søger lidt hjælp angående barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.074 visninger
47 svar
21 synes godt om
5. maj 2013

BigHope13

Jeg er gravid i uge 14 og er begyndt at søge lidt omkring barnevogne, alt andet udstyr vi får er brugt, enten købt eller fået, og er bare kommet derhen til at så vil jeg virkelig gerne have en ny god barnevogn og den er manden heldigvis med på nu hvor vi kommer til at spare penge på alt det andet

jeg har forelsket mig i Emmajlungas big star supreme model, og kæresten vil have den skal være i navy farve, og det fair nok med mig
men pyha den koster ca 6500 kr uden tilbehør, den slags penge har jeg altså ikke lige nu og her.
Min mor vil gerne spæde til med en god sjat men hun er også først begyndt at spare op her for en mdr siden da hun ikke lige regnede med der kom et barnebarn nu

vil købe vognen enten i ønskebørn, eller babysam. Hvordan hænger det hele sammen, skal man betale hele beløbet på en gang eller??
har læst på ønskebørns hjemmeside at man kan få finansering med 0 % i rente, er der nogen som har fået det??
og har lige hørt om en som har købt barnevogn i babysam som har lagt et vist beløb i dispositum hvornår skal restbeløbet så betales??

er der nogen som ved hvornår denne model(billede) går ud af sortiment igen??, ved at der kommer udsalg på vogne i vores ønskebørn omkring juli, men tør bare heller ikke tage chancen hvis nu den farve ikke kan fåes.

åha alle de tanker,
vil tage i de følgende butikker og snakke med dem om nogle uger men tænker jeg lige kunne suge lidt erfaring herinde først.

i må meget gerne komme med plusser og minus omkring denne barnevogn.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Guldimaven

Vi har den barnevogn bare i sort.. Den er super god!! Det fungere sådan at den selvfølgelig skal bestilles hjem, og så betaler man et depositum, i vores tilfælde havldelen.. Tror lidt man selv styrer hvor meget.. Og så betalt vi det resterende beløb, da vognen var kommet hjem og vi afhentede den.. Ved også at denne naivy farve er efter tragtet og man skal vistedet være lidt hurtig for at få fat i den. 

Anmeld

5. maj 2013

Malonde1985

Jeg synes også den vogn er overordentlig FED!! Go for it

Anmeld

5. maj 2013

BigHope13

Guldimaven skriver:

Vi har den barnevogn bare i sort.. Den er super god!! Det fungere sådan at den selvfølgelig skal bestilles hjem, og så betaler man et depositum, i vores tilfælde havldelen.. Tror lidt man selv styrer hvor meget.. Og så betalt vi det resterende beløb, da vognen var kommet hjem og vi afhentede den.. Ved også at denne naivy farve er efter tragtet og man skal vistedet være lidt hurtig for at få fat i den. 

super det nemlig også den forståelse jeg har af vognen, og har endnu ikke mødt nogen som ikke er glade for deres
lyder godt at man først skal betale restbeløbet når vogen er kommet hjem, der går jo vel også nogle måndeder
jeg vil ihvertfald hurtigst muligt afsted i butikkerne og se om de kan skaffe den i navy farven

Anmeld

5. maj 2013

BigHope13

Malonde1985 skriver:

Jeg synes også den vogn er overordentlig FED!! Go for it

super, vil se om jeg ikke hurtigst muligt kan komme ud i butikkerne og forhøre mig lidt om deres betalingsmuligheder

Anmeld

5. maj 2013

BigHope13

Guldimaven skriver:

må jeg forresten lige spørge hvilken butik du har handlet ??

Anmeld

5. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Jeg er gravid i uge 14 og er begyndt at søge lidt omkring barnevogne, alt andet udstyr vi får er brugt, enten købt eller fået, og er bare kommet derhen til at så vil jeg virkelig gerne have en ny god barnevogn og den er manden heldigvis med på nu hvor vi kommer til at spare penge på alt det andet

jeg har forelsket mig i Emmajlungas big star supreme model, og kæresten vil have den skal være i navy farve, og det fair nok med mig
men pyha den koster ca 6500 kr uden tilbehør, den slags penge har jeg altså ikke lige nu og her.
Min mor vil gerne spæde til med en god sjat men hun er også først begyndt at spare op her for en mdr siden da hun ikke lige regnede med der kom et barnebarn nu

vil købe vognen enten i ønskebørn, eller babysam. Hvordan hænger det hele sammen, skal man betale hele beløbet på en gang eller??
har læst på ønskebørns hjemmeside at man kan få finansering med 0 % i rente, er der nogen som har fået det??
og har lige hørt om en som har købt barnevogn i babysam som har lagt et vist beløb i dispositum hvornår skal restbeløbet så betales??

er der nogen som ved hvornår denne model(billede) går ud af sortiment igen??, ved at der kommer udsalg på vogne i vores ønskebørn omkring juli, men tør bare heller ikke tage chancen hvis nu den farve ikke kan fåes.

åha alle de tanker,
vil tage i de følgende butikker og snakke med dem om nogle uger men tænker jeg lige kunne suge lidt erfaring herinde først.

i må meget gerne komme med plusser og minus omkring denne barnevogn.

Også den barnevogn jeg vil have bare i grå i stedet

Anmeld

5. maj 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Også den barnevogn jeg vil have bare i grå i stedet

jeg synes også den i grå er vildt fed, men min kusine har den, og vi går rigtig mange ture sammen så synes det ville være ret kikset at have den også, men den er så lækker køn sneutral uden at være kedelig

Anmeld

5. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

jeg synes også den i grå er vildt fed, men min kusine har den, og vi går rigtig mange ture sammen så synes det ville være ret kikset at have den også, men den er så lækker køn sneutral uden at være kedelig

Det kan jeg så godt forstå
Men ja synes også bare den er vild flot også er den nemlig ikke køns bestemmende.

Anmeld

5. maj 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

må jeg forresten lige spørge hvilken butik du har handlet ??

Nu har vi jo bare tvillingevognen i den farve, så lækker! synes du skal snakke med kærebørn i Kolding ejeren hedder hans Peter, og er simpelhen bare så sød! Det er vidst meget normalt at betalt 25 % ved bestilling.. jeg vil os råde dig til at overveje hvilket stel du skal bruge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.