modesty skriver:
Hvor gammel er barnet, hvad er længere tid og hvordan ser nætterne ud?
EDIT: Jeg har lige tjekket din profil og læst i en anden tråd.
Ærligt talt har jeg kun hørt dårligt om såkaldte "søvn-guruer". Mit indtryk er at de kun kan komme med de råd som man selv kan finde ved at google eller snakke med veninder. MEN jeg skal naturligvis ikke kunne afvise at der findes nogle derude der er gode.
Jeg ved godt at det lyder meget drastisk, men har I overvejet at tage fat i en børnepsykolog? Hvordan trives hun i institutionen? Kan der være noget mareridt inde over?
hov du spurtge til hvordan nætterne så ud.
ja som i nat fx. Hun kommer i seng 19.30 ca. Får læst godnathistorie som vi plejer ALLE dage. Hun bliver trist og ked når vi forlader værelset, men faldt forholdsvis hurtigt til ro i går. Nogle gange kan der gå op til to timer.. 1 time er det mest normale.
Hun sover lige for tiden i vores soveværelse i en "rejseseng", da jeg simpelhen har givet på mht eget værelse efter en nat hvor hun var vågen i 5 timer. Hun er urolig, snakker i søvne, klynker lidt i søvne. I nat kl 00.30 ca vågner jeg ved at hun begynder at SKRIGE, er virkelig ked af det. Klager over at hun skal lave "BUM" (afføring) og jeg skifter hende for kan betyde at bleen sidder dårligt. Hun græder fortsat er ked og vil skiftes igen efter fem minutter. Hun siger av røre sig på maven jeg kan godt høre den siger lyde og det lyder for mig som om hun er sulten.
HUN ER TILLIGEMED PÅ GRÆNSEN TIL AT VÆRE UNDERVÆGTIG FORDI HUN IKKE SPISER, DETTE FØLGES HOS LÆGEN. '
Så jeg tror ærligtalt at hun var sulten. Efter 60 minutters "kamp", kom hun over i vores seng og faldt til ro. Sov to timer og vågnede igen og begyndte at tumle lidt rundt i sengen vi fik hende dog til at sove en time mere. Hun vågnede permanent kl 05.00.
Anmeld