Hvor ofte makeup og hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.175 visninger
52 svar
19 synes godt om
5. maj 2013

Kloster

Hvor ofte bruger I makeup? Er det dagligt, kun til familiefødselsdage, kun til fester ell aldrig?

Og hvor meget makeup bruger du til hver ting? Er der forskel ell det samme uanset?

Jeg har altid brugt makeup, men de sidste måneder, har jeg ikke brugt noget på øjnene. Jeg bruger BB cream, lidt pudder og lipgloss hver dag. Men har kun brugt mascara, eyeliner, øjenskygge et par gange på de sidste måeneder. Jeg har let høfeber og elsker bare at kan klø mig i øjnene, når jeg har lyst

I dag skal vi til min skønne niece's 9 års fødselsdag, men er faktisk i tvivl om, hvad jeg egentlig har lyst til... Ved jo godt, jeg ser bedst ud med øjenmakeup, da jeg har helt lyse øjenvipper. Har det ret fint med at have et neutral og plejet look med glød, men er alligevel kommet lidt i tvivl. Måske skulle man kun lige tage mascara på........ Arhmen hvis man ikke har andre problemer, hva...

Nå men er alligevel nysgerrig omkring jeres makeupbehov...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

Aabye

Jeg har nærmest altid kun mascara på.. en sjælden gang imellem bruger jeg eyeliner.. 

Anmeld

5. maj 2013

PernilleogLouis

Jeg bruger aldrig noget - hverken til fest el hverdag 

Anmeld

5. maj 2013

Rødhætte

Hvor ofte bruger I makeup? Er det dagligt, kun til familiefødselsdage, kun til fester ell aldrig?

Og hvor meget makeup bruger du til hver ting? Er der forskel ell det samme uanset?

Jeg har altid brugt makeup, men de sidste måneder, har jeg ikke brugt noget på øjnene. Jeg bruger BB cream, lidt pudder og lipgloss hver dag. Men har kun brugt mascara, eyeliner, øjenskygge et par gange på de sidste måeneder. Jeg har let høfeber og elsker bare at kan klø mig i øjnene, når jeg har lyst

I dag skal vi til min skønne niece's 9 års fødselsdag, men er faktisk i tvivl om, hvad jeg egentlig har lyst til... Ved jo godt, jeg ser bedst ud med øjenmakeup, da jeg har helt lyse øjenvipper. Har det ret fint med at have et neutral og plejet look med glød, men er alligevel kommet lidt i tvivl. Måske skulle man kun lige tage mascara på........ Arhmen hvis man ikke har andre problemer, hva...

Jeg bruger bb crem, mascare og øjenskygge hver dag. Må nok indrømme at jeg har svært ved at forstå folk der ikke i det mindste bruger mascara. Jeg vil personligt gerne gøre noget ud af mig selv, og forstår ikke de mennesker der ikke lige ofre 5-7 min på sig selv. Jeg siger ikke man ikke kan være pæn uden, men lidt mascara gør lige det sidste. 

Husk dette er bare min mening

Anmeld

5. maj 2013

Victoria2013

Jeg plejede at bruge en del faktisk, elsker at gøre mig fin med make-up med glimmer og alt sådan noget - også til hverdag

Men nu jeg er gravid er det meget sjældent jeg pynter mig så meget med make-up, prøver jo lidt at undgå det pga. baby... så nu bliver det tit bare til noget mascara og kun mere end det hvis jeg virkelig føler for det - var fx til bryllup for en lille måneds tid siden, det krævede altså lidt glimmer syntes jeg 

Anmeld

5. maj 2013

C-Dog

Jeg har altid mascare på. Også selvom det er en søndag i nattøj, føler mig nøgen uden. Eyeliner og glitter og gloss bruger jeg næsten kun til fest osv. Det er mest fordi jeg er røvdårlig til både at købe og ligge make up.

Anmeld

5. maj 2013

M (:

Kloster skriver:

Jeg bruger altid solpudder og mascara, da jeg ser syg og træt ud, hvis jeg ikke lige markerer øjnene en smule. Har som dig helt lyse øjenvipper (og bryn), så skal lige fremhæve øjnene lidt for at virke frisk jeg bruger blush om vinteren.

Jeg bruger sommetider streg (og/eller læbestift), hvis jeg skal i byen. Bruger meget sjældent (for ikke at sige aldrig) øjenskygge, da jeg hurtigt ser malet ud pga. mine lyse træk. 

Anmeld

5. maj 2013

PernilleogLouis

Rødhætte skriver:

Jeg bruger bb crem, mascare og øjenskygge hver dag. Må nok indrømme at jeg har svært ved at forstå folk der ikke i det mindste bruger mascara. Jeg vil personligt gerne gøre noget ud af mig selv, og forstår ikke de mennesker der ikke lige ofre 5-7 min på sig selv. Jeg siger ikke man ikke kan være pæn uden, men lidt mascara gør lige det sidste. 

Husk dette er bare min mening

hvem siger man ikke lige ofre 5-7 min på sig selv bare fordi man ikke bruger make-up?? De 5-7 min bliver så bare brugt på noget andet

Anmeld

5. maj 2013

Maja_4000

Jeg gårmikkeud af døren uden mascara .. Men jeg bruger kun mere end dét, hvidvin skal til fest eller sådan noget
Inden jeg blev gravid brugte jeg næsten eyelinier hver dag

Anmeld

5. maj 2013

Maja_4000

Jeg gårmikkeud af døren uden mascara .. Men jeg bruger kun mere end dét, hvidvin skal til fest eller sådan noget
Inden jeg blev gravid brugte jeg næsten eyelinier hver dag

Gårmikkeud = går ikke ud  Hvidvin = hvis vi .. Dumme iPad :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.