Gi op - kæmp videre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

La´chrissen

FrkRaarup skriver:

Ville allerhelst skrive ano.. Men, for ikke at skulle forklarer alt for meget bag dette, står jeg frem..

Jeg føler sorgen mere end nogensinde og skal ærligt indrømme at jeg ikke syns der er nogen grund til at blive 'hængende'..

Magter ikke at kæmpe og have ondt mere! Sorgen bliver mere og mere ond for hver dag der går.. Og alt føles uretfærdigt.. Kan ikke se meningen med noget og intet er overskueligt..!!

Jeg har SÅ ondt indeni mit lille ødelagte hjerte!

Skammer mig over at tænke på selvmord.. Men jeg kan slet ikke se mig ud af alt den her sorg og smerte!  Jeg skal starte op igen om under 1 måned, og det gør det bestemt ikke lettere.. Jeg kan ikke mere.. Og vil ikke mere..

Det eneste jeg vil er at se min datter!

Åh ha din stakkel. Hvor er det godt du kommer ud med din sorg. At sige farvel til denne skønne klode, er aldrig den rette løsning.
Du er igennem et helvede lige nu og du skal give sig selv plads til at sørge, ikke gemme det væk eller løbe fra det. Få talt godt og grundigt fin sorg igennem, du vil aldrig komme helt over det, men med tiden vil sorgen gemme sig bag livets glæder.

Jeg håber inderligt at du har nogen at snakke med, for du må ikke være alene med det her. Ellers må du skrive alt det du vil.
Bliv her og kæmp for at glæden kommer igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

FrkRaarup

jydeinden skriver:

hvis jeg var dig ville jeg tage et smut forbi din læge og bede om hjælp.. hvis ikke for din partners eller egen skyld, så for din søn

Min læge kan ikke hjælpe, har været der

Anmeld

11. maj 2013

jydeinden

FrkRaarup skriver:

troede da godt man kunne få hjælp til en psykolog hvis man er deprimeret

Anmeld

11. maj 2013

bøllen

FrkRaarup skriver:

Ville allerhelst skrive ano.. Men, for ikke at skulle forklarer alt for meget bag dette, står jeg frem..

Jeg føler sorgen mere end nogensinde og skal ærligt indrømme at jeg ikke syns der er nogen grund til at blive 'hængende'..

Magter ikke at kæmpe og have ondt mere! Sorgen bliver mere og mere ond for hver dag der går.. Og alt føles uretfærdigt.. Kan ikke se meningen med noget og intet er overskueligt..!!

Skammer mig over at tænke på selvmord.. Men jeg kan slet ikke se mig ud af alt den her sorg og smerte!  Jeg skal starte op igen om under 1 måned, og det gør det bestemt ikke lettere.. Jeg kan ikke mere.. Og vil ikke mere..

Ville ikke forlade dit indlæg uden at skrive. Men ved ikke hvad jeg skal skrive. Det gør mig afsindigt ondt du / I skulle miste jeres lille datter...

Anmeld

11. maj 2013

FrkRaarup

jydeinden skriver:

troede da godt man kunne få hjælp til en psykolog hvis man er deprimeret

Lægen kan intet gøre.. Skal selv betale 300 kr pr. psykologtime og skal SELV lede efter en psyk. med speciale i barnedød..

Anmeld

11. maj 2013

bøllen

FrkRaarup skriver:

Din læge burde kunne henvise dig til en psykolog. Og så får du en del betalt af sygesikringen... Der er stadigvæk lidt egenbetaling men i forhold til hvad det ellers koster er det bestemt en hjælp

Anmeld

11. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
FrkRaarup skriver:

Kæreste du, din sorg og smerte er fuldt ud forståelig. Det, du har oplevet, burde intet menneske udsættes for. 

Men at slukke og lukke ville være dobbelt meningsløst og gøre dine nærmeste yderligere fortræd. På et eller andet tidspunkt vil livet være til at bære igen, og før eller siden vil du opleve en ny kærlighed og lykke, som er ligeså stor og stærk som den sorg, du oplever nu. Det må du ikke snyde dig selv for at opleve, også selvom det virker uendeligt fjernt nu. 

Tag en dag eller en time ad gangen. Spekuler ikke på, hvad der sker om en måned - og til den tid må du gøre op med dig selv, hvad du magter. Glem, hvad der ligger foran dig, og fokuser på bare at være lige nu. 

Sørg for at få al den hjælp, du kan, og hold ud - bare en halv time til og så endnu en. Pas på dig selv! 

Anmeld

11. maj 2013

Bak

FrkRaarup skriver:

Tak.

Vi går allerede i sorggruppe og sådan.. Og syns egentlig det gik ok.. Men i dag ramlede hele verden for mig.. Jeg kan ikke længere se mig ud af det..

Vi har ikke råd til proff.hjælp og må indrømme at jeg bare overhovedet heller ikke har overskudet til at søge det..

Hæng i. Husk I er to sammen, der kan støtte hinanden. Brug hinanden, når det ser allersværest ud.
Giv dig selv lov til at være i sorg, det er helt iorden. Tag et skridt af gangen, lad være med at se for langt ud i fremtiden, det nytter ikke noget lige nu.

Anmeld

11. maj 2013

esioul

FrkRaarup skriver:

Ord er fattige.

Det er alt for uretfærdigt. Jeg håber du har en god kæreste og familie der kan støtte dig i den svære tid.

Græd når du føler for det.

Sender en masse kram og tanker i din retning.

Ville have skrevet et lille digt til din prinsesse, men jeg kan ikke. Tårerne presser sig på, selvom jeg ikke kender dig/jer. Men er simpelthen så berørt af hvad i må gennemgå.

Jeg er sikker på jeres lille prinsesse sover sødt og drømmer om sine forældre 

Anmeld

11. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
FrkRaarup skriver:

Lægen kan intet gøre.. Skal selv betale 300 kr pr. psykologtime og skal SELV lede efter en psyk. med speciale i barnedød..

Få fat i lægen igen på mandag. Eller ring til lægevagten eller psykiatrisk skadestue med det samme. Selvfølgelig skal du hjælpes igennem dette. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.