Børn til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal der børn med til bryllup

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.947 visninger
52 svar
46 synes godt om
1. maj 2013

Lunae

Kæresten og jeg skal giftes og sad lige og snakkede gæsteliste!

Vi er i tvivl om, om der skal inviteres børn eller ej!

Hvad gjorde i? Eller hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

LilleLene

Lunae skriver:

jeg har stemt blankt

på den ene side villle jeg da syntes hele familien skulle med

men på den anden side ville det være træls at halvdelen af gæsterne smutter tidligt fordi de har børn med

Anmeld

1. maj 2013

Lunae

LilleLene skriver:

jeg har stemt blankt

på den ene side villle jeg da syntes hele familien skulle med

men på den anden side ville det være træls at halvdelen af gæsterne smutter tidligt fordi de har børn med

Vi regner med at skulle vies omkring 16.30 og så starter festen først derefter!

Synes egenlig ikke at det er en børnefest, men samtidig kan jeg heller ikke lide det, hvis folk synes at det er nederen ikke at må tage børn med!

Anmeld

1. maj 2013

TNBC

Lunae skriver:

Hvad med at børnerne er med til vielsen og maden, og så måske bliver hentet bagefter? Ved ikke hvor mange det er. Og aldrene?

Anmeld

1. maj 2013

Maria-s

Synes ikke bryllup og børn høre sammen. Det er en voksenfest, hvor man sidder i mange timer og det er for en gangs skyld JER det handler om

vil så sige jeg synes det er lidt noget andet hvis det "bare" er reseption med ex stående buffet. Så er det mere løst og uformelt og mere "tilladeligt".

men nej generelt synes jeg ikke børn under 14 høre hjemme til et bryllup

Anmeld

1. maj 2013

Maja_4000

Jeg synes der skal børn med, men at der må vælges HVIS vi nogensinde skal giftes herhjemme, ville jeg da nok vælge at tage f.eks. Carolines fætre og kusiner med, så der er nogle til at 'underholde' hende

Anmeld

1. maj 2013

Michelle88

Vi valgte kun at invitere dem som var over konfirmations alderen.. De mindre var kun med i kirke, men nu havde vi heller ikke selv børn dengang.

Anmeld

1. maj 2013

jydeinden

umiddelbart kan jeg ærligt ikke se hvorfor små børn skal slæbes med, de vil formenligt dødkede sig alligevel, og ville da vil jeg formode få mere ud af at blive passet af noget familie eller evt naboer ( som man kender godt og stoler på self ) og det synes jeg enligt gælder gæsterne så vel som ens egne :-) 

Anmeld

1. maj 2013

Karla

Lunae skriver:

Vi har valgt at alle de par der har børn som er inviteret, har fået muligheden for at tage børnene med. Der er rigtig mange børn i familien, og min mand ville meget gerne have sin ældste nevø med, og så var det svært at udvælge nogle. Vi har valgt at lave børnebord og så er det selvfølgelig forældrene der har ansvaret for børnene. En del har valgt ikke at tage børn med. Det er jo op til forældrene, hvad de vil

Vi synes det var en god løsning for os, da vi har meget med alle børnene at gøre, og det ville være forkert, hvis ikke de var med

Anmeld

1. maj 2013

Lunae

jydeinden skriver:

umiddelbart kan jeg ærligt ikke se hvorfor små børn skal slæbes med, de vil formenligt dødkede sig alligevel, og ville da vil jeg formode få mere ud af at blive passet af noget familie eller evt naboer ( som man kender godt og stoler på self ) og det synes jeg enligt gælder gæsterne så vel som ens egne :-) 

Altså jeg vil have mine egne børn med. De skal være brudepige og brudesvend eller hvad det hedder! Påtænker dog at de bliver hentet omkring deres sengetid og så bliver det en mere udpræget voksenfest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.