Hvor ofte makeup og hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

Muhmi

Rødhætte skriver:

Jeg bruger bb crem, mascare og øjenskygge hver dag. Må nok indrømme at jeg har svært ved at forstå folk der ikke i det mindste bruger mascara. Jeg vil personligt gerne gøre noget ud af mig selv, og forstår ikke de mennesker der ikke lige ofre 5-7 min på sig selv. Jeg siger ikke man ikke kan være pæn uden, men lidt mascara gør lige det sidste. 

Husk dette er bare min mening

Fordi jeg elsker at klø mine øjne uden at skulle tænke på om jeg nu har mascara på og det så sidder i hele fjæset bagefter

Når jeg har haft mascara på så har jeg tit kløet mig i øjnene, mens vi var ude og så ligner man jo en hængt kat bagefter hihihi

Så derfor gør jeg mest i at når jeg endelig tager make-up på, så er det hele molevitten, så jeg ikke kan undgå at mærke mit ansigt er fyldt med make-up..

Tror simpelthen bare at folk prioriterer forskelligt... Jeg vil hellere bruge de 5-7 minutter ekstra i badet end at stå og dulle mig op.. Jeg kan godt lide at bruge make-up, jeg synes bare andre ting er vigtigere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Bruger mascara og eyeliner. Nu og da lidt pudser.
Er på barsel ligenu, så der er det mest til fest. Når jeg er I arbejde er det hver dag.

Er ikke særlig god til at ligge makeup, så det bliver holdt til det minimale :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

5. maj 2013

LilleChelle

Går med mascara når jeg skal andet end være herhjemme. 

Nogle gange er der øjenskygge og eyeliner med også. 

Anmeld

5. maj 2013

Clisolka

Jeg bruger aldrig noget 

Anmeld

5. maj 2013

-Sigrid-

Jeg ved ikke om det var en eller to som gerne ville klø sig i øjnene, men har I tænkt på at farve øjenvipperne så? Det ville jeg da gøre hvis det var noget jeg savnede. Heldigvis har jeg mørke øjenvipper, så jeg bruger det kun til familiefester

Jeg går ikke i byen, så det er ikke noget problem

Anmeld

5. maj 2013

LinLin

Jeg bruger aldrig noget til hverdag... Og kun mascara og øjenskygge til specielle lejligheder

Anmeld

5. maj 2013

StudPsyk

På en doven dag pudder og mascara. Min hud skinner meget, så jeg skal helst have pudder på for ikke at se rædsom ud Egentlig behøver jeg som sådan ikke mascara, da jeg har lange mørke vipper naturligt, men synes lige mascaraen giver det sidste.

På en god dag, hvor jeg gider, har jeg BBcreme (som jeg bruger fordi jeg har noget rødmen i kinderne og huden som ikke er så pænt), pudder for at gøre mat, mascara og så en highlighter på kindbenene.

Det er lidt 50/50 om jeg har noget på læberne. Det er dog sjældent med farve, men bare for at fugte dem lidt.

Anmeld

5. maj 2013

Malonde1985

Jeg bruger Mascara HVER dag! Har også lyse vipper, og ser mega træt ud hvis jeg ikke lige farver vipperne sorte!

Derudover bruger jeg solskinspudder hver dag for lige at få lidt glød, og indimellem eyeliner - det er meget efter humør og hvad jeg skal. Bruger næsten aldrig mere end det, da jeg også som flere har skrevet herinde, hurtigt kommer til at se for malet ud i hovedet, og så ser det bare ikke pænt ud mere. 

God søndag til alle 

Anmeld

5. maj 2013

Muffin_girl

Jeg står i butik, og føler mig som et lig uden makeup..

Til hverdag har jeg foundation, concealar(staves), pudder, rouge, mascara og eyebrow streg. Og nogle gange solskinspudder..

Når det er til fest brug bruger jeg streg i diverse farver, øjenskygge og mere glimmer i rouge og i ansigt

Anmeld

5. maj 2013

Tranebaer

Bruger meget make-up hver dag.

Altid primer eller mandelolie i ansigtet, derefter pudder eller foundation og altid concealer og mascara.

Ofte også øjenskygge, eyeliner, blush og brow gel med farve, men det kommer an på hvad jeg er i humør til.

På en afslappet søndag som i dag har jeg olie, pudder, mascara, concealer og farvede bryn. Kan ikke lade være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.