikke noget jeg vil købe igen. Der er 111 kcal i sådan et brev, og det kan man altså sagtens få et par stykker knækbrød med fedtfattig ost eller andet pålæg for... og det både smager bedre og mætter mere. Og så er det meget billigere

Mange tak for komplimenten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

Mammatil2

Hej allesammen igen igen. 

Nu er det ikke for at lyde som en eller anden kloge åge, for folk skal gøre hvad de synes, men jeg tror altså at der er en grund til man fra producentens side vælger at fraråde at tage folk med en lavere BMI disse piller.

Når jeg skriver ovennævnte er det ikke for at pisse nogen af, faktisk er det gjort i en god mening. ALLI er primært til mennesker som er svært overvægtige - det er man ikke med et BMI under 28. Man har overvægt fra et BMI der hedder 25. Man lider af fedme når BMI'et  er over 30. Når man har et BMI over 35 går man under kategorien svær fedme.

Når man har et højt BMI (og nu snakker jeg ikke om et BMI på 26 eller 27, for den sags skyld 25) har man ofte brug for andre redskaber end når man blot vejer et par kilo for meget. Uden at kende jer så tror jeg at I vil kunne tabe jer uden at bruge pillerne. 

Man kan regne sit BMI ud her: http://www.madlog.dk/bmi

Man kan læse mere om ALLI her: http://alliplan.dk/ConsideringAlli/default.aspx

Pøj pøj med slankeprojektet og pas på jer selv! 

Knus fra Mori2007ogi2010

Anmeld

24. marts 2013

Linda28774

Slettet af moderator.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.