grinny skriver:
Altså nu lyder jeg måske hård og ond, men det må være naboens problem at holde kaninen inde!
Selvfølgelig ønsker man ikke der sker og jeg vil da ikke håbe i ser det eller ser en halvædt kanin bagefter, men i kan jo desværre ikke gøre så meget ved det hvis det sker
Vi er rigtige gode venner med hele vejen hvor vi bor ( det er unge mennesker omkring 25-34 år) og vi taler jævnligt sammen, næsten hver dag fordi ungerne render ude. Vi har talt om det med kaninen og de har sagt "nå ja, men fanger jeres hund den, så er det bare ærgerligt" kvinden derinde er jæger, så hun har et ret afslappet forhold til dyr der dræber andre dyr osv. det er naturligt - problemet er bare fra vores side, at vi ikke ønsker at vores hund får blod på tanden og jeg gider nemlig ikke se en halvdød/ hel død kanin i munden på vores hund.
Sidste sommer rendte vi efter den 3-4 gange og til sidst var jeg inde igen og sige " nu tror jeg i bliver nødt til at sætte den i bur eller gøre noget andet", så de satte den i bur. De valgte så at give den væk til en bekendt som bor på landet hvor der er noget mere plads og der trives den rigtig godt 
De fik så en anden kort tid efter og de render bare rundt i indhegningen, forhåbentligt hele sommeren 
Anmeld