raca skriver:
hvor meget sukker/sødeting hvidt brød kiks ol får hun?
særligt sukker kan nare hjernen ret meget (jeg er ikke fanatisk på nogen måde, men sukker og hvidt mel riskiks ol optager tit plads for den nærende og mættende mad.)
hvor meget drikker hun og hvad drikker hun.
hvad spiser hun og hvor meget,
hvordan foregår jeres måltider?
Hun får ikke meget for hun spiser jo ikke hvilket har været et stort problem siden hun var 4 måneder. (hun er undervægtig)
Jeg kan hurtigt sige, at alle måltider spiser vi sammne med hende.
i dagplejen går det nogenlunde med at spise. Vi har et tæt samarbejde med dagplejemoren og vi prøver at ensarte maden, måden osv.
hun spiser ingen morgenmad. Hun nipper lidt til bollen (ligegyldig hvad der kommer på. Ikke engang nutella kan lokke.
Så spiser hun et kvart stykke brød til formiddag (idagplejen) og et par stykker frugt. (måske 4 stykker æble)
Til middag spiser hun ca 1/2 skive rugbrød.
om eftermiddagen bliver hun på skift tilbudt knækbrød, brød, frugt, og nogle dage som bonus bliver hun tilbudt rosiner, danon yogurth, frugtstænger.
Hun spiser fint der om eftermiddagen..
til aftens INGENTING ligegyldigt hvad jeg servere. Hun spiser nok aftensmad 1-2 dage om ugen og når jeg siger hun har spise aftensmad så snakker vi om 4 pastaskruer, et stykke agurk og en enkelt bid af kødet. 
Indtil videre er hun så ikke tilbudt mere. Men vi har besluttet os for at vi vil finde en ting at byde hende hver aften inden sengetid... ved endnu ikke hvad det skal være.
Hun drikker mælk og vand og det er hun god til i løbet af hele dagen