Hvor ofte makeup og hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Bruger altid lidt puder og brun eller sort mascara. Ska vi noget bruger jeg øjenskygge og lidt kinderrødt. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

lycly

Jeg har makeup på stort set hver dag. Jeg bruger foundation, men ikke i hele ansigtet, kun lige for at min hud ser ensartet ud, concealer under øjnene, pudder, mascara og solskinspudder på kinderne

Til fest kommer der lige eyeliner, et ekstra lag mascara og brun øjenskygge på også

Jeg kan også bedst lide til hverdag at have et naturligt look, og det tager mig 5 minutter, orker virkelig ikke at skulle bruge mere tid på det

Anmeld

5. maj 2013

Minforevigt

Jeg er en naturlig skønhed, så jeg bruger ikke noget. Heller ikke til fest.

kan mærke hvordan man nærmest bliver kvalt og huden ikke kan ånde. 

Så nej tak

Anmeld

5. maj 2013

Enirt

Kloster skriver:

Hvor ofte bruger I makeup? Er det dagligt, kun til familiefødselsdage, kun til fester ell aldrig?

Og hvor meget makeup bruger du til hver ting? Er der forskel ell det samme uanset?

Jeg har altid brugt makeup, men de sidste måneder, har jeg ikke brugt noget på øjnene. Jeg bruger BB cream, lidt pudder og lipgloss hver dag. Men har kun brugt mascara, eyeliner, øjenskygge et par gange på de sidste måeneder. Jeg har let høfeber og elsker bare at kan klø mig i øjnene, når jeg har lyst

I dag skal vi til min skønne niece's 9 års fødselsdag, men er faktisk i tvivl om, hvad jeg egentlig har lyst til... Ved jo godt, jeg ser bedst ud med øjenmakeup, da jeg har helt lyse øjenvipper. Har det ret fint med at have et neutral og plejet look med glød, men er alligevel kommet lidt i tvivl. Måske skulle man kun lige tage mascara på........ Arhmen hvis man ikke har andre problemer, hva...

Nå men er alligevel nysgerrig omkring jeres makeupbehov...

Jeg er også selv allergiker og kommer ofte til at tvære mascare ud omkring øjnene fordi de klør.

Jeg har overvejet få mine vipper farvet, for så behøver man ikke mascaren hver dag.

Jeg fik det ikke gjort sidste sommer fordi jeg var gravid og kastede meget op, så orkede ikke lige at sætte mig ind i hvor jeg kunne få det gjort med økologisk farve eller lign.

Men her en hjemme side hvor du kan læse lidt om det.

http://www.organicshop.dk/farvning-af-bryn-og-vipper.html

Anmeld

5. maj 2013

Rødhætte

PernilleogLouis skriver:

hvem siger man ikke lige ofre 5-7 min på sig selv bare fordi man ikke bruger make-up?? De 5-7 min bliver så bare brugt på noget andet

Nu mente jeg lige tid på makeup

Anmeld

5. maj 2013

MyLove E

Jeg bruger stort set aldrig noget. Glemmer der nogen gange når vi skal i byen. Hvis jeg har noget på er det Mascara og eye liner:-)

Anmeld

5. maj 2013

Mother-love

Jeg bruger normalt kun mascara. Jeg kan godt hvis vi skal til fødselsdag eller lign. Komme lidt øjenskygge på. Det er alt. Jeg har aldrig brugt pudder, bruncreme eller lign. Og kommer nok heller aldrig til det.

Anmeld

5. maj 2013

miig1989

Aldrig

Sidst jeg brugte makeup, var vel for 5 år siden til et bryllup

Anmeld

5. maj 2013

L&V

Jeg har næsten altid mascara på og engang imellem en creme med farve i..

Hvis vi ska noget mindre formelt bruger jeg lidt mineral pudder og en eyeliner og hvis vi ska i byen eller til noget større får den hele armen..

Vi ska til bryllup her den 18maj og der er der bestilt til ved en make up artist, elsker at gøre lidt ekstra ud af det og er heller ikke bange for at gå lige lidt længere end de gængse grå/sorte og brun/kobber nuancer

Anmeld

5. maj 2013

Muhmi

Når jeg lige føler for det, men langt fra til dagligt, måske 1-2 gange om måneden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.