Nogen der har prøvet Alli?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.000 visninger
42 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
For så vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

For så vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer

Jeg har prøvet for mamge år siden...men altså, jeg sked olie...ikke særlig rart og de hjalp ikke.
I forhold til pris og så lille effekt, så ville jeg aldrig bruge dem...det er da ikke noget du ville, er det...du er da så slank...mener bmi skal være over 28..
Knus..

Anmeld

1. juli 2009

Frederikke80

Eva skriver:

Jeg har prøvet for mamge år siden...men altså, jeg sked olie...ikke særlig rart og de hjalp ikke.
I forhold til pris og så lille effekt, så ville jeg aldrig bruge dem...det er da ikke noget du ville, er det...du er da så slank...mener bmi skal være over 28..
Knus..

Har egentlig tænkt at det i hvert fald ikke er noget for mig, både på grund af prisen og de væmmelige bivirkninger

Men altså... sidder alligevel og overvejer det nu. Har 10 kg jeg skal tabe, og efter over 3 uger på kur har jeg kun tabt et halvt kilo... og det er bare alt for lidt. Jeg spiser sundt og bevæger mig rigtig meget, så forstår det ikke. Er bare begyndt at blive lidt desperat for at der skal ske noget...

Mit bmi er godt nok "kun" på 25, men det irriterer mig rigtig meget at jeg ikke kan passe mit tøj og SKAL bare tabe de 10 kilo.

Tak for dit svar

Anmeld

1. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg har ikke prøvet Alli men har hørt fra andre at du virkelig skal være overvægtig for at have effekt :0)

hvis du er desperat så ville jeg da prøve en Nupo kur... du taber mest i væske og muskler hvilket ikke er voldsomt sundt... men vægten falder da :0)

Anmeld

1. juli 2009

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

jeg har ikke prøvet Alli men har hørt fra andre at du virkelig skal være overvægtig for at have effekt :0)

hvis du er desperat så ville jeg da prøve en Nupo kur... du taber mest i væske og muskler hvilket ikke er voldsomt sundt... men vægten falder da :0)

Den første uge taber du rigtig nok mest væske, og muskler taber du osse, hvis du nøjes med de 6 om dagen, som der anbefales på pakken.

Meeen hvis du tager 8 om dagen, så får du nok proteiner, så du ikke taber muskelmasse (og du taber dig ikke mere fordi du nøjes med 6).

Jeg har selv været på nupo i 2 mdr, hvor jeg tog 8 nupo om dagen og suplerede med 600 gram frugt og grønt. Jeg tabte mig 10 kg, og de er ikke kommet på igen... Og så var der altså osse plads til en dag om ugen, hvor jeg fik en god fedtfattig aftensmad, så undlod jeg så bare 2 nupoer.

Det er nu et par år siden, men planlægger at starte igen, når jeg ikke længere ammer.

Desuden følte jeg faktisk at jeg fik det bedre i hele kroppen, da jeg havde været på nupo i en uges tid. Jeg døjer en del med ryggen, og dengang osse med maven. Men det hjalp altså på det hele. Så gør man det på en fornuftig måde, så er det altså ikke skadeligt...

Jeg talte nemlig osse med min læge om det, da jeg ikke vil udsætte min krop for tab af muskelmasse. Jeg har nemlig haft en mindre spiseforstyrrelse engang, hvor jeg næsten intet spiste..

Vil så osse lige tilføje, at jeg nok ikke var steget sådan i vægt, hvis ikke det var pga. medicin som gav vægtøgning....

Anmeld

1. juli 2009

Bondepigen

Du kan jo selv gå ind og kigge lidt på nupos hjemmeside, hvis du har lyst... Men husk at de hele tiden kun skriver 6 om dagen, men min læge sagde at jeg skulle tage 8 for ikke at tabe muskler i stedet for fedt....

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

Har egentlig tænkt at det i hvert fald ikke er noget for mig, både på grund af prisen og de væmmelige bivirkninger

Men altså... sidder alligevel og overvejer det nu. Har 10 kg jeg skal tabe, og efter over 3 uger på kur har jeg kun tabt et halvt kilo... og det er bare alt for lidt. Jeg spiser sundt og bevæger mig rigtig meget, så forstår det ikke. Er bare begyndt at blive lidt desperat for at der skal ske noget...

Mit bmi er godt nok "kun" på 25, men det irriterer mig rigtig meget at jeg ikke kan passe mit tøj og SKAL bare tabe de 10 kilo.

Tak for dit svar

Jamen så er du jo slet ikke overvægtig....måske er det bare der din vægt skal ligge nu...men du kan også godt regne med det tager lang tid at tabe sig når der egentlig ikke er så meget du kan tabe...fortsæt med det sunde og lav eevt din portioner lidt mindre og spis ikke efter 18, det hjalp mig og gjorde jeg lige smed et par kilo her inden op.
Knus og held og lykke..

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

Rikke skriver:

Tak for dit svar

Du skal jo huske at når du bevæger dig rigtig meget os jamen så får du jo os muskler og de vejer mere end fedt. Så det kan jo godt tage lang tid. Men jeg synes da du ser så slank ud og med et bmi på 25 så det jo som det skal være   

Knus Diana der virkelig har 10 kg for meget os 15 

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Du skal jo huske at når du bevæger dig rigtig meget os jamen så får du jo os muskler og de vejer mere end fedt. Så det kan jo godt tage lang tid. Men jeg synes da du ser så slank ud og med et bmi på 25 så det jo som det skal være   

Knus Diana der virkelig har 10 kg for meget os 15 

Ja, i starten tager man nemlig på blod og væske og senere muskler...der er i hvert fald lagt 2 kg til her pga motion og øv at jeg ikke kan i lang tid...misunder jer...
Faktisk så tager man også på eller har meget svært ved at tabe sig hvis ikke man får en ordentlig søvn og er udhvilet.
Knus..

Anmeld

2. juli 2009

Frederikke80

bondepigen skriver:

Den første uge taber du rigtig nok mest væske, og muskler taber du osse, hvis du nøjes med de 6 om dagen, som der anbefales på pakken.

Meeen hvis du tager 8 om dagen, så får du nok proteiner, så du ikke taber muskelmasse (og du taber dig ikke mere fordi du nøjes med 6).

Jeg har selv været på nupo i 2 mdr, hvor jeg tog 8 nupo om dagen og suplerede med 600 gram frugt og grønt. Jeg tabte mig 10 kg, og de er ikke kommet på igen... Og så var der altså osse plads til en dag om ugen, hvor jeg fik en god fedtfattig aftensmad, så undlod jeg så bare 2 nupoer.

Det er nu et par år siden, men planlægger at starte igen, når jeg ikke længere ammer.

Desuden følte jeg faktisk at jeg fik det bedre i hele kroppen, da jeg havde været på nupo i en uges tid. Jeg døjer en del med ryggen, og dengang osse med maven. Men det hjalp altså på det hele. Så gør man det på en fornuftig måde, så er det altså ikke skadeligt...

Jeg talte nemlig osse med min læge om det, da jeg ikke vil udsætte min krop for tab af muskelmasse. Jeg har nemlig haft en mindre spiseforstyrrelse engang, hvor jeg næsten intet spiste..

Vil så osse lige tilføje, at jeg nok ikke var steget sådan i vægt, hvis ikke det var pga. medicin som gav vægtøgning....

Tak for svar.

Jeg har prøver Nupo, men det er ikke mig. De der shakes smager forfærdeligt, synes jeg Har prøvet med suppen og det smager ok, men jeg tror ikke jeg ville kunne holde ud kun at spise suppe hver dag. Og så er det jo også temmelig dyrt hvis man skal have 8 breve om dagen.

Jeg har nemlig også taget på efter jeg begyndte at få medicin, + 10 kilo 
Men skal til at stoppe med det, så håber på det hjælper lidt p vægten også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.