Hvor ofte makeup og hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

quindelist

Jeg sidder og tænker over hvad i alverden solskinspudder og BB-creme er ?
Den kvikke har sikkert gættet at jeg absolut ikke er den store makeup bruger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

modesty

Kloster skriver:

Hvor ofte bruger I makeup? Er det dagligt, kun til familiefødselsdage, kun til fester ell aldrig?

Og hvor meget makeup bruger du til hver ting? Er der forskel ell det samme uanset?

Jeg har altid brugt makeup, men de sidste måneder, har jeg ikke brugt noget på øjnene. Jeg bruger BB cream, lidt pudder og lipgloss hver dag. Men har kun brugt mascara, eyeliner, øjenskygge et par gange på de sidste måeneder. Jeg har let høfeber og elsker bare at kan klø mig i øjnene, når jeg har lyst

I dag skal vi til min skønne niece's 9 års fødselsdag, men er faktisk i tvivl om, hvad jeg egentlig har lyst til... Ved jo godt, jeg ser bedst ud med øjenmakeup, da jeg har helt lyse øjenvipper. Har det ret fint med at have et neutral og plejet look med glød, men er alligevel kommet lidt i tvivl. Måske skulle man kun lige tage mascara på........ Arhmen hvis man ikke har andre problemer, hva...

Nå men er alligevel nysgerrig omkring jeres makeupbehov...

Jeg bruger lidt pudder til dagligt, ellers intet. 

Hvis jeg skal være "lidt" fin (f.eks en barnedåb el. lign.) tager jeg mascara på, hvis jeg skal til fest tager jeg også øjenskygge på. Bruger stort set aldrig læbestift/lipgloss.

Anmeld

5. maj 2013

Fenja09

Kloster skriver:

Hvor ofte bruger I makeup? Er det dagligt, kun til familiefødselsdage, kun til fester ell aldrig?

Og hvor meget makeup bruger du til hver ting? Er der forskel ell det samme uanset?

Jeg har altid brugt makeup, men de sidste måneder, har jeg ikke brugt noget på øjnene. Jeg bruger BB cream, lidt pudder og lipgloss hver dag. Men har kun brugt mascara, eyeliner, øjenskygge et par gange på de sidste måeneder. Jeg har let høfeber og elsker bare at kan klø mig i øjnene, når jeg har lyst

I dag skal vi til min skønne niece's 9 års fødselsdag, men er faktisk i tvivl om, hvad jeg egentlig har lyst til... Ved jo godt, jeg ser bedst ud med øjenmakeup, da jeg har helt lyse øjenvipper. Har det ret fint med at have et neutral og plejet look med glød, men er alligevel kommet lidt i tvivl. Måske skulle man kun lige tage mascara på........ Arhmen hvis man ikke har andre problemer, hva...

Jeg bruger make-up hver dag og har gjort det i mange år. De sidste år har jeg dog valgt at priortere gode produkter, hvor jeg som yngre ikke rigtig havde råd til det "gode".

Jeg bruger Clinique foundation og nogle gange en mat pudder over, derudover mascara ( det kan jeg slet ikke undvære) og så får mine øjenbryn lige lidt ekstra markering. Synes min make-up er ret neutral og naturlig.

Hvis jeg skal i byen er det stort set det samme, men kan så godt finde på at tage læbestift på og måske lidt ekstra på øjenene, men ikke noget vildt. Som regel er det enten øjenene jeg gør noget ekstra ud af eller læberne - synes det bliver for meget hvis begge dele er i "fokus".

Til sidst vil jeg lige sige, at jeg under ingen omstændigheder føler at jeg "duller" mig op når jeg vælger at tage make-up. Jeg glatter ud, retter op og sørger for at min hud er pæn at se på. Men der er intet "dullet" ved det. Skriver det pga en kommentar herinde, som jeg læste

/Fenja

Anmeld

5. maj 2013

Moma

Bruger mascare HVER DAG - men har allergi så de dage, hvor det er værst, er jeg desværre nødt til at undvære. 

Til hverdag på arbejde bruger jeg concealer, øjenskygge og macara og en smule pudder. Til fest bliver det brugt mere. 

Makeup gør underværker - jeg ligner virkeligt noget katten har slæbt med ind uden. 

Anmeld

5. maj 2013

La´chrissen

quindelist skriver:

Jeg sidder og tænker over hvad i alverden solskinspudder og BB-creme er ?
Den kvikke har sikkert gættet at jeg absolut ikke er den store makeup bruger

BB cream er en dagcreme med lidt farve i, som gør huden ser jævn og pæn ud solskinspudder er en bronze/gyldenbrun farvet pudder som kan bruges oven på det færdige makeup til at give en glød af at man har fået sol jeg bruger det på kinderne til hverdag så jeg ikke ligner et lig
Men man kan putte det på hvor man vil med en makeup kost.

Anmeld

5. maj 2013

L&V

Fenja09 skriver:

Jeg bruger make-up hver dag og har gjort det i mange år. De sidste år har jeg dog valgt at priortere gode produkter, hvor jeg som yngre ikke rigtig havde råd til det "gode".

Jeg bruger Clinique foundation og nogle gange en mat pudder over, derudover mascara ( det kan jeg slet ikke undvære) og så får mine øjenbryn lige lidt ekstra markering. Synes min make-up er ret neutral og naturlig.

Hvis jeg skal i byen er det stort set det samme, men kan så godt finde på at tage læbestift på og måske lidt ekstra på øjenene, men ikke noget vildt. Som regel er det enten øjenene jeg gør noget ekstra ud af eller læberne - synes det bliver for meget hvis begge dele er i "fokus".

Til sidst vil jeg lige sige, at jeg under ingen omstændigheder føler at jeg "duller" mig op når jeg vælger at tage make-up. Jeg glatter ud, retter op og sørger for at min hud er pæn at se på. Men der er intet "dullet" ved det. Skriver det pga en kommentar herinde, som jeg læste

/Fenja

Det er bare at rette op på de små ting vor herre glemte he he..

Anmeld

5. maj 2013

La´chrissen

Puh jeg kan vist godt se jeg hører til den lidt mere sminket del af baby.dk

Jeg bruger enten en transparent pudder eller nielens jord pudder Foundation. Solskinspudder på kinderne, en brynpensel, lidt øjenskygge i neutrale brune nuancer, streg, madvare og min læbepomade.
Hjemme eller til træning bruger jeg bare mascara.
Til fest er det det samme som øverst, bare skruet lidt op for det hele

Anmeld

5. maj 2013

LilleLene

Kloster skriver:

mascara, eye liner og "øjnskygge" til brynene hver dag

og så glitter, øjnskygge og gloss når jeg skal i byen... jeg ELSKER at lægge pæn make-up

Jeg går ikke uden for en dør uden make-up, da jeg er rødhåret, så man kan hverken se øjenbryn eller vipper så får jeg sådan nogle små griseøjn

Anmeld

5. maj 2013

Savannah

Jeg bruger make up hver dag. Jeg har acne så jeg har meget fedtet, ujævn og arret hud i ansigtet. Jeg gør en dyd ud af at dække det.
Jeg bruger concealer og mat pudder, en smule rouge og solskinspudder til at 'smudge' rougen ud med. Af hensyn til min acne bruger jeg produkter fra Jane Iredale og Nilens jord. Det er dyrt, men det er det eneste ansigtsmakeup jeg ikke får bumser af.
Derudover markerer jeg øjenbrynene meget let og bruger mascara og sort eyeliner på den øverste del af øjet.
Til læberne bruger jeg bare læbepomade og sommetider lidt lipgloss.
Jeg ser selvfølgelig sminket ud, men bestemt ikke dullet. Jeg prøver at gøre det så naturligt som muligt og man kan derfor også se nogle af mine ar, da jeg ikke har en 'maske' på.

Anmeld

5. maj 2013

Zelinasmor

Kloster skriver:

Hver dag  Dog er det forskelligt hvor meget. Men jeg har ALTID foundation på.

Nogle dage har jeg bare ansigtscreme, foundation og mascara. Andre har jeg ansigtscreme, foundation, solpudder på kindbenene, lys perlemor øjenskygge både over og under øjet. (det får dem til at virke større), eyeliner i mørkegrøn metalic og så sort mascara. Evt lidt læbepomade. (Jeg HADER lipgloss, læbestift osv) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.