Hvor ofte makeup og hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

Fenja09

Månsson skriver:

Det er bare at rette op på de små ting vor herre glemte he he..

Nemlig!!

Og der skal måske rettes mere og mere som årene går, men så tager vi det med! Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

La´chrissen

La´chrissen skriver:

Puh jeg kan vist godt se jeg hører til den lidt mere sminket del af baby.dk

Jeg bruger enten en transparent pudder eller nielens jord pudder Foundation. Solskinspudder på kinderne, en brynpensel, lidt øjenskygge i neutrale brune nuancer, streg, madvare og min læbepomade.
Hjemme eller til træning bruger jeg bare mascara.
Til fest er det det samme som øverst, bare skruet lidt op for det hele

Mmmmm madvare på øjnene, hurra for stavekontrol på mobilen. Men der skulle stå mascara

Anmeld

5. maj 2013

L&V

Fenja09 skriver:

Nemlig!!

Og der skal måske rettes mere og mere som årene går, men så tager vi det med! Hehe

Ha ha ja det bliver sku dyre og dyre at se usminket ud

Anmeld

5. maj 2013

Babydrøm

Kloster skriver:

Hvor ofte bruger I makeup? Er det dagligt, kun til familiefødselsdage, kun til fester ell aldrig?

Og hvor meget makeup bruger du til hver ting? Er der forskel ell det samme uanset?

Jeg har altid brugt makeup, men de sidste måneder, har jeg ikke brugt noget på øjnene. Jeg bruger BB cream, lidt pudder og lipgloss hver dag. Men har kun brugt mascara, eyeliner, øjenskygge et par gange på de sidste måeneder. Jeg har let høfeber og elsker bare at kan klø mig i øjnene, når jeg har lyst

I dag skal vi til min skønne niece's 9 års fødselsdag, men er faktisk i tvivl om, hvad jeg egentlig har lyst til... Ved jo godt, jeg ser bedst ud med øjenmakeup, da jeg har helt lyse øjenvipper. Har det ret fint med at have et neutral og plejet look med glød, men er alligevel kommet lidt i tvivl. Måske skulle man kun lige tage mascara på........ Arhmen hvis man ikke har andre problemer, hva...

Nå men er alligevel nysgerrig omkring jeres makeupbehov...

Jeg bruger bb cream, concealer, mascare og blush hver dag, nogle gange også eyeliner og gloss

Til fest: pudder eller foundation, blush, concealer, mascare, eyeliner, øjenskygge og gloss

Anmeld

5. maj 2013

MorDk

Jeg går helst ikke ud UDEN mascara...

Anmeld

5. maj 2013

esioul

Kloster skriver:

Hvor ofte bruger I makeup? Er det dagligt, kun til familiefødselsdage, kun til fester ell aldrig?

Og hvor meget makeup bruger du til hver ting? Er der forskel ell det samme uanset?

Jeg har altid brugt makeup, men de sidste måneder, har jeg ikke brugt noget på øjnene. Jeg bruger BB cream, lidt pudder og lipgloss hver dag. Men har kun brugt mascara, eyeliner, øjenskygge et par gange på de sidste måeneder. Jeg har let høfeber og elsker bare at kan klø mig i øjnene, når jeg har lyst

I dag skal vi til min skønne niece's 9 års fødselsdag, men er faktisk i tvivl om, hvad jeg egentlig har lyst til... Ved jo godt, jeg ser bedst ud med øjenmakeup, da jeg har helt lyse øjenvipper. Har det ret fint med at have et neutral og plejet look med glød, men er alligevel kommet lidt i tvivl. Måske skulle man kun lige tage mascara på........ Arhmen hvis man ikke har andre problemer, hva...

Nå men er alligevel nysgerrig omkring jeres makeupbehov...

Hver dag eyeliner og let tegnede øjenbryn. Indimellem mascara

Anmeld

5. maj 2013

Fenja09

Månsson skriver:

Ha ha ja det bliver sku dyre og dyre at se usminket ud

Ja, det må man sige!

Anmeld

5. maj 2013

Kloster

Hold da op, alle de skønne svar, I har skrevet.

Det endte med at jeg tog lidt mascara på til fødselsdagen i eftermiddag, men jeg kan bestemt mærke allergien i øjnene, så det klør og klør...

Tror ikke jeg tager mascara på, på arb i morgen pga allergien. Men bruger jo så BB, concealer, let pudder og lipgloss. Der må være folus på mine læber og den naturlig skønhed  Når jeg ikke kan og har lyst til at have mascara på dagligt.

Anmeld

5. maj 2013

B&J

jeg har aldrig brugt noget jo da jeg var 14-16år og gik i byen, ellers ikke...

jeg er ikke så god til det kære sminke og syntes jeg ser okay ud uden hihihihihihi

Anmeld

5. maj 2013

Rødhætte

Muhmi skriver:

Fordi jeg elsker at klø mine øjne uden at skulle tænke på om jeg nu har mascara på og det så sidder i hele fjæset bagefter

Når jeg har haft mascara på så har jeg tit kløet mig i øjnene, mens vi var ude og så ligner man jo en hængt kat bagefter hihihi

Så derfor gør jeg mest i at når jeg endelig tager make-up på, så er det hele molevitten, så jeg ikke kan undgå at mærke mit ansigt er fyldt med make-up..

Tror simpelthen bare at folk prioriterer forskelligt... Jeg vil hellere bruge de 5-7 minutter ekstra i badet end at stå og dulle mig op.. Jeg kan godt lide at bruge make-up, jeg synes bare andre ting er vigtigere

Ja man skal jo gøre som man vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.