ka-ri-na skriver:
jeg har ikke prøvet Alli men har hørt fra andre at du virkelig skal være overvægtig for at have effekt :0)
hvis du er desperat så ville jeg da prøve en Nupo kur... du taber mest i væske og muskler hvilket ikke er voldsomt sundt... men vægten falder da :0)
Den første uge taber du rigtig nok mest væske, og muskler taber du osse, hvis du nøjes med de 6 om dagen, som der anbefales på pakken.
Meeen hvis du tager 8 om dagen, så får du nok proteiner, så du ikke taber muskelmasse (og du taber dig ikke mere fordi du nøjes med 6).
Jeg har selv været på nupo i 2 mdr, hvor jeg tog 8 nupo om dagen og suplerede med 600 gram frugt og grønt. Jeg tabte mig 10 kg, og de er ikke kommet på igen... Og så var der altså osse plads til en dag om ugen, hvor jeg fik en god fedtfattig aftensmad, så undlod jeg så bare 2 nupoer.
Det er nu et par år siden, men planlægger at starte igen, når jeg ikke længere ammer.
Desuden følte jeg faktisk at jeg fik det bedre i hele kroppen, da jeg havde været på nupo i en uges tid. Jeg døjer en del med ryggen, og dengang osse med maven. Men det hjalp altså på det hele. Så gør man det på en fornuftig måde, så er det altså ikke skadeligt...
Jeg talte nemlig osse med min læge om det, da jeg ikke vil udsætte min krop for tab af muskelmasse. Jeg har nemlig haft en mindre spiseforstyrrelse engang, hvor jeg næsten intet spiste..
Vil så osse lige tilføje, at jeg nok ikke var steget sådan i vægt, hvis ikke det var pga. medicin som gav vægtøgning....
Anmeld