Håber ikke jeg bliver hakket ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Møllerpigen:-) skriver:

Jeg skjuler det ikk:-) jeg ammede min søn og det var nok gør det aldrig igen gider ikk det bøvl og nu jeg sagt den her gang ammer jeg ikk og min jmd har ful forståelse foe det hun har så ga skrevet i min jonal at når jeg født skal de ikk ligge ham til min bryst

Jeg har også haft min overvejelse om ikke at amme pga jeg har set så ubehageligt selv når jeg er helt alene kan jeg ikke li mine bryster er fri..
Men hvordan får han så mad på sygehuset.? Også bare flaske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

TWT

MiichellaMalou skriver:

Er også meget svært at forklarer 100 procent. Men jeg kan feks slet ikke li og have mine bryster fremme om jeg så var alene går jeg og holder på dem og skjuler dem. Og er bange for det nok kan give problemer for mig når min dreng kommer til verden for vil gerne amme men vil også have det skal være en god oplevelse for mig og jeg ikke føler mig utilpas med det, som jeg er bange for jeg ville få når jeg nu har det med at mine bryster som regel skal være pakket ind. Håber jeg har forklaret det godt nok

jeg havde det på samme måde, som du beskriver inden jeg fødte. 
Men da jeg havde født tænkte jeg bare på at min lille på skulle have mad, og glemte alt om det andet

Anmeld

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

PT skriver:

Jeg viser absolut ingen hud - heller ikke, når jeg ammer, men det var ikke noget problem for mig.
Jeg øvede mig hjemme, inden jeg første gang gjorde det offentligt, men jeg havde en stofble over skulderen og min søn, så der ingen udsyn var

Jeg synes ikke, du skal undlade at amme, blot fordi du ikke vil vise dig frem. Der er mange løsninger på det

Problemet er også meget jeg ikke kan li at have det bart når jeg faktisk er alene

Anmeld

6. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MiichellaMalou skriver:

Problemet er også meget jeg ikke kan li at have det bart når jeg faktisk er alene

Jamen så dæk dig til med en stofble - også når du er alene

Anmeld

6. maj 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Avs lyder ikke rart. Jeg har også meget jeg kan faktisk heller ikke li og have mine bryster bart selvom jeg faktisk er alene.

Nej det var frygteligt, men jeg har åbenbart også været meget uheldig med det, kender ingen der har haft så ødelagte bryster af at amme..

Kender godt til det der med ikke at ville vise dem frem uanset hvad.. Men jeg tror umiddelbart, at det "bare" er noget man skal komme over, jeg kan jo egentlig ikke give så mange råd vedr. det, da jeg stoppede amningen efter et par uger..

Anmeld

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

raca skriver:

der findes gode amme bh og gode amme toppe hvor det kun er en lille del af brystet der er blottet, og ellers kan man få ammetæpper man kan gemme barn og bryst bag.

Faktisk også bare det kun er et lille stykke bart bryder jeg mig heller ikke om. Kan heller ikke li at have dem fri når jeg er alene.. Kunne næsten gå i bad med bh for at de stadig var dækket

Anmeld

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

TWT skriver:

jeg havde det på samme måde, som du beskriver inden jeg fødte. 
Men da jeg havde født tænkte jeg bare på at min lille på skulle have mad, og glemte alt om det andet

Håber også jeg tænker sådan. Men giver det en chance når han kommer men det fylder stadig i mine tanker.

Anmeld

6. maj 2013

raca

MiichellaMalou skriver:

Faktisk også bare det kun er et lille stykke bart bryder jeg mig heller ikke om. Kan heller ikke li at have dem fri når jeg er alene.. Kunne næsten gå i bad med bh for at de stadig var dækket

jeg ville nok vælge at snakke det igennem med jm og evt få en henvisning til en phykolog el. så du bliver hjulpen til at tage det bedste valg for dit barn og dig.

Anmeld

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

PT skriver:

Jamen så dæk dig til med en stofble - også når du er alene

Jeg må prøve og se om jeg kan få det til at fungere sådan.
Der er jo heldigvis nogen måneder endnu til han kommer

Anmeld

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Nej det var frygteligt, men jeg har åbenbart også været meget uheldig med det, kender ingen der har haft så ødelagte bryster af at amme..

Kender godt til det der med ikke at ville vise dem frem uanset hvad.. Men jeg tror umiddelbart, at det "bare" er noget man skal komme over, jeg kan jo egentlig ikke give så mange råd vedr. det, da jeg stoppede amningen efter et par uger..

Kan godt være jeg jo slet ikke tænker sådan når han endelig er ude.

Nej det lyder da også ret vildt de er blevet så ødelagte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.