Men jeg har lige set denne tråd og jeg vil spørge: hvordan får man at vide hvor meget BMI man har i kroppen? Nu hører jeg så meget om det, men jeg ved ikke selv, hvordan man måler det. Skal man til et eller andet sted for det?
Og den der Nupo og andre shakes af den slags. Er de ikke bare protein, fiber for at mætte og vitaminer? Kunne man ikke lave en shake selv med protein pulver (der er mange forskellige slags på markedet) noget fiber (måske husk?) og så en vitamin pille til? Det kunne faktisk blive pludseligt meeeeget billiger. Eller måske bage selv nogle havre boller, hvor halv delen af melet kunne bliver erstated med fiber pulver? Så kan man tage så en "power" bolle til frokost... Det er bare noget jeg kom i tanker, men jeg ved ikke noget om. Jeg spørger bare... Jeg må kikke på nupos hjemmeside...
Og ja, der er nogle slags medicin, som ikke liiiiige hjælper, når man vil tabe sig. Men så snart man stopper sker der en helt masse. Men Rikke, hvis dit profil billed er aktuelt, så ser du godt ud! Der er nogle som faktisk bliver ret stor mens de skal til behandling af et eller andet.
Eva, du har ret at man skal være udvilet og i fred for de bedste resultat. Og første år med en baby er hård, men min søn er 17måneder og stadig holder fest om natten

Jeg kan mærke at de dage, hvor jeg har fået noget søvn har jeg meget mere overskud og kroppen fungere bedre!
Anmeld