Nogen der har prøvet Alli?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Eva skriver:

Bare vent...så skal det nok rykke og rykke hurtigt....smiler
Knus..

Tak for super opbakning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Frederikke80

Diana... skriver:

Jeg tager en løbe tur senere det må sgu da hjælpe lidt   tror bare lige det en periode han skal i gennem igen  der sker jo så meget i deres liv det første år.

Men tror du ikke du taber dig hurtigt nå du stopper med de piller?

Knus

Håber jeg i hvert fald

Ja, mon ikke det bare er en kort periode Lucas ikke sover så meget, det tror jeg de fleste børn har. Men håber for dig at det snart bliver bedre. Husk at sove om dagen når han gør... hvis han altså gør det

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

Tak for super opbakning

Det var da så lidt...vi må støtte hinanden, ikke-smiler

Anmeld

2. juli 2009

Bondepigen

Rikke skriver:

Håber jeg i hvert fald

Ja, mon ikke det bare er en kort periode Lucas ikke sover så meget, det tror jeg de fleste børn har. Men håber for dig at det snart bliver bedre. Husk at sove om dagen når han gør... hvis han altså gør det

Det er ikke for at tage modet fra dig, men jeg tabte mig ikke de 15 kg jeg tog på første gang jeg fik medicin...selv om jeg stoppede. Lægerne siger godt nok, at det hele bare ryger af igen, når man stopper. Nøøj, hvor blev jeg skuffet.

Men jeg har så fået af vide af en diætist at det er svært at tabe sig, mens man får medicin. Så man kan jo håbe at du, hvis du nu stadig gør noget for at tabe dig, taber dig hurtigere, når du stopper med medicinen.

Held og lykke med det!!!

P.S. Sjovt...jeg kunne ikke fordrage supperne... Sådan er vi jo så forskellige Godt der er lidt for enhver smag

Anmeld

2. juli 2009

Frederikke80

bondepigen skriver:

Det er ikke for at tage modet fra dig, men jeg tabte mig ikke de 15 kg jeg tog på første gang jeg fik medicin...selv om jeg stoppede. Lægerne siger godt nok, at det hele bare ryger af igen, når man stopper. Nøøj, hvor blev jeg skuffet.

Men jeg har så fået af vide af en diætist at det er svært at tabe sig, mens man får medicin. Så man kan jo håbe at du, hvis du nu stadig gør noget for at tabe dig, taber dig hurtigere, når du stopper med medicinen.

Held og lykke med det!!!

P.S. Sjovt...jeg kunne ikke fordrage supperne... Sådan er vi jo så forskellige Godt der er lidt for enhver smag

Hmm... ØV!!
Men... hvis man spiser sundt og indtager færre kalorier end man forbrænder, så må man da tabe sig?! Lægen sagde til mig at pillerne gjorde at forbrændingen blev mindre, det er derfor man tager på. Men når de er helt ude af kroppen, så må forbrændingen da blive normal igen... skulle jeg mene

Nu må vi se hvordan det går. Men har absolut ikke mistet troen på det

Anmeld

2. juli 2009

Bondepigen

Rikke skriver:

Hmm... ØV!!
Men... hvis man spiser sundt og indtager færre kalorier end man forbrænder, så må man da tabe sig?! Lægen sagde til mig at pillerne gjorde at forbrændingen blev mindre, det er derfor man tager på. Men når de er helt ude af kroppen, så må forbrændingen da blive normal igen... skulle jeg mene

Nu må vi se hvordan det går. Men har absolut ikke mistet troen på det

Jo jo forbrændingen skal nok blive normal igen. Men det jeg fik af vide af lægen, var at jeg ville tabe det uden at gøre en indsats, men det gjorde jeg ikke, så det var bare det, du ikke må forvente. Men gør du noget for det, når du er ophørt med medicinen, så skal du nok tabe dig...

Anmeld

2. juli 2009

Frederikke80

bondepigen skriver:

Jo jo forbrændingen skal nok blive normal igen. Men det jeg fik af vide af lægen, var at jeg ville tabe det uden at gøre en indsats, men det gjorde jeg ikke, så det var bare det, du ikke må forvente. Men gør du noget for det, når du er ophørt med medicinen, så skal du nok tabe dig...

Okay, på den måde

Er i hvert fald top-motiveret for dette projekt, så er helt sikker på det nok skal lykkes.

Tak for svar

Anmeld

2. juli 2009

Bondepigen

Det var så lidt.

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

bondepigen skriver:

Ej, det er der jo ingen logik i...fedtet sidder der jo, så det skal arbejdes væk...jeg tog også mange kilo på og dem tabte jeg først da jeg virkelig tog mig sammen, for de forsvandt sørme ikke bare lige, desværre..har du tabt dm nu så??

Anmeld

3. juli 2009

Bondepigen

Eva skriver:

Ej, det er der jo ingen logik i...fedtet sidder der jo, så det skal arbejdes væk...jeg tog også mange kilo på og dem tabte jeg først da jeg virkelig tog mig sammen, for de forsvandt sørme ikke bare lige, desværre..har du tabt dm nu så??

Nej jeg syntes osse det lød mærkeligt, men han sagde det var noget med at medicinen satte forbrændingen lidt i stå som Rikke osse skriver, derfor ville kiloene nærmest rasle af, når man kvittede den... Det gjorde de så bare ikke. Jeg har taget 30 kg på i flere omgange, da jeg har haft brug for medicinen igen kort efter stop. Så vi prøvede forskellige slags, for at finde noget jeg ikke ville tage på af... desværre gik der bare lang tid inden vi fandt det rigtige, så jeg nåede at tage 30 kg på .

Jeg har desværre kun smidt de 10, men det er jo osse bedre end ingenting. Satser da på snart at smide de næste 10, og så efter en lille pause de sidste 10...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.