hvordan får jeg hende i liften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

LilleChelle

Her sov bassen imellem os med sin egen dyne, indtil han blev 4 måneder. 

Den dag kom han over i tremmesengen at sove til middag, eftermiddag og vi fortsatte så til aften også.
Det var rigtig hyggeligt at sove med ham, og han havde brug for det, såvel som jeg havde brug for at have ham tæt på mig når han sov. 

Så jeg tror på at grunden til at du ikke kan få hende over i liften uden hun bliver ked, er fordi hun reelt har et behov for at være tæt på dig når hun sover. Så jeg ville vente med at putte hende derover til hun er noget ældre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

M (:

1990h skriver:

Hvad sover lille hjalte i af tøj?

Jeg syns Ida hurtigt koger hvis jeg svøber eller ligger hende på dynen.

Han sover enten i langærmet body og strømpebukser (sådan som vejret er i dag), i kortærmet body og natdragt eller bare i en langærmet body, hvis der er varmt som i nat.. Da det var lidt koldere fik han også vanter på indenfor, fordi armene med det samme kommer over dynen

Anmeld

8. maj 2013

Laulund87

M (: skriver:

Tja, moderen troede fast på at de før eller siden ville sige fra, at det så blev meget senere end forventet var jo bare ærgerligt.. 

Puha det havde jeg ikke accepteret Det var vist en bjørnetjeneste de gjorde der..

Anmeld

8. maj 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Puha det havde jeg ikke accepteret Det var vist en bjørnetjeneste de gjorde der..

Det må man sige! :/

Anmeld

8. maj 2013

1990h

Han sover enten i langærmet body og strømpebukser (sådan som vejret er i dag), i kortærmet body og natdragt eller bare i en langærmet body, hvis der er varmt som i nat.. Da det var lidt koldere fik han også vanter på indenfor, fordi armene med det samme kommer over dynen

okai ida sover primært i natdragt har ikke forsøgt mig med bare ben eller noget, er det ikke også lidt for koldt til det endnu?

synes bare hun hurtigt bliver varm og tænker om hun nu kan komme af med varmen i dynen

Anmeld

8. maj 2013

M (:

1990h skriver:

okai ida sover primært i natdragt har ikke forsøgt mig med bare ben eller noget, er det ikke også lidt for koldt til det endnu?

synes bare hun hurtigt bliver varm og tænker om hun nu kan komme af med varmen i dynen

Jeg gør det kun, hvis jeg selv syntes det er varmt om natten

Hun må gerne være varm så længe hun ikke er fugtig/klam i nakken.

Anmeld

8. maj 2013

1990h

LilleChelle skriver:

Her sov bassen imellem os med sin egen dyne, indtil han blev 4 måneder. 

Den dag kom han over i tremmesengen at sove til middag, eftermiddag og vi fortsatte så til aften også.
Det var rigtig hyggeligt at sove med ham, og han havde brug for det, såvel som jeg havde brug for at have ham tæt på mig når han sov. 

Så jeg tror på at grunden til at du ikke kan få hende over i liften uden hun bliver ked, er fordi hun reelt har et behov for at være tæt på dig når hun sover. Så jeg ville vente med at putte hende derover til hun er noget ældre. 

Ja jeg tror også du har ret..at hun har et behov for at være ved mig så det må vi acceptere nattesøvnen skal i hvert fald ikke ødelægges pga det..det vil være ærgeligt..

har i så tremmesengen i soveværelset? og hvor mange gange vågner han om natten nu?

Anmeld

8. maj 2013

1990h

Jeg gør det kun, hvis jeg selv syntes det er varmt om natten

Hun må gerne være varm så længe hun ikke er fugtig/klam i nakken.

Okai jeg må se om det noget for hende at blive svøbt ind i dynen. tænker måske ligesom et krammerhus?

Anmeld

8. maj 2013

M (:

1990h skriver:

Okai jeg må se om det noget for hende at blive svøbt ind i dynen. tænker måske ligesom et krammerhus?

Det er også sådan Hjalte bliver svøbt

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

Du bliver ved og ved med at prøve.. Det kræver tilvænning ikke at skulle sove tæt op ad mor, for hey, DET er da bare det hyggeligste der findes

Den eneste vej er at blive ved med at lægge babyen over når den er faldet i søvn og hvis den vågner så få den til at falde i søvn igen, ved enten at give sut eller vugge lidt med liften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.