hvordan får jeg hende i liften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

1990h

Muhmi skriver:

Du bliver ved og ved med at prøve.. Det kræver tilvænning ikke at skulle sove tæt op ad mor, for hey, DET er da bare det hyggeligste der findes

Den eneste vej er at blive ved med at lægge babyen over når den er faldet i søvn og hvis den vågner så få den til at falde i søvn igen, ved enten at give sut eller vugge lidt med liften

jaa det selvfølgelig rigtigt nok må give det nogle chancer til og prøve forskellige ting og ellers så sker det når hun er klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

LilleChelle

1990h skriver:

Ja jeg tror også du har ret..at hun har et behov for at være ved mig så det må vi acceptere nattesøvnen skal i hvert fald ikke ødelægges pga det..det vil være ærgeligt..

har i så tremmesengen i soveværelset? og hvor mange gange vågner han om natten nu?

Vi har tremmesengen stående i soveværelset ja - helt op ad min side, så jeg ikke behøver at stå ud af sengen om natten når han skal spise. 

- det er dog vidst planen, (nu må vi se) - at han skal ind på hans eget værelse nu her  

Han vågner normalt 2-3 gange fra han kommer i seng kl. 8 til han står op kl. 7. 

I nat har han dog kun været vågen 1 gang fra kl. 21.30 hvor han kom i seng (vi var i byen) til han vågnede kl. 7. Uhm, det var lækkert. 
Men han har generelt sovet ret dårligt fra han var halvanden måned ca. hvor det har været alt fra 1 time til 4 timers søvn ad gangen og så mad. 

Her sover han kun i kortærmet body og nærmest aldrig med dyne på. Han er gennemblødt hvis han har natdragt på.

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

1990h skriver:

jaa det selvfølgelig rigtigt nok må give det nogle chancer til og prøve forskellige ting og ellers så sker det når hun er klar

Selvfølgelig, det kommer også når hun er klar, men det kan godt være hun først er klar om  mdr.?

Hvilket er forståeligt, for det er drønlækkert at ligge sammen med mor 

Anmeld

8. maj 2013

1990h

LilleChelle skriver:

Vi har tremmesengen stående i soveværelset ja - helt op ad min side, så jeg ikke behøver at stå ud af sengen om natten når han skal spise. 

- det er dog vidst planen, (nu må vi se) - at han skal ind på hans eget værelse nu her  

Han vågner normalt 2-3 gange fra han kommer i seng kl. 8 til han står op kl. 7. 

I nat har han dog kun været vågen 1 gang fra kl. 21.30 hvor han kom i seng (vi var i byen) til han vågnede kl. 7. Uhm, det var lækkert. 
Men han har generelt sovet ret dårligt fra han var halvanden måned ca. hvor det har været alt fra 1 time til 4 timers søvn ad gangen og så mad. 

Her sover han kun i kortærmet body og nærmest aldrig med dyne på. Han er gennemblødt hvis han har natdragt på.

hehe bliver spændende med eget værelse

og øv med at han sover dårligt :/..

forstår godt du gerne vil ha ham tæt på

ja jeg overvejer altså også om det for varmt med natdragt

Anmeld

8. maj 2013

LilleChelle

1990h skriver:

hehe bliver spændende med eget værelse

og øv med at han sover dårligt :/..

forstår godt du gerne vil ha ham tæt på

ja jeg overvejer altså også om det for varmt med natdragt

Jah - Jeg har sat det krav at det skal være lavet til børneværelse, og ikke opbevaringsrum, inden han kommer derind :p 

Så må vi se hvornår kæresten får ryddet værelset :p 

Ja, det kan godt være lidt hårdt til tider. Men sådan er det jo med de små  

Her er han våd på ryggen, når han har natdragt på, og det er vel at mærke uden dyne på. 

Anmeld

8. maj 2013

1990h

LilleChelle skriver:

Jah - Jeg har sat det krav at det skal være lavet til børneværelse, og ikke opbevaringsrum, inden han kommer derind :p 

Så må vi se hvornår kæresten får ryddet værelset :p 

Ja, det kan godt være lidt hårdt til tider. Men sådan er det jo med de små  

Her er han våd på ryggen, når han har natdragt på, og det er vel at mærke uden dyne på. 

hihi børneværelset er færdigt her..bliver bare ikke brugt jo tøj kommoden..haha..

okai kunne være jeg sku prøve med en langærmet body i dag også svøbe hende i dynen

Anmeld

8. maj 2013

LilleChelle

1990h skriver:

hihi børneværelset er færdigt her..bliver bare ikke brugt jo tøj kommoden..haha..

okai kunne være jeg sku prøve med en langærmet body i dag også svøbe hende i dynen

Ja - prøv det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.