Nogen der har prøvet Alli?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

Tak for svar.

Jeg har prøver Nupo, men det er ikke mig. De der shakes smager forfærdeligt, synes jeg Har prøvet med suppen og det smager ok, men jeg tror ikke jeg ville kunne holde ud kun at spise suppe hver dag. Og så er det jo også temmelig dyrt hvis man skal have 8 breve om dagen.

Jeg har nemlig også taget på efter jeg begyndte at få medicin, + 10 kilo 
Men skal til at stoppe med det, så håber på det hjælper lidt p vægten også.

Åh, er det pga medicin...så tror jeg desværre først du taber dig når du stopper...det er min erfaring.
Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Eva skriver:

Jamen så er du jo slet ikke overvægtig....måske er det bare der din vægt skal ligge nu...men du kan også godt regne med det tager lang tid at tabe sig når der egentlig ikke er så meget du kan tabe...fortsæt med det sunde og lav eevt din portioner lidt mindre og spis ikke efter 18, det hjalp mig og gjorde jeg lige smed et par kilo her inden op.
Knus og held og lykke..

Ja, det kan godt være jeg skal være lidt mere tålmodig når jeg nu ikke er decideret overvægtig.
Men selvom mit bmi ikke er for højt, så er jeg alligevel træt af at veje 10 kilo mere end jeg plejer, så jeg skal bare af med de kilo. Desuden har det meste sat sig på maven, så mit taljemål er faktisk over 80 cm... så det er nødvendigt jeg taber mig.

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Ja, i starten tager man nemlig på blod og væske og senere muskler...der er i hvert fald lagt 2 kg til her pga motion og øv at jeg ikke kan i lang tid...misunder jer...
Faktisk så tager man også på eller har meget svært ved at tabe sig hvis ikke man får en ordentlig søvn og er udhvilet.
Knus..

Så taber jeg mig sgu aldrig   Lucas sovevaner er ikke lige de bedste fortiden 

Anmeld

2. juli 2009

Frederikke80

Diana... skriver:

Du skal jo huske at når du bevæger dig rigtig meget os jamen så får du jo os muskler og de vejer mere end fedt. Så det kan jo godt tage lang tid. Men jeg synes da du ser så slank ud og med et bmi på 25 så det jo som det skal være   

Knus Diana der virkelig har 10 kg for meget os 15 

Ja, det kunne selvfølgelig være en del af forklaringen. Er nemlig også begyndt at styrketræne derhjemme, et program jeg fandt i iform der træner hele kroppen. Måske er noget af fedtet blevt erstattet af muskler... håber jeg da

Og mange tak

Anmeld

2. juli 2009

Frederikke80

Eva skriver:

Åh, er det pga medicin...så tror jeg desværre først du taber dig når du stopper...det er min erfaring.
Knus Eva.

Ja, min læge sagde godt nok også at det nok ville blive svært. Men stopper med pillerne her efter weekenden, så måske sker der noget når jeg er kommet af med dem. Det satser jeg på

Anmeld

2. juli 2009

Frederikke80

Diana... skriver:

Åh, stakkels dig
Er bare frygteligt at gå og være træt og uoplagt altid. Håber snart det bliver bedre.

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Det kan i hvert fald være sværere også fordi man let spiser forkert og for meget når man er træt..
Men det skal kunne lade sig gøre, trods alt...og husk at sove til middag med ham, for det er super hårdt ikke at få sin søvn..jeg kan tydeligt huske det, synes det første år med en baby er super hårdt...men efter det år så er det skønt-smiler
Knus Eva.

Anmeld

2. juli 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

Ja, min læge sagde godt nok også at det nok ville blive svært. Men stopper med pillerne her efter weekenden, så måske sker der noget når jeg er kommet af med dem. Det satser jeg på

Bare vent...så skal det nok rykke og rykke hurtigt....smiler
Knus..

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

Rikke skriver:

Åh, stakkels dig
Er bare frygteligt at gå og være træt og uoplagt altid. Håber snart det bliver bedre.

Jeg tager en løbe tur senere det må sgu da hjælpe lidt   tror bare lige det en periode han skal i gennem igen  der sker jo så meget i deres liv det første år.

Men tror du ikke du taber dig hurtigt nå du stopper med de piller?

Knus

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Det kan i hvert fald være sværere også fordi man let spiser forkert og for meget når man er træt..
Men det skal kunne lade sig gøre, trods alt...og husk at sove til middag med ham, for det er super hårdt ikke at få sin søvn..jeg kan tydeligt huske det, synes det første år med en baby er super hårdt...men efter det år så er det skønt-smiler
Knus Eva.

Der sker jo os så meget med deres udvikling det første år så  der ikke noget at sige til det   men han er heldigvis så nem ud over at han lige har et par nætter engang i mellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.