søger lidt hjælp angående barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

BigHope13

kriknu skriver:

Jeg har også købt en Big star supreme til bassen, bare i mørke grå 

Den virker super lækker, og kan næsten ikke vente med at komme ud og trille med den når bassen kigger ud 

Ej hvor lækkert kan jeg sørme godt forstå og der jo heller ikke så længe igen
min kusine har samme vogn og de gange jeg har prøvet at gå med den Åhh jamen er så solgt altså.
Jeg glæder mig til at få snakket med butikken og lige få afprøvet om den kan være i min lille bil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

kriknu

BigHope13 skriver:

Ej hvor lækkert kan jeg sørme godt forstå og der jo heller ikke så længe igen
min kusine har samme vogn og de gange jeg har prøvet at gå med den Åhh jamen er så solgt altså.
Jeg glæder mig til at få snakket med butikken og lige få afprøvet om den kan være i min lille bil

Mig og bassen krydser fingre! 

Anmeld

6. maj 2013

gonefishing

BigHope13 skriver:

ja jeg kan godt se det virker lidt mærkeligt, men vi har bare ikke så mange penge at punge ud med, lige her og nu men vi klare os fint, og havde så heller ikke regnet med at jeg lige skulle blive barnevognsskruk lige nu og her

jeg elsker brugte ting og alt andet den her kære baby får er brugt enten fået af familie eller noget vi har købt på genbrug og her kommer jeg til at spare flere tusinde kr
meningen var også jeg ville købe en brugt vogn i samme model, ved godt at i den prisklasse er det også kvalitet du betaler for og de kan holde til en hel del.
det var så dengang hvor jeg vidste/troede at vi selv skulle betale det hele.

Men min mor har så kommet og sagt at hun synes vi skal have en helt ny og god barnevogn som kan holde til lidt af hvert og hun rigtig gerne vil spæde en god sjat til. (vi snakker over halvdelen)
derfor vil vi have en ny, og det er jeg selvfølgelig også meget opsat på nu

Kan jeg ikke låne din mor lidt

Anmeld

6. maj 2013

Christina :-)

LilleNyPåVej skriver:

Da jeg købte i Øsnkebørn skulle man bruge for mindst 10.000 kr for at det ville være rentefrit og samtidig ville det kun være rentefrit i 10 mdr - det er kun 6-8 mdr siden vi gjorde dette 

Ok men skulle jeg ikk bestilte for 4 mdr siden

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13 skriver:

ej hvor pudsigt,
Hvornår har du købt, og havde du besvær med at få den i den farve
synes ihvertfald det er en dejligt ordning med den finansering så man ikke skal lægge det hele ud på en gang. så den har jeg ihvertfald i baghovedet, hvis vi er nødt til at bestille den snart

Nej  havede slet ikk problemer:-) den stod i butikken også:-) 

Anmeld

6. maj 2013

Møllerpigen:-) skriver:

Nej  havede slet ikk problemer:-) den stod i butikken også:-) 

Den ee mere flot i virkeligheden:-) faldte foe faven med det samme men man skal helst bestille 4 mdr før sin termin sage de:-)

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

Flodkilling skriver:

Kan jeg ikke låne din mor lidt

Haha nej hende låner jeg ikke gerne ud, hun er utrolig gavmild og hjælper gerne økonomisk der hvor hun kan og vil og det var hende som synes barnevogn skulle vi have af ny så mente hun jo også hun skulle spæde til er ikke et sekund i tvivl om at bebsen bliver forkælet af mormor

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13

Møllerpigen:-) skriver:

Den ee mere flot i virkeligheden:-) faldte foe faven med det samme men man skal helst bestille 4 mdr før sin termin sage de:-)

Åh super gad godt de den i farven også for har os på fornemmelsen at billedet ikke yder retfærdighed
okay det det måske godt nok at komme afsted nu har da 6mdr tilbage men så har jeg også lidt beslutningstid
åh hvor jeg glæder mig køre her om halvanden time Wee

Anmeld

6. maj 2013

BigHope13 skriver:

Åh super gad godt de den i farven også for har os på fornemmelsen at billedet ikke yder retfærdighed
okay det det måske godt nok at komme afsted nu har da 6mdr tilbage men så har jeg også lidt beslutningstid
åh hvor jeg glæder mig køre her om halvanden time Wee

Idet er billede fra butikken jeg tog a deb:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2013

pcoramt

BigHope13 skriver:

tak for råd, skal jo til kolding og scannes på mandag så kan ske jeg lige skal finde en adresse frem på kærebørn og kigge lidt der det du har fortalt derfra er ihvertfald yderst positivt.

jeg har ikke en skid forstand på de forskellige stel, eller barnevogne generelt, så min mor tager med mig i den ønskebørn vi har her i nærheden her i eftermiddag og så må vi se om vi kan få lidt hjælp og viden.
Den vigtigste ting er at få afprøvet om den overhovedet kan være i min lille Suzuki Swift, for ellers er jeg jo nok nødt til at slå drømmen ud af hovedet.

i kærebørn har de 20 % rabat på alle barnevogne så der er meget at spare desværre er jeg ret sikker på at den ikke kan være en i swift :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.