søger lidt hjælp angående barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

Christina :-)

Flodkilling skriver:

Tak synes også det var lidt meget

Men man m IKK være o rki hvis man skal låne jeg ventede 20 min for om jeg ku låne :-) foe de skal ind og se på om du i rki :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Smukkert

Flodkilling skriver:

Men det rentefri lån er jo kun hvis man køber for over 10.000kr ?

Nej, det er det ikke for os hvertfald :-) ?
Vi købte kun barnevognen.
Men jeg ved ikke om der er forskel fra ønskebørn til ønskebørn?

Anmeld

5. maj 2013

gonefishing

Smukkert skriver:

Nej, det er det ikke for os hvertfald :-) ?
Vi købte kun barnevognen.
Men jeg ved ikke om der er forskel fra ønskebørn til ønskebørn?

http://www.onskeborn.dk/rentefri-finansiering

Næ jeg forstod det bare som at "hvis du køber for over 10.000kr så kan vi tilbyde dig et rentefrit lån".

Men kan se nederst på siden at de lavet et eks. på et puslebord til 500 kr.

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

pcoramt skriver:

Nu har vi jo bare tvillingevognen i den farve, så lækker! synes du skal snakke med kærebørn i Kolding ejeren hedder hans Peter, og er simpelhen bare så sød! Det er vidst meget normalt at betalt 25 % ved bestilling.. jeg vil os råde dig til at overveje hvilket stel du skal bruge

tak for råd, skal jo til kolding og scannes på mandag så kan ske jeg lige skal finde en adresse frem på kærebørn og kigge lidt der det du har fortalt derfra er ihvertfald yderst positivt.

jeg har ikke en skid forstand på de forskellige stel, eller barnevogne generelt, så min mor tager med mig i den ønskebørn vi har her i nærheden her i eftermiddag og så må vi se om vi kan få lidt hjælp og viden.
Den vigtigste ting er at få afprøvet om den overhovedet kan være i min lille Suzuki Swift, for ellers er jeg jo nok nødt til at slå drømmen ud af hovedet.

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

Møllerpigen:-) skriver:

Jeg har bestilt den ser også samme fave hwhe og i ønske børn og har købt den via det der finaa noget betaler 400 om måneden

ej hvor pudsigt,
Hvornår har du købt, og havde du besvær med at få den i den farve
synes ihvertfald det er en dejligt ordning med den finansering så man ikke skal lægge det hele ud på en gang. så den har jeg ihvertfald i baghovedet, hvis vi er nødt til at bestille den snart

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

Smukkert skriver:

I ønskebørn har de 1000kr rabat på alle emmaljunga'er lige nu

Jeg har lige bestilt big star - den hvide i læder og skulle ligge et depositum på 1000kr. Jeg skal så betale resten, rentefrit, før jeg kan hente barnevognen :-). Man kan også afdrage over 10måneder, og få barnevognen hjem med det samme, men så gælder tilbudet på de -1000kr ikke.

okay super,
det lyder jo fedt, 1000 kr er bestemt også penge når vi er oppe og snakke den prisklasse,
Jeg har simpelthen så mange nerver og har næsten lagt søvnløs ved tanken om jeg måske ikke kan få den vogn jeg drømmer om
så nu har jeg heldigvis fået lokket min mor med i ønskebørn og kigge i eftermiddag, skal have afprøvet om den overhovedet kan være i min lille bil og så gerne have lidt mere viden og info om vognen og den pris de kan tilbyde, så nu må vi se hvad det ender med, spændende

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

Flodkilling skriver:

Nu ved jeg godt at I har besluttet Jer for at købe en ny.
Men jeg forstår det nok ikke helt hvis I ikke har 6500kr til at lægge, uden det store besvær.
Vi har lige købt en 3 år gammel Emmaljunga big star S (super flot), brugt til et barn til 1750 kr. Og ærligt må jeg indrømme at jeg er sikker på jeg kan sælge den om 3 år til samme pris.

Jeg kan godt forstå hvis man har en god stor opsparing og der slet ikke er andet man lige står og mangler, at man bruger mellem 6000-10.000kr på en ny barnevogn. Men ellers må jeg erkende at jeg holder mig til det brugte. Og så kan familien tage en tur syd på for resten af pengene

ja jeg kan godt se det virker lidt mærkeligt, men vi har bare ikke så mange penge at punge ud med, lige her og nu men vi klare os fint, og havde så heller ikke regnet med at jeg lige skulle blive barnevognsskruk lige nu og her

jeg elsker brugte ting og alt andet den her kære baby får er brugt enten fået af familie eller noget vi har købt på genbrug og her kommer jeg til at spare flere tusinde kr
meningen var også jeg ville købe en brugt vogn i samme model, ved godt at i den prisklasse er det også kvalitet du betaler for og de kan holde til en hel del.
det var så dengang hvor jeg vidste/troede at vi selv skulle betale det hele.

Men min mor har så kommet og sagt at hun synes vi skal have en helt ny og god barnevogn som kan holde til lidt af hvert og hun rigtig gerne vil spæde en god sjat til. (vi snakker over halvdelen)
derfor vil vi have en ny, og det er jeg selvfølgelig også meget opsat på nu

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

Christina88 skriver:

Vi har en Emmaljunga BSS og vi elsker den

Vi købte den i Ønskebørn. Vi skulle betale 1000.- da den blev bestilt og så kunne vi ellers afbetale som vi ville. Den skulle bare være betalt helt inden vi kunne få den med (giver jo sig selv, men den gode sælger skal jo nævne det )
De ændre produktion her omkring sommeren, så jeg ville lige tage i den butik du vil købe vogn i og hører dem ad hvordan det ser ud med den blå model, for det ved de.
Husk der som regel er en 8 - 10 ugers ventetid, med mindre man får en udstillingsmodel.

super, det lyder bare helt fantastisk.
mig og min mor tager i ønskebørn i eftermiddag og tager en snak med dem, og får afprøvet om den overhovedet kan klemmes ind i min lille suzuki swift
så nu må vi se hvad der sker, tusind tak for svar

Anmeld

6. maj 2013

kriknu

Jeg har også købt en Big star supreme til bassen, bare i mørke grå 

Den virker super lækker, og kan næsten ikke vente med at komme ud og trille med den når bassen kigger ud 

Anmeld

6. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Møllerpigen:-) skriver:

Nej har selv købt i ønskebørn sådan det minste er 3000 og det højste er 45000

Da jeg købte i Øsnkebørn skulle man bruge for mindst 10.000 kr for at det ville være rentefrit og samtidig ville det kun være rentefrit i 10 mdr - det er kun 6-8 mdr siden vi gjorde dette 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.