FrkRaarup skriver:
Ville allerhelst skrive ano.. Men, for ikke at skulle forklarer alt for meget bag dette, står jeg frem..
Jeg føler sorgen mere end nogensinde og skal ærligt indrømme at jeg ikke syns der er nogen grund til at blive 'hængende'.. 
Magter ikke at kæmpe og have ondt mere! Sorgen bliver mere og mere ond for hver dag der går..
Og alt føles uretfærdigt.. Kan ikke se meningen med noget og intet er overskueligt..!!
Jeg har SÅ ondt indeni mit lille ødelagte hjerte! 

Skammer mig over at tænke på selvmord.. Men jeg kan slet ikke se mig ud af alt den her sorg og smerte! 

Jeg skal starte op igen om under 1 måned, og det gør det bestemt ikke lettere.. Jeg kan ikke mere.. Og vil ikke mere..
Det eneste jeg vil er at se min datter!
du får den varmeste kram herfra

, ingen skal føle det som du går igennem lige nu

får du noget hjælp til at tackle sorgen, hvis du ikke gør det, så få noget nu og her, det er slet ikke okay at gå og ikke have lysten til at være her mere.
Kan slet ikke sætte mig ind i hvor frygteligt stort dit hul i hjertet må være, men jeg fristes alligevel til at sige at det bliver bedre med tiden, for det er det bare nødt til

Din smukke datter ville ikke ønske at se sin mor i døden lige nu, hun vil ønske at du lever videre, at du engang kan smile igen og være glad og kun mindes hende med stor glæde. Hun vil ønske engang at blive storesøster så hendes mindre søskende får den fantasiske mor hun kun selv nåede at have så kort tid.
giv ikke op søde du

søg noget professionel hjælp for din skønne engels skyld