Gi op - kæmp videre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2013

LinLin

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2013

jydeinden

FrkRaarup skriver:

Lægen kan intet gøre.. Skal selv betale 300 kr pr. psykologtime og skal SELV lede efter en psyk. med speciale i barnedød..

du kan ansøge kommunen om hjælp hvis ikke dig og din partner tjener for meget. og du kan via siden sundhed.dk se hvad psykologerne i dit område har speciale i håber du får hjælp på den ene eller den anden måde.

Anmeld

11. maj 2013

Maria-s

FrkRaarup skriver:

Jeg ved det godt.

Og det føles så teenagtigt og latterligt at skrive at jeg tænker på det.. Det er dog sådan sandheden ser ud lige nu..

Det er også helt ok at skrive det og også forståeligt at det er sådan du føler, at du ikke magter at føle al den sorg mere. 

Jeg tror selv på at det nogengange hjælper at sige sådanne tanker højt eller skrive dem ned. At det ligesom tager spidsen af smerten...

Men det er så frygtelig og sørgelig ting at gøre. Hvis du begynder at føle sådan i længere perioder, end "bare en dårlig dag hvor det hele ramler", så må du søge læge eller endda ringe til skadestuen og sige du føler stor trang til at yde skade på dig selv. Så må du have intens hjælp og evt indlægges, så du kan få det bedre..

men igen; en stor krammer til dig. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor ondt det må gøre. Og jeg håber aldrig jeg kommer til det.

Anmeld

11. maj 2013

Mumto3

Åh, det er så forfærdeligt!! sorgen vil være med dig resten af dit liv, men den vil ændre karakter. Der vil være dårlige dage og mindre dårlige dage. Det kan ingen lave om på. Men du har oplevet den dybeste kærlighed noget menneske kan, og derfor er sorgen også så dyb nu. Men tænk du nåede at få hende i dine arme og se i hendes øjne. De minder er dit skatkammer. Sorg skal man ikke ud af, sorg skal man lære at leve med, men det er tungt at skulle lære det. jeg håber at dagen i morgen  vil være anderledes end i dag.

Anmeld

11. maj 2013

Carina:-)

Du kontakter psykiatisk skadestue,og får noget hjælp.

Det koster intet når man som dig er selvmordstruet.

Og så vil jeg ellers sige ,at det er helt normalt at det går op og ned.

Det der forhindrede mig i at begå selvmord da jeg mistede min datter var mine andre børn.

Så find en person (din mand? ) og hag dig fast-det bliver bedre,det tager tid og du vil falde i igen ,men hold ud og hold fast så lover jeg dig at det bliver bedre 

Anmeld

11. maj 2013

Camillos

FrkRaarup skriver:

Ville allerhelst skrive ano.. Men, for ikke at skulle forklarer alt for meget bag dette, står jeg frem..

Jeg føler sorgen mere end nogensinde og skal ærligt indrømme at jeg ikke syns der er nogen grund til at blive 'hængende'..

Magter ikke at kæmpe og have ondt mere! Sorgen bliver mere og mere ond for hver dag der går.. Og alt føles uretfærdigt.. Kan ikke se meningen med noget og intet er overskueligt..!!

Jeg har SÅ ondt indeni mit lille ødelagte hjerte!

Skammer mig over at tænke på selvmord.. Men jeg kan slet ikke se mig ud af alt den her sorg og smerte!  Jeg skal starte op igen om under 1 måned, og det gør det bestemt ikke lettere.. Jeg kan ikke mere.. Og vil ikke mere..

Det eneste jeg vil er at se min datter!

Søde du ... puha sikke en kamp! Ring til den psykiatriske skadestue med det samme det koster intet... inkluder din kæreste i din sorg og bed ham evt at være der for dig.  Du kan komme i den psykiatrisle skadestue døgnet rundt. Kram

Anmeld

11. maj 2013

Mamalou

Åhhh 

Hvis du ikke føler den store bedring gennem sorggrupperne, så synes jeg du skal snakke med dig læge. Jeg forstår at det er uoverskueligt, men det er nødvendigt, at du får den hjælp du har behov for. 

Anmeld

11. maj 2013

Michala

FrkRaarup skriver:

Lægen kan intet gøre.. Skal selv betale 300 kr pr. psykologtime og skal SELV lede efter en psyk. med speciale i barnedød..

Hvor gør det mig ondt på dine vegne at skulle opleve at miste et barn! Jeg kan godt sætte mig ind i de følelser som man må kunne opleve af håbløshed og opgivelse. Men det skal bearbejdes på den ene eller anden måde. For nogle er tiden nok, for andre at snakke om det, hvad enten det er med en professionel eller en ven. Der er dog ikke bare en løsning som virker for alle, men håber at du finder den rette måde for dig, så du kan slippe de tanker du har lige nu.

Jeg vil bare gerne lige slå et slag for at bruge præsterne i din lokale kirke. Ved ikke om man skal være medlem af folkekirken, men man behøver altså ikke at være troende kristen for at kunne få hjælp fra præsterne. De tager ud til en snak om livskriser og døden, og er jo netop vant til denne type samtaler. Vi bruger dem meget på hospitalerne, hvor de kan sætte ord på ting, som andre ikke så gerne vil snakke om. Og det koster ikke penge som en psykolog.

Anmeld

11. maj 2013

Muhmi

Tak.

Vi går allerede i sorggruppe og sådan.. Og syns egentlig det gik ok.. Men i dag ramlede hele verden for mig.. Jeg kan ikke længere se mig ud af det..

Vi har ikke råd til proff.hjælp og må indrømme at jeg bare overhovedet heller ikke har overskudet til at søge det..

Hvis din mor/kæreste/nært familiemedlem kan søge for dig, så tror jeg altså det vil gavne dig rigtig meget... Du får tilbudt krisehjælp gratis eller får tilskud, så vidt jeg husker....

Jeg har så ondt af dig og jeg ville ønske at jeg kunne puste og du så fik det bedre, eller kunne give dig din lille datter igen, men desværre kan jeg ingen af tingene... Men åh hvor ville jeg ønske det kunne......

Anmeld

11. maj 2013

betiinsen

Vil ikke forlade siden uden at sende et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.