LBK skriver:
Ja soveværelset er mørkelagt og det var hendes eget værelse også for en gang skyld.
Vi kan desværre ikke flytte hendes seng ind til os grundet et lille soveværelse, men hun sover på madrassen fra sin egen seng.
Jeg tror du har ret i at hun kommer på diverse "undskyldninger" for at få opmærksomhed, men nå det så er sagt, ja så tror jeg rent faktisk at hun er sulten og har ondt i maven... For vi knokler med undervægt og mad... så det er to dilemmaer der ramler sammen. Så det er jo at prøve og finde balancen mellem de to. Og det synes jeg godt nok er svært..
om aftenen plejer vi at lege på værelset efter spisetid. Men det kunne da være nu hvor det gode vejr er kommet at vi skulle gå ud og lege i stedet..
Det lyder til du tror det hele bunder i at hun ikke spiser. Så ville jeg fuldstændig droppe fokus på søvn. Tag hende ind til jer (som I har gjort), se om I kan få en rutine stablet på benene og ignorer det lidt.
Jeg tror det er vigtigt som forælder, ikke at kaste sig selv ind i en masse nederlag. Det er skide hårdt at skulle op om natten, men det er endnu hårdere hvis man har brugt en masse energi på at undgå det. Giver det mening?
Istedet synes jeg I skal fokusere på maden. Jeg kan se at der er kommet nogle forslag herinde. Og så skulle I måske tage en snak med lægen. Hvis jeres læge har været opmærksom på problemet længe, men ikke rigtig gør noget, synes jeg I skal bede om at blive sendt videre i systemet.
Anmeld