søger lidt hjælp angående barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

O

i kærebørn har de 20 % rabat på alle barnevogne så der er meget at spare desværre er jeg ret sikker på at den ikke kan være en i swift :/

du tager heldigvis fejl
der er ikke meget plads men den kan være der jubii
og kunne sagtens få den i den farve jeg ønskede så den er faktisk bestilt fik 1300 kr rabat og er bare ovenud lykkelig. skulle blot ligge et dispositum på 500 kr og så skal resten betales inden jeg kan hente den hjem omkring termin så fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Mom2

BigHope13 skriver:

du tager heldigvis fejl
der er ikke meget plads men den kan være der jubii
og kunne sagtens få den i den farve jeg ønskede så den er faktisk bestilt fik 1300 kr rabat og er bare ovenud lykkelig. skulle blot ligge et dispositum på 500 kr og så skal resten betales inden jeg kan hente den hjem omkring termin så fedt

Den kan også klappes meget sammen, så den ikke fylder ret meget

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

Christina88 skriver:

Jnnenemli

Den kan også klappes meget sammen, så den ikke fylder ret meget

Ja nemlig og hjulene kunne nemt og hurtigt tages af så der var fint plads er så lettet og lykkelig samt stolt over min fine lille bil Tihi total lykkerus

Anmeld

6. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

BigHope13 skriver:

Jeg er gravid i uge 14 og er begyndt at søge lidt omkring barnevogne, alt andet udstyr vi får er brugt, enten købt eller fået, og er bare kommet derhen til at så vil jeg virkelig gerne have en ny god barnevogn og den er manden heldigvis med på nu hvor vi kommer til at spare penge på alt det andet

jeg har forelsket mig i Emmajlungas big star supreme model, og kæresten vil have den skal være i navy farve, og det fair nok med mig
men pyha den koster ca 6500 kr uden tilbehør, den slags penge har jeg altså ikke lige nu og her.
Min mor vil gerne spæde til med en god sjat men hun er også først begyndt at spare op her for en mdr siden da hun ikke lige regnede med der kom et barnebarn nu

vil købe vognen enten i ønskebørn, eller babysam. Hvordan hænger det hele sammen, skal man betale hele beløbet på en gang eller??
har læst på ønskebørns hjemmeside at man kan få finansering med 0 % i rente, er der nogen som har fået det??
og har lige hørt om en som har købt barnevogn i babysam som har lagt et vist beløb i dispositum hvornår skal restbeløbet så betales??

er der nogen som ved hvornår denne model(billede) går ud af sortiment igen??, ved at der kommer udsalg på vogne i vores ønskebørn omkring juli, men tør bare heller ikke tage chancen hvis nu den farve ikke kan fåes.

åha alle de tanker,
vil tage i de følgende butikker og snakke med dem om nogle uger men tænker jeg lige kunne suge lidt erfaring herinde først.

i må meget gerne komme med plusser og minus omkring denne barnevogn.

Da vi bestilte vores Emmaljunga hos Kære Børn, lagde vi et depositum, og så måtte vi selv om, om vi ville afdrage løbende eller bare betale resten af beløbet når vi hentede vognen op til fødslen 

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

J

Da vi bestilte vores Emmaljunga hos Kære Børn, lagde vi et depositum, og så måtte vi selv om, om vi ville afdrage løbende eller bare betale resten af beløbet når vi hentede vognen op til fødslen 

Ja det er bare super smart, har selv været i ønskebørn og snakke i dag og den kunne være i min lille bil, samt fåes i drømme farven og den kunne bestilles nu ligges et lille dispositum og så skulle restbeløbet bare være betalt inden jeg kunne få vognen med hjem.
Så er så lettet og glad.

Anmeld

7. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

BigHope13 skriver:

Ja det er bare super smart, har selv været i ønskebørn og snakke i dag og den kunne være i min lille bil, samt fåes i drømme farven og den kunne bestilles nu ligges et lille dispositum og så skulle restbeløbet bare være betalt inden jeg kunne få vognen med hjem.
Så er så lettet og glad.

Hvor skønt det faldt på plads! 

Anmeld

7. maj 2013

gonefishing

BigHope13 skriver:

Haha nej hende låner jeg ikke gerne ud, hun er utrolig gavmild og hjælper gerne økonomisk der hvor hun kan og vil og det var hende som synes barnevogn skulle vi have af ny så mente hun jo også hun skulle spæde til er ikke et sekund i tvivl om at bebsen bliver forkælet af mormor

hehe. Jeg har også lige talt med min nabo som spurgte hvorfor vi ikke havde købt en ny Odder...
: Øhhh fordi den koster 10.000kr
-(nabo) nårrr altså jeg gav alle mine 3 børn og mine 4 børnebørn en ny Odder barnevogn!

Hold da op! Kan godt se jeg er født ind i den forkerte familie

Anmeld

7. maj 2013

BigHope13

Flodkilling skriver:

hehe. Jeg har også lige talt med min nabo som spurgte hvorfor vi ikke havde købt en ny Odder...
: Øhhh fordi den koster 10.000kr
-(nabo) nårrr altså jeg gav alle mine 3 børn og mine 4 børnebørn en ny Odder barnevogn!

Hold da op! Kan godt se jeg er født ind i den forkerte familie

Wow det var så også vildt gavmildt må jeg sige, og det vil jeg så heller ikke sige er en selvfølge at man har råd til det.
Altså jo min mor giver et godt tilskud men tror vi mødes på ca halvvejs men hvis hun ligger omkring 2-3 tusind er det jo også en kæmpe hjælp for os og en anden pris vi så selv skal betale. Er også bare super glad for at hun har lysten og muligheden for at hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.