Børn til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

hautecouture

Lunae skriver:

Kæresten og jeg skal giftes og sad lige og snakkede gæsteliste!

Vi er i tvivl om, om der skal inviteres børn eller ej!

Hvad gjorde i? Eller hvad ville i gøre?

Til bryllupper i vores familie er børnene ALTID inviteret med og så er det op til folk selv om de vil tage dem med - men nu er børnene i vores (min) familie også forholdsvis tæt på hinanden (min søster har en på 11, en på 9 og en på 4, min kusine har en på 5 og en på 3, min fætter har en på 2 og jeg har Aya på 1) - så de morer sig med med hinanden, løber og leger udenfor og hygger sig bare, man bemærker dem dårligt. Hver ganu har der, hvor festen er blevet holdt, været et ekstra værelse hvor der var ro til at ungerne kunne blive puttet så ingen behøvede at tage tidligt hjem.  Jeg synes det er skønt når børnene er med, men det er jo en smagssag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Fenja09

Lunae skriver:

Jeg er ikke gift, men skulle jeg giftes ville jeg kun have "store børn" med dvs børn der ikke skal have særlig mad, underholdes hele tiden osv. Bryllup er jo hvad man gør det til - hvis i synes det er en voksenfest, så er det hvad det er, men vælger i at der gerne må komme børn i alle aldre så er det vel en "familie-fest"

Uanset hvad, så er det jeres dag og jer der bestemmer hvordan det skal holdes.

/Fenja

Anmeld

1. maj 2013

Nettemor

Har stemt blank..

Vi skal til et bryllup her til sommer hvor jeg personligt synes at parret har gjort det på den helt rigtige måde.
I indbydelsen har de skrevet at børn er velkomne men at de selvfølgelig er forældres fulde ansvar. Deres egne børn vil være der men blive hentet i løbet af aftenen..

Anmeld

1. maj 2013

Fuglemor

Har stemt blankt. Børnene er til vores velkommen i kirken men ikke til bryllupdsmiddag eller festen. Og heller ikke voree egen er 

Anmeld

1. maj 2013

MyLove E

Lunae skriver:

Til vores bryllup var min mands niecer med, de var også brudepiger:-)
Det var det der var af børn eller små børn. Så var mine fætre og kusiner med og min søster. Men de lå i en alder som hed 11-15...

Så var min mands bedste venindes børn også invitere med de lå mellem 5-11 år. Min.mand er meget tæt på dem. Men det kom ikke kun forældre:-)

Andre var ikke med.

Anmeld

1. maj 2013

LilleLene

Lunae skriver:

Vi regner med at skulle vies omkring 16.30 og så starter festen først derefter!

Synes egenlig ikke at det er en børnefest, men samtidig kan jeg heller ikke lide det, hvis folk synes at det er nederen ikke at må tage børn med!

altså jeg ville sagten kunne forstå hvis børn kun var velkmmen til vielsen

Anmeld

1. maj 2013

stm2812

Lunae skriver:

Vi vil uden tvivl invitere børn med, da vi selv har en datter (meget gerne et til barn til den tid) og de skal da helt klart med. Efter min mening kan man ikke sige at kun ens egne børn må komme med. Men nu kommer det selvfølgelig også an på hvilken slags fest man er til.

jeg haraldrig haft de store drømme om bryllup og skal jeg giftes. Bliver det noget intimt kun for de allernærmeste.

Anmeld

1. maj 2013

stm2812

Nettemor skriver:

Har stemt blank..

Vi skal til et bryllup her til sommer hvor jeg personligt synes at parret har gjort det på den helt rigtige måde.
I indbydelsen har de skrevet at børn er velkomne men at de selvfølgelig er forældres fulde ansvar. Deres egne børn vil være der men blive hentet i løbet af aftenen..

Er helt enig I mine øjne er det også 'den rigtige' måde at gøre det på. Alle er selvfølgelig forskellige men jeg kan ikke se hvorfor børn ikke skulle være velkomne sådan en dag. Og kan godt lide det er helt op til forældrene om børn skal med eller ej. 

Anmeld

1. maj 2013

Ryberg

Vi holder bryllup om 1½ måned, og vi har inviteret uden børn.. dog er spædbørn velkomne (da vi har 3 vennepar der lige har født på det tidspunkt og 1 der er tæt på termin)..

Men hvis børn var inviteret med, ville der være 15 børn under 5 år...
Det vil blive for meget børnenes fest...

vores grænse går ved konfirmationsalderen og jeg har samtidig skaffet pasning til min søn kl. 8-9 stykker...

Anmeld

1. maj 2013

Ryberg

Det skal lige siges, at jeg snakkede med mange af dem som havde børn, hvad de vil sige at børnene ikke skulle med..

De sagde alle sammen at selvfølgelig skal de ikke det - det er jo en voksenfest.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.