Håber ikke jeg bliver hakket ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.347 visninger
57 svar
19 synes godt om
6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

På det jeg nok spørg om/skriver nu.
Men er der nogen af jer der har det som mig som ikke kan li og have sine bryster/bryst frit og faktisk synes det er ubehageligt som stadig har ammet jeres børn eller hvordan. Håber det er til at forstå ellers må jeg uddybe mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

StudPsyk

MiichellaMalou skriver:

Men er der nogen af jer der har det som mig som ikke kan li og have sine bryster/bryst frit og faktisk synes det er ubehageligt som stadig har ammet jeres børn eller hvordan. Håber det er til at forstå ellers må jeg uddybe mere.

Jeg tror jeg har brug for en uddybning Altså hvis jeg ammer blandt andre (dog ikke kæresten og datteren) har jeg heller ikke brysterne fremme til frit udsyn, jeg smider bare en stofble henover skulderen. Er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål korrekt..

Anmeld

6. maj 2013

Christina :-)

MiichellaMalou skriver:

Jeg skjuler det ikk:-) jeg ammede min søn og det var nok gør det aldrig igen gider ikk det bøvl og nu jeg sagt den her gang ammer jeg ikk og min jmd har ful forståelse foe det hun har så ga skrevet i min jonal at når jeg født skal de ikk ligge ham til min bryst

Anmeld

6. maj 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Jeg havde et problem med at amme foran andre, og det var alle andre! Følte mig meget sårbar og TOTALT nøgen og sat til skue når jeg skulle amme..
Jeg stoppede så amningen af andre grunde, både personlige, men også fordi mine brystvorter vitterligt HANG i laser og blødte af helveds til, så han fik nærmest mere blod i maven end mælk

Anmeld

6. maj 2013

EnSødMor

MiichellaMalou skriver:

Jeg havde det ligesom dig, jeg satte mig ind i et rum for mig selv, selv overfor svigermor osv, jeg er bare ikke typen der gør det i det frie rum, ved godt man self kan dække med en stofble, hvilket jeg også gjorde de sreder hvor jeg ikke kunne "gemme" mig lidt væk, men husk at det er dig der bestemmer, hvis ikke du har det rart med det, så lader du vare vær! ;-) det skal du ikke føle dig dum over. 

Anmeld

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Janne T. skriver:

Jeg tror jeg har brug for en uddybning Altså hvis jeg ammer blandt andre (dog ikke kæresten og datteren) har jeg heller ikke brysterne fremme til frit udsyn, jeg smider bare en stofble henover skulderen. Er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål korrekt..

Er også meget svært at forklarer 100 procent. Men jeg kan feks slet ikke li og have mine bryster fremme om jeg så var alene går jeg og holder på dem og skjuler dem. Og er bange for det nok kan give problemer for mig når min dreng kommer til verden for vil gerne amme men vil også have det skal være en god oplevelse for mig og jeg ikke føler mig utilpas med det, som jeg er bange for jeg ville få når jeg nu har det med at mine bryster som regel skal være pakket ind. Håber jeg har forklaret det godt nok

Anmeld

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Frk-S skriver:

Jeg havde det ligesom dig, jeg satte mig ind i et rum for mig selv, selv overfor svigermor osv, jeg er bare ikke typen der gør det i det frie rum, ved godt man self kan dække med en stofble, hvilket jeg også gjorde de sreder hvor jeg ikke kunne "gemme" mig lidt væk, men husk at det er dig der bestemmer, hvis ikke du har det rart med det, så lader du vare vær! ;-) det skal du ikke føle dig dum over. 

Har også bare jeg heller ikke kan li og have mine bryster fri selvom jeg faktisk er alene.

Anmeld

6. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Martsbaby skriver:

Jeg havde et problem med at amme foran andre, og det var alle andre! Følte mig meget sårbar og TOTALT nøgen og sat til skue når jeg skulle amme..
Jeg stoppede så amningen af andre grunde, både personlige, men også fordi mine brystvorter vitterligt HANG i laser og blødte af helveds til, så han fik nærmest mere blod i maven end mælk

Avs lyder ikke rart. Jeg har også meget jeg kan faktisk heller ikke li og have mine bryster bart selvom jeg faktisk er alene.

Anmeld

6. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg viser absolut ingen hud - heller ikke, når jeg ammer, men det var ikke noget problem for mig.
Jeg øvede mig hjemme, inden jeg første gang gjorde det offentligt, men jeg havde en stofble over skulderen og min søn, så der ingen udsyn var

Jeg synes ikke, du skal undlade at amme, blot fordi du ikke vil vise dig frem. Der er mange løsninger på det

Anmeld

6. maj 2013

raca

der findes gode amme bh og gode amme toppe hvor det kun er en lille del af brystet der er blottet, og ellers kan man få ammetæpper man kan gemme barn og bryst bag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.