Flodkilling skriver:
Nu ved jeg godt at I har besluttet Jer for at købe en ny.
Men jeg forstår det nok ikke helt hvis I ikke har 6500kr til at lægge, uden det store besvær.
Vi har lige købt en 3 år gammel Emmaljunga big star S (super flot), brugt til et barn til 1750 kr. Og ærligt må jeg indrømme at jeg er sikker på jeg kan sælge den om 3 år til samme pris.
Jeg kan godt forstå hvis man har en god stor opsparing og der slet ikke er andet man lige står og mangler, at man bruger mellem 6000-10.000kr på en ny barnevogn. Men ellers må jeg erkende at jeg holder mig til det brugte. Og så kan familien tage en tur syd på for resten af pengene 
ja jeg kan godt se det virker lidt mærkeligt,

men vi har bare ikke så mange penge at punge ud med, lige her og nu men vi klare os fint, og havde så heller ikke regnet med at jeg lige skulle blive barnevognsskruk lige nu og her

jeg elsker brugte ting og alt andet den her kære baby får er brugt enten fået af familie eller noget vi har købt på genbrug og her kommer jeg til at spare flere tusinde kr
meningen var også jeg ville købe en brugt vogn i samme model, ved godt at i den prisklasse er det også kvalitet du betaler for og de kan holde til en hel del.
det var så dengang hvor jeg vidste/troede at vi selv skulle betale det hele.
Men min mor har så kommet og sagt at hun synes vi skal have en helt ny og god barnevogn som kan holde til lidt af hvert og hun rigtig gerne vil spæde en god sjat til. (vi snakker over halvdelen)
derfor vil vi have en ny, og det er jeg selvfølgelig også meget opsat på nu
Anmeld