BigHope13 skriver:

Jeg er gravid i uge 14 og er begyndt at søge lidt omkring barnevogne, alt andet udstyr vi får er brugt, enten købt eller fået, og er bare kommet derhen til at så vil jeg virkelig gerne have en ny god barnevogn
og den er manden heldigvis med på nu hvor vi kommer til at spare penge på alt det andet
jeg har forelsket mig i Emmajlungas big star supreme model, og kæresten vil have den skal være i navy farve, og det fair nok med mig
men pyha den koster ca 6500 kr uden tilbehør,
den slags penge har jeg altså ikke lige nu og her.
Min mor vil gerne spæde til med en god sjat men hun er også først begyndt at spare op her for en mdr siden da hun ikke lige regnede med der kom et barnebarn nu
vil købe vognen enten i ønskebørn, eller babysam. Hvordan hænger det hele sammen, skal man betale hele beløbet på en gang eller??
har læst på ønskebørns hjemmeside at man kan få finansering med 0 % i rente, er der nogen som har fået det??
og har lige hørt om en som har købt barnevogn i babysam som har lagt et vist beløb i dispositum hvornår skal restbeløbet så betales??
er der nogen som ved hvornår denne model(billede) går ud af sortiment igen??, ved at der kommer udsalg på vogne i vores ønskebørn omkring juli, men tør bare heller ikke tage chancen hvis nu den farve ikke kan fåes.
åha alle de tanker,
vil tage i de følgende butikker og snakke med dem om nogle uger men tænker jeg lige kunne suge lidt erfaring herinde først.
i må meget gerne komme med plusser og minus omkring denne barnevogn.

Nu ved jeg godt at I har besluttet Jer for at købe en ny.
Men jeg forstår det nok ikke helt hvis I ikke har 6500kr til at lægge, uden det store besvær.
Vi har lige købt en 3 år gammel Emmaljunga big star S (super flot), brugt til et barn til 1750 kr. Og ærligt må jeg indrømme at jeg er sikker på jeg kan sælge den om 3 år til samme pris.
Jeg kan godt forstå hvis man har en god stor opsparing og der slet ikke er andet man lige står og mangler, at man bruger mellem 6000-10.000kr på en ny barnevogn. Men ellers må jeg erkende at jeg holder mig til det brugte. Og så kan familien tage en tur syd på for resten af pengene
Anmeld